fallback

Polk: Не Focus, Corolla има най-много продажби през 2013 г.

Новите данни на агенцията върнаха японския модел на върха

Окончателните данни на агенция Polk върнаха Toyota Corolla на челното място по продажби в света, след като по-рано бе обявено, че лидер на пазара през 2013 година е бил Ford Focus. Това съобщава изданието Indianautosblog.Toyota Corolla при световната си премиера на автосалона в София. Снимка: Automedia.bgСпорът за това кой е по-добре продаван - Toyota Corolla или Ford Focus, се разрази още през 2012 година. Тогава данните на агенция Polk изведоха на върха Focus, но от Toyota оспориха резултатите и заявиха, че най-продаваният автомобил през годината е бил Corolla.Разпространените в началото на април предварителни данни на Polk отново подредиха Ford Focus на челното място по продажби. Лидерството на модела на Ford обаче бе кратко, тъй като днес от Polk обявиха окончателните си изчисления.Според тях най-много продажби през 2013 година е реализирала Toyota Corolla - общо 1,098 млн. Резултатът на Ford Focus е съвсем малко по-нисък - 1,097 млн.Според базата данни на Toyota продажбите на Corolla са дори по-високи - 1,22 млн., тъй като в компанията измерват всички модификации на модела, включително Toyota Corolla Altis, Toyota Corolla Axio и Toyota Corolla EX.Проучването на Polk обхваща около 96% от пазарите по света.

fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 10 години )
    Виждам, че ВАГ-фенчето се е наспало, БАНа му е отпаднал и коментарите са станали х2 спрямо тези от вчера. Съвсем скоро ще са х3 или х4. Някой да не си помисли нещо, че хората изведнъж са се засилили да коментират. Просто болното фенче си излива мъката под всяка статия на Тойота или японски автомобил. Колкото по-малко внимание му се обръща, толкова по-добре. А за Корола да кажеш лоша дума е въпрос на много ограничена и слаба обща култура, знания и малко мисъл защо е най-продаваната кола.
  • #36
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колега, аз говоря това което съм карал, кола средно ниво на оборудване, което е същото като ниското плюс пълен клима, 9 въздушни, завеси и т.н. и най-вече гуми 205/55/16, 1,6 двг. с хубаво масло. Колата е уникално стабилна, прецизно се води, влиза в обороти много стабилно и бързо, не е шумна по никакъв начин, комфорта на седалките ми се стори много добър, но там е индивидуално според ръста, скоростната е приятна много, добра видимост, напълно нормална, мн. готина за каране ..
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    До долния.Да не говорим за различни модели? Този за който говоря аз е първия който беше седан и с дизайна на Camry и е преди фейслифта с хромираната решетка.
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колеги - нека да запазим добрия тон и да говорим с конкретика - лично за мен това, че Golf-а е N1 в Япония нищо не значи, както и че Тойота произвежда най много коли. Това ги интересува тези които имат акции в тези компанни.Нека да говорим за качетсво, управляемост, технологии и т.н. Иначе, честно казано не знам какво е било задното окачаване на Corolla-та и гумите - беше от ниските нива на оборудване.
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хм, с какво масло е била тая 2011 Тойота? 5-40 тойотско-българско :)? Защото наблюденията ми от една друга са за много бързо дигане на оборотите и определено много стабилна и тиха работа. И да, те освен атмосферки друго бензиново нямат и определено смятам това за плюс, отколкото разни турбо истории. Двигателя е пластичен за 1,6, 124 коня и определено!!! е икономичен!
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    коя от ширпотребите е по ширпотреба ха сега
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Форд отдавна се славят с доброто управление, но точно последните Короли го равнят, не забравяй че предната Корола е отзад с торсион с плюсовете и минусите на това окачване. Плюс още нещо, не забравяй че дори 1 размер разлика в гумите и налягането може да промени много неща. Мога със сигурност да кажа, че Королата с 205/55 16 ки е уникално прецизна кола!
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    До долния! Виждам, че разбираш:Corolla 2011 бензин, атмосферка. Двигателя е много шумен при всички режими над 2500 оборота. Спестили са доста от звукоизолация. Двигателя много бавно набира обороти.Интериора - много тънки и твърди пластмаси. Панела със скростомера е добър. Седалките са къси и неудобни.Копчетата са като сдьелани в СССР. Неинтегрирано управление на ел. функциите.
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз смятам, че Голфа е най-доброто в този клас от десетилетия никой не може да го бие в тестовете и единствения автомобил, който се доближава до Голф е именно Фокус. Преди години Астра имаше страхотни модели и даже бе по-добра от тогавашните Ескорти, но след появата на Фокус и усъвършенстването му в годините Астрата стана неврзрачна, въпреки, че в момента имат много добър дизайн и интериор, на за сега само с това изпъкват. Корола е чудесен непретенциозен модел, но далеч от класата на Фокус.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Още - сравнението с Opel - горе долу едно ниво.Сравнение с Focus - фокуса е с много по добро управление, но шуменVW - на светлинни години е с единственото преимущество на Focus в управляемостта, но предполагам Golf с адапритвно окачване ще реши въпроса.
fallback
Последни