Японският производител Lexus, който до момента стоеше встрани от рекламната автомобилна война, пусна нова реклама на модела GS, с която хвърли ръкавица на германските си конкуренти. Рекламният клип е предназначен за САЩ, където законите за рекламата са по-либерални и позволяват сравнение с конкурентни продукти. В този случай японците подчертават предимствата на новия GS спрямо базовите модификации на Audi А6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class. "Не ви харесва липсата на стандартна кожена тапицерия при Mercedes E-Class, не ви допада предното задвижване на Audi А6, не сте задоволени от 4-цилиндровия мотор на BMW 528i?! Отворете очите си за новия Lexus GS", гласи рекламният текст на видеото. Според информация базовият Lexus GS предлага по-мощен двигател от германските си конкуренти.