fallback

Polk: Не Focus, Corolla има най-много продажби през 2013 г.

Новите данни на агенцията върнаха японския модел на върха

Окончателните данни на агенция Polk върнаха Toyota Corolla на челното място по продажби в света, след като по-рано бе обявено, че лидер на пазара през 2013 година е бил Ford Focus. Това съобщава изданието Indianautosblog.Toyota Corolla при световната си премиера на автосалона в София. Снимка: Automedia.bgСпорът за това кой е по-добре продаван - Toyota Corolla или Ford Focus, се разрази още през 2012 година. Тогава данните на агенция Polk изведоха на върха Focus, но от Toyota оспориха резултатите и заявиха, че най-продаваният автомобил през годината е бил Corolla.Разпространените в началото на април предварителни данни на Polk отново подредиха Ford Focus на челното място по продажби. Лидерството на модела на Ford обаче бе кратко, тъй като днес от Polk обявиха окончателните си изчисления.Според тях най-много продажби през 2013 година е реализирала Toyota Corolla - общо 1,098 млн. Резултатът на Ford Focus е съвсем малко по-нисък - 1,097 млн.Според базата данни на Toyota продажбите на Corolla са дори по-високи - 1,22 млн., тъй като в компанията измерват всички модификации на модела, включително Toyota Corolla Altis, Toyota Corolla Axio и Toyota Corolla EX.Проучването на Polk обхваща около 96% от пазарите по света.

fallback
  • #57
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германчетата останаха някъде в средновековието.С лъжи и пропаганда далеч не се стига.
  • #56
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немските коне дарлинг *** ги само на книжка са.Направо са куци магарета.Японката с много по малко коне прави немския дарак да си говори сам.
  • #55
    До Дошо ( преди 10 години )
    Петък вечер - 500 км в едната посока, взимат се за 3 часа. Неделя обратно и така... Болшинството го правят.Това вече и в българия се прави.
  • #54
    Анонимен ( преди 10 години )
    Top of the Top Toyota - LC V8V8, 4.5 ltr (6ст. автомат)- 286 коняДо него поглеждаме BMW X5 3.0 (Редови 6 цил.) , 8ст. Автомат - 381 коня!
  • #53
    Професор ( преди 10 години )
    Я да видим високотехнологичните Тойоти, поглеждам най топ моделите в ценовата листа.Toyota LC 150 - 3 л. двигател, 4 Цилиндъра, 190 коня, 5-степенен автоматик.Струва ми се, че чета характеристиките на автомобил от края на 80те - но не - това е LC 150 от 2014 година.
  • #52
    Анонимен ( преди 10 години )
    И колко от тея собственици на "немски кочини" се качиха на тойота после?
  • #51
    Анонимен ( преди 10 години )
    А на вас оставам да си спорите на кого селото е по голямо и на кой Гоуфо е по голяма ракета.
  • #50
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-точното определение за немски автомобил е недодялан нискотехнологичен пушещ тракащ ***.Европейците са хиляди години изостанали от Азиатските тигри.Цял живот нося *** от целия свят.Няма кой да ми обяснява за какво става въпрос.Когато човек седне за пръв път в хубава Японска кола се преражда.Като всичко останало Японско кето е номер1 в света.Единствената призната нация в целия свят.Другото е пълнеж.
  • #49
    Анонимен ( преди 10 години )
    "За кое точно са ежедневие"Ще ти кажа - немските премиуми ги купуват богати хора с динамичен начин на живот. Живеят в китни селца далче от града където им е офиса и всеки уикенд ходят някъде.Живял съм в такова в околоностите на Хановер.Сметката е проста: 250 раб. дни по 100км в посока=50 000км/год50 уикенда по мин 1000 км=50000/годинаТ.е. минимум 100 000 км/ година без командировките. Редовни командировки по 1000 км/ден и ето ти 500К за 3 години
  • #48
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хахаха, е какво излиза, че най-големите защитници на ВАГ са хората работещи в сервизите??
fallback
Последни