fallback

Polk: Не Focus, Corolla има най-много продажби през 2013 г.

Новите данни на агенцията върнаха японския модел на върха

Окончателните данни на агенция Polk върнаха Toyota Corolla на челното място по продажби в света, след като по-рано бе обявено, че лидер на пазара през 2013 година е бил Ford Focus. Това съобщава изданието Indianautosblog.Toyota Corolla при световната си премиера на автосалона в София. Снимка: Automedia.bgСпорът за това кой е по-добре продаван - Toyota Corolla или Ford Focus, се разрази още през 2012 година. Тогава данните на агенция Polk изведоха на върха Focus, но от Toyota оспориха резултатите и заявиха, че най-продаваният автомобил през годината е бил Corolla.Разпространените в началото на април предварителни данни на Polk отново подредиха Ford Focus на челното място по продажби. Лидерството на модела на Ford обаче бе кратко, тъй като днес от Polk обявиха окончателните си изчисления.Според тях най-много продажби през 2013 година е реализирала Toyota Corolla - общо 1,098 млн. Резултатът на Ford Focus е съвсем малко по-нисък - 1,097 млн.Според базата данни на Toyota продажбите на Corolla са дори по-високи - 1,22 млн., тъй като в компанията измерват всички модификации на модела, включително Toyota Corolla Altis, Toyota Corolla Axio и Toyota Corolla EX.Проучването на Polk обхваща около 96% от пазарите по света.

fallback
  • #47
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея милион киломенти са по немските аутобани, за по няколкостотин километра на ден. И като стъпят на нашия асфалт и сед година позлатят сервиза.
  • #46
    Анонимен ( преди 10 години )
    За кое точно са ежедневие, че тука във форума тръпнем в очакване на разяснение, немските barge l
  • #45
    Анонимен ( преди 10 години )
    И пак по темета.Като дойде тука A8, 7er, S-klasse на 4-5 години тези коли са на по милион километра реално, въпреки,че ги пишат на по 120 хил.И ако за тойота 500 000 -1 000 000 км са постижение за немските премиуми си е ежедневие.От тук идва грешното впечатление че немските коли са трошливи.
  • #44
    Анонимен ( преди 10 години )
    Големите премиуми са с най голяма загуба на стойност и повреди защото:1. Болшинството са милионерки - има 2-3 годишни А8 на по 500 000 км.2. В България са 3та ръка, като втората ръка е бил някой гастербайтер дето я кара без никаква поддръжка3. Резервните части са скъпиОтидете в западна европа и вижте цените на високия клас на поддръжани коли на реални 100-200 хил. км какви са.
  • #43
    ХАХХАХА ( преди 10 години )
    шлеп браво точно казано -големи ***.....бай ви *** обича да се показва с големи коли да го видиш кой и каке сатанл богаташ:)))
  • #42
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колеги които внасят автомобили ще потвърдят,че най обезценените *** са всички 5,6,7 серия *** и там разните му А8 и поредните недоразумения на ВАГ.Няма *** Европеец който да си купи такъв шлеп.Продават ги на кило само на руснаци *** и румунци.Вие тук се гордеете че са ви набутали.Ама нали сте прости.
  • #41
    Анонимен ( преди 10 години )
    вие по какво определяте дали колата е скъпа и модерна?Явно по габаритите.Щом е голям тежък *** значи е много хубава и луксозна.За пореден път доказахте колко сте прости.В целия свят най-високи цени поддържат малкия и среден клас автомобили,да не говорим за бегачките.
  • #40
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе само с гледане на плакати няма на направите който и да е автомобил - по-добър! Абан от олигУфрени!
  • #39
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само с лозунги и обиди няма да направите Королата по - добър автомобил.
  • #38
    Анонимен ( преди 10 години )
    "А за Корола да кажеш лоша дума е въпрос на много ограничена и слаба обща култура"- Вярно, но също е вярно и да кажеш добра дума е въпрос на слаба обща култура - в кое е добра и спярмо кого?Най вярното определение е "Не е лоша кола" и точка. Никой не припада от вълнение по тази кола.
fallback
Последни