fallback
Коментари ( 19 )
Напиши коментар
-
#19
то а3 , а4 , а6 , а8 може да ги различииш само по две неща... 10см. повече в купето и отзад табелката :D точно аЛуди който за 10-15г. незнаят да си променят дизайна не искам да са еталон за дизайн :D !!! ,а пък джетата си е класическа немска талига
-
#18
Ами де да знам човече - с този огромен преден надвес, едро купе и вирнат багажник, и двете коли са еталон за грозотия. Разбира се А-класата седан е също толкова зле. Но вземи примерно А3 седан, А6 или 3-ката или 5-цата, че дори и Джета, и виждаш как се прави тази работа.. Ама какво го мислим, след година продажбите ще си кажат думата :)
-
#17
хах ти сериозно ли ???? Тоя Ситроен е десетки пъти по добър от камара немски подобия :D а ти ми казваш ,че приличал силута на датсън .... извода е само един браво и на датсън :D :D
-
#16
Малко е тъжно че силуета на този премиум-спортен Ситроен много наподобява на "руския" Датсун от статията вляво.. И това не е добре, защото и двете са еднакво гърбави, а да направиш добре пропорциониран седан е една от най-лесните задачи.
-
#15
От както Ситроен почнаха да правят седани загубиха идентичността си! И докато при Ц6 наличието на еднообемна каросериия беше завоалирано в стила на марката сега нещата тотално се изпускат както и при Ц5. Жалко това бяха едни от малкото различни коли на пътя!
-
#14
Поздравления и за Ситроен, малко недоглеждане, но вина има и факта, че ПЕЖО миналата година извадиха тяхнато С5, което си беше пак копие на АУДИ! Но сега видях, че това е Ситрооен, което още повече ме зарадва!
-
#13
Не знам къде видя прилика с Ауди, че и различи точно А6, като те всички Аудита си приличат едно към едно! Въобще не е лошо да си фен на дадена марка, но да ти се привижда във всяка кола Ауди, то това говори за само едно, или спрете да пиете и да се напушвате, или си вземайте редовно хапчетата! Губите сериозно връзка със реалността! Единственно виждам до известна степен прилика със задницата на БМВ, погледанто от страни, и до известна степен формата на предния капак ми напомня 5- та серия ...
-
#12
Уникален дизайн ,а интериора е невероятен...между другото няма скоростен лост :D (y) unbelievable
-
#11
Отново са създали кичозна кола с доста хаотичен дизайн. И този път не са изневерили на себе си.
-
#10
"а не както някои твърдеше за субару имали 2.0 турбо с300 к.с. и 400 Нм а тои се оказа 2.5 ха ха"Toва че си *** не е толова зле, но при положение, че в днешно време има Гугъл например, където можеш да намериш каквато и да е инфромация, то да повтаряш една и съща глупост няколко пъти без да те е срам, е това те прави ***!Двигателя е 2.0 и е 300 к.с и 400 НМ момент при 2000 оборота, означението му е FA20 DIT.А, и в новата Импреса ВРХ е de-rated до 268 к.с. ха ха ха.
1 - 10 от 19
първа < 1 2 > последна