fallback

Японците се отказаха от Осемглавия змей

Компанията Mitsuoka пуска прощална версия на единствения си спортен модел

Японската компания Mitsuoka се отказва от своя единствен спортен автомобил – купето Orochi, чието име се превежда като Осемглавия змей. Производителят ще отбележи събитието със специална серия от 5 возила, които трябва да бъдат готови през септември, съобщава изданието Autoc-one.
Три от последните 5 автомобила Orochi ще бъдат боядисани в светъл цвят, а два – в тъмен. Машините от прощалната серия ще се отличават от предшествениците си по 19-цоловите черни джанти, наличието на преден и заден спойлер, както и по цвета на седалките – червен или виолетов.Агрегатът на спортната кола си остава същия – 3.0-литров V6 от Toyota с мощност 233 к.с. и 328 Нм въртящ момент, който работи съвместно с 5-степенна механична скоростна кутия. Масата на машината е 1580 кг., но от компанията официално не разкриват нейните технически характеристики.Един от последните екземпляри Orochi ще бъде изложен на автосалона в Токио, който стартира на 26 април. Автомобилите от финалната серия са оценени на 203 000 щатски долара. За сравнение досегашните модели струваха 140 000 долара.
Купето Orochi бе показано като концепт през 2001 г., а серийното му производство стартира 5 години по-късно. Автомобилът е построен на базата на суперколата Acura NSX. Самата компания Mitsuoka е създадена през 1968 г., като освен Orochi произвежда свои модели в стила на 60-те години на миналия век, за чиято основа се използват автомобили Nissan.
Снимки: Autoc-one
 

 

Тагове: mitsuoka orochi
fallback
  • #14
    роско ( преди 10 години )
    Братя Диневи имат такава.Не знаех че е толкова спъната - само 230 коня.Уж името значи осемглав змей, а само 6 цилиндъра и сложили.Пълна простотия.
  • #13
    az ( преди 10 години )
    Ало никито още лотус омега беше с 6 скорости, ръчка.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Страхотен дизайн
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пример за високи японски технологии и страхотен дизайн - нямам думи
  • #10
    Дошо ( преди 10 години )
    Че как няма да се откажат - къде са тръгнали с този дръглива 6 цилиндрова малолитражка - човек винаги би предпочел някое 8, 12 или 16 цилиндрово немско животно - там избора поне е огромен и колите са доказани - тия да хванат да се скрият!!
  • #9
    to ( преди 10 години )
    на няколко пзти съм го засичал това в несебар и все се чудих какво е. а сега ми стана ясно.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи 13 години традиция и нововъведения! Високотехнологични!!!! Ха ха ха ха ха ....200 000$$Такива ли са били конските сили 2001, в Японокитай?
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    nikito_blend концепта е показана 2001 а производството започва 5 години по късно чети бе моито момчеза 2006 справка:бмв 530-258коня ауди А6 3.2FSI -256коня еееее сега кажи нещо
  • #6
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Прототипа е показан още 2001 година. Тогава такива бяха конските сили и скоростните кутии, ама ти може и тогава да си се родил и няма как да помниш. Иначе дизайна може да се хареса само на японци, макар че като чета и те не го харесват.
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дайте клипа дето турбо кабрио гази гтр 2014, та да се посмеем от сърце.Високотехнологичен змей, 3.0 233 кс! 5 ск кутия, тцтц тц...200К $...малииии. Голф GTI сигурно ще го дави като Яре.
fallback
Последни