IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM обеща прозрачност за сервизната акция

Компанията все още няма отговор защо са й били необходими 10 години, за да разбере за проблема

GM обеща прозрачност за сервизната акция

Изпълнителният директор на General Motors Мари Бара заяви, че няма отговор на въпроса защо на General Motors са били необходими 10 години, за да разбере за проблема с електрониката в управлението на  моделите на Chevrolet - Malibu и HHR, довели до изтегляне на милиони автомобили от пазара. Предстои Бара да даде показания по въпроса пред американския Конгрес.
GM обеща прозрачност за сервизната акция
В момента тече разследване по случая, като последната информация е, че високопоставен инженер е игнорирал стандартите, одобрявайки промяна на дизайна на системата на запалване. Заради нея бяха изтеглени 2,6 млн. автомобила от пазара и пътищата поради опасения от изключване на двигателя, докато автомобилът е в движение.  

„Когато имаме отговорите, ще бъдем напълно честни и прозрачни с нашите регулатори и с нашите клиенти“, обеща Бара.

Проблемите със запалителната система може да доведат спиране на двигателя по време на шофиране, което пък може да доведе до затруднена работа на спирачната система, управлението и устройствата за безопасност. Предполага се, че този дефект е причинил смъртта на 13 души.

От GM посочиха, че се очаква да изразходят около 300 млн. долара през първото тримесечие, за да се покрият разходите по изтеглянето на превозните средства от пазара.

*Един от засегнатите модели - Chevrolet HHR 2008. Снимка: GM

Още по темата вижте във видеото на Investor.bg

Тагове: General Motors
0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Видяхтели какви цени имат горе сниманите глокволети? Едно запалване немогат да направт като хората. Да ти изгасне колата по време на движение това е равносилно на убииство. Оставаш без спирачки и без волан защото тези две неща работят със серво което работи само при работещ двигател.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сега ще се видят двойните стандарти. Никой не можа да докаже, че е имало проблем с Тойотите, които странно защо само в САЩ имат някакъв проблем. Дори НАСА ги изследва и заключението всеки го знае какво е. При ГМ сами си признават вината и че са прикривали проблема 10 г., но нищо. Ей това е то демокрацията в хАмерика...
  • #2
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е двойния стандарт на американците, Тойота защото са чужда фирма ги изцеждат с 1.2 милиарда а на наште момчета нищо!
  • #1
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тея поне ще си признаят, а жълтурите от тойота...