fallback

Audi A3 е „Световен автомобил на годината“

Във финала моделът изпревари BMW 4-Series и Mazda3

Новото поколение на Audi A3 e победител в ежегодния конкурес „Световен автомобил на годината“. Резултатите от гласуването на журито, в което влизат 66 автожурналисти от цял свят, стана ясно по време на започналия в Ню Йорк автосалон.

Audi A3В борбата за главната награда Audi A3 успя да изпревари другите двама финалисти – BMW 4-Series и Mazda3. За баварския концерн останаха победите на BMW i3 в две категории – „Зелен автомобил на годината“ и „Дизайн на годината“. Там до финала стигнаха – Audi A3 Sportback e-tron и Volkswagen XL1 (в първата категория) и Mazda3 и Mercedes-Benz C-Class (във втората). 
BMW i3В категорията „Представителен автомобил на годината“ първото място е Mercedes-Benz S-Class, който успя да се пребори с конкуренцията на Bentley Flying Spur и Range Rover Sport. 
Mercedes-Benz S-ClassЗа „Най-добър спортен автомобил на годината“ бе избрано купето Porsche 911 GT3, което се бореше за приза с Chevrolet Corvette Stingray и Ferrari 458 Speciale. 
Porshe 911 GT3Миналата година конкурсът бе спечелен от седмото поколение на VW Golf. Наградата за дизайн отиде при Jaguar F-Type, а за „най-добър спортен автомобил“ при Porsche Boxter/Cayman. Званието „Зелен автомобил на годината“ спечели седанът Tela Model S. 
Снимки: Производителите
 
Тагове: Audi A3
fallback
  • #92
    С БМВ/то съм ( преди 10 години )
    Хей злобеете ли че немците грабнаха още една награда и то за световен автомобил на годината.Вие си плюйте спокойно.Ние си ги караме тези автомобили и жените и децата ви се возят при нас а в световен аспект немските автомобили са признати за премиум и печелят награда след награда.Но вие продължавайте забавни сте ни.А за тоьотата та те се молиха две години да се кооперирас със БМВ и накрая преди около два месеца Немците склониха.Нека силата да буде с вас джадайчета със смешни автомобили.
  • #91
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще трябва пак да променят правилата на състезанието заради аУди и то да се провежда само на прави писти.Доказано - немските навеси не могат да завиват. аУди го доказаха за пореден път. Добре е че от време на време журналисти (то няма кой друг) да им дадат някоя измислена награда иначе ще има масови самоубийства на глупавите им фенове.
  • #90
    Чичето ( преди 10 години )
    А смешниците от Алди се разбиха по един и същи начин - явно още не могат да си настроят регенеративните спирачки на мокра настилка. Пълни аматьори.
  • #89
    Чичето ( преди 10 години )
    Браво на Тойота за вчерашата победа! Показват нагледно че прехваление немски хибриди са само на картинка в рекламните брошурки, а на пистата нещата стоят по съвсем различен начин. 2 Обиколки пред Порше които имали най-бързия автомобил на Нюрбургринг!! Ха-ха, за съжаление в 6-часово състезание батериите които ти помагат първата обиколко са само мъртво тегло.
  • #88
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не напразно в цял свят признават, че най-добрите коли са немските.Това е така само в Европа където немското върви от националистични подбуди и Китай, където клиентите са зомбирани от комунизъм и се поддават на пропагандните партенки. В традиционно развити пазари с висока потребитесла култура като САЩ и Япония, несмките не могат да продадат и 1/5 от колкото продават японците. Така че развитият свят признава че най-добрите коли са японските.
  • #87
    Анонимен ( преди 10 години )
    Честито на *** от АВДИ.
  • #86
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота откриха новата ера в Световния шампионат по издръжливост (WEC) с двойна победа в надпреварата "6-те часа на Силвърстоун". Себастиен Буеми, Антъни Дейвидсън и Никола Лапиер взеха победата с една обиколка преднина пред втората кола TS040 HYBRID, която се управлява от Алекс Вурц, Казуки Накажима и Стафан Саразен. В края на дистанцията бе развят червен флаг и състезанието приключи 30 мин. преди края си заради обилен дъжд. Порше записаха подиум при завръщането си на топ-състезателно ниво. На третото място на подиума се качиха Марк Уебър, Тимо Бернхард и Брендън Хартли. Те завършиха на две обиколки от лидерите и на само една от вторите. Ауди бързо ще трябва да забравят този ден, след като и двете нови R18 e-tron quattro отпаднаха след инциденти. Лукас ди Граси загуби колата си в завоя Уудкот в края на първия час докато се движеше трети. Бразилецът успя да прибере колата в бокса, но щетите по предното окачване му попречиха да се завърне. Кола 2 пък загуби време, когато Андре Лотерер загуби контрола в Стоу, а след това Беноа Трелуйе в Копс. Французинът успя да удържи колата в движение, но предното окачване бе сериозно нарушено и колата продължи направо към дълбокия чакъл, откъдето вече нямаше излизане.
  • #85
    Иван ( преди 10 години )
    Ауди А3 е готина колица!
  • #84
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тази статя едва ли учудва някого, изключвам, човека който пише винаги напук. Пиша напук, защото е невъзможно, човек да не знае кои коли са най-хубавите. Вижда се че в целия свят има единомислие по въпроса. Тотална доминация на немците. Обрали са наградите във всички категории, видно е че целия свят харесва немското и смята, че са най-добрите коли. Не напразно в цял свят признават, че най-добрите коли са немските.
  • #83
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трошлива марка е трошльота, всеки месец милиони тойоти се привикват в сервизите в поредна сервизна акция, милиони собственици на тойота съдят Тойота, че им е продала дефектна стока. Тойота изплаща милиарди долари обезщетения на клиентите си, Тойота плаща милиарди долари от наложени глоби, за укриване на дефекти по колите си. "Соцваген" за по-миналата година печели световен автомобил с Поло, за миналата с Голф, избран дори и в Япония за N1, сега с А3. Това че само Дошо не разбира не променя факта
fallback
Последни