fallback

McLaren „преписва“ от Porsche

Англичаните използват GT3 за пример при направата на своя P13

Въпреки проблемите със самозапалващия се двигател Porshe 911 GT3 си остава един от най-впечатляващите спортни автомобили. Класата му се признава дори от специалистите от McLaren, които го използват като пример при създаването на своя нов модел P13, съобщава изданието Piston Heads.911 GT3. Снимка: PorscheСпоред информацията изпълнителният директор на McLaren Марк Флюит и екипът му са купили едно Porsche 911 GT3, което активно тестват на писта. Пред представител на изданието Флюит е категоричен, че е направо възхитен от възможностите на немския спортен автомобил. Той допълва, че в екипа му са разрешили проблема със самозапалването, който тормозеше германците.Новият P13 трябва да се появи на пазара догодина. И докато той представлява по-слаба версия на 650S, то GT3 е най-мощната модификация на 911. Очаква се английската суперкола да разчита на карбонов монокок, който се използва при всички съвременни коли на McLaren. Моторът ще бъде познатия 3.8-литров V8, но мощността му ще бъде намалена до 400 к.с., за да се изключи възможността за вътрешна конкуренция с 650S. Скоростната кутия ще бъде 7-степенна с двойно сцепление Graziano.Концептуалната версия на спортния автомобил ще се появи на някое от изложенията до края на годината, а серийното производство ще стартира през 2015 г.

fallback
  • #18
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    И се замислете защо баткото на Тодор Дунев се състезаваше в рали клас X със силно доработено Porsche 911 GT3, а самият Тошко се състезава в дрифта с Nissan S13 първоначално, а после с Nissan GT-R R34 преработен към задно. Не е като да не може да си позволи Порше, просто не става за тази цел. А и не мисля, че конструкторите от Порше са целяли да създадат дрифт автомобил, просто задачата им е била друга. Така че този дето дрифтира с Порше 4х4 да спре да фантазира :))))
  • #17
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Добрия дрифт автомобил? Не е никак сложно - задно предаване, предно разположен, атмосферен, високооборотен и отзивчив двигател, блокаж на диференциала, ниско тегло и перфектно разпределение на тежестта м/у предна и задна ос. Естествено подходящи гуми и отвореност на гумите, но това вече е задача към механиците на дрифтъра, а не към производителя на автомобила. Като автомобили ще спомена Toyota AE86, Nissan S13, S14 (Silvia), Skyline (R32, R33, R34) след преработка към RWD, BMW Е30, Е36 и др. :)
  • #16
    unA ( преди 10 години )
    Прочитам си аз статията, решавам да погледна коментарите, нашите по темата решили за дрифт да си говорят...
  • #15
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Нацъкахте ми минуси обаче съм сигурен, че повече от половината не знаят за кои модели на Нисан говоря ! Иначе сте много отворени ...
  • #14
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Да, имах възможността да пробвам дрифт точно с Порше 911 (996 Carrera 4S, 3.6, 320 кончета, 2002г.). И смело мога да заявя, че контролираният дрифт с този автомобил е висш пилотаж, който се отдава на малцина. И ако не вярвате на мнението ми, може да прочетете какво мисли Тодор Дунев за дрифт + Порше - мнението му е доста по-критично от моето. А все пак стана DK (Drift King) ... След малко и рецептата за добър дрифтърски автомобил :)))
  • #13
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Поршета-Моршета, краля на дрифта е Нисан ! Кралицата е Тойота ! Т'ва, че тук-там има някое БМВ е заради факта, че се намират доста по-лесно и са с доста по-евтини и лесни за намиране части ! Една обикновена S13-ка с LSD и обикновен непипан CA18DET на дрифт ще го направи т'ва Порше да изглежда като куцо магаре. Харесвам Порше но за дрифт не става ;)
  • #12
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Нека всеки модел да го оценяваме по качествата на класа си-ако е комби-колко багаж влачи,ако е градска-колко е малка и колко харчи,ако е седан-до колко е универсален и ако е спортна-дали е пригодена за бързо каране по пътищата със завои. За дрифта с Порше споменах именно заради ограниченията поради задното разположение на боксера.
  • #11
    AzBg ( преди 10 години )
    уважаеми, дрифтърив место да пишите по форуми, отивайте да дрифтите на своите поршенца паркирана пред блока. То дрифта иска каране, а не писане по форуми и изтъкване на експертни оценки кое как дрифти и защо 4х4 не може да дрифти и т.н. ;)
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дъртия дрифтър, качвал ли си се да дрифтираш в Порше 911 4S, че да знаеш какво става и как се държи колата. Щото то понякога практиката се разминава с теорията. То от думите личи, че май ти си представяш и сънуваш нещата за които пишеш.
  • #9
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Общото между Порше и дрифта е точно толкова, колкото е общото между самолета и подводницата. Ни повече, ни по-малко. А индивида под мен, който дрифтира с 4х4 Порше да спре да сънува. Този задно разположен двигател като тръгне настрани и така влачи, че трябва да си меко казано професионалист, за да овладееш колата, камо ли да правиш контролиран дрифт. За удоволствие от дрифта въобще няма и да споменавам. А с това 4х4 направо ме закопа ... тотално усложнява ситуацията. Говоря от доста опит :)
fallback
Последни