fallback

Golf навърши 40

Над 30 млн. автомобила от този модел са реализирани на пазарите

Най-популярният и най-продаван автомобил в Европа - VW Golf, празнува своя 40-годишен юбилей през тази година. Моделът излиза на пазара за първи път през 1974 година, има 7 поколения и е продаден в над 30 млн. екземпляра. Първите шест поколения на Golf Пускането на първото поколение Golf се определя като революционна стъпка за марката, тъй като от модел със заднопоставен двигател с въздушно охлаждане и задвижване към задните колела - какъвто е Beetle, Volkswagen преминава към напълно нова концепция - предноразположен двигател с водно охлаждане и предно предаване. Моделът, кръстен на атлантическото топлото течение Гълфстрийм, излиза на пазара във време, в което цените на бензина вървят стремглаво нагоре, а западните икономики са в криза. Това дава на малкия икономичен модел силен старт на пазара, като популярността му в цял свят продължава да расте. През 1983 година се появява VW Golf II, който се произвежда до 1991 г. Втората генерация е еволюция на първата, като при нея се появяват системи като ABS и задвижване на четирите колела. Третото поколение на Golf се произвежда между 1991 и 1997 година. Този модел внася в гамата редица нови технологии за пасивна и активна безопасност, сред които въздушна възглавница. Именно тук се появява и първият TDI двигател. През 1997 година излиза VW Golf IV. Той представя нов дизайн, който постепенно се интегрира в цялата гама от модели на марката. При Golf IV се появяват за първи път системата ESC и скоростна кутия с два съединителя. Следващото поколение - Golf V, излиза през 2003 година и се произвежда до 2008 г. Това е първият Golf с лазерно заварена конструкция, която доставя с 35% по-голяма степен на усукване на купето. Тук за първи път се появява и версия BlueMotion. Предпоследното поколение на Golf излиза през 2008 година и до голяма степен е базирано на Golf V. Въпреки критиките, че това не е напълно нов модел, Golf VI има с какво ново да се похвали - максимални 5 звезди при краш-тестовете на EuroNCAP и широко навлизане на бензинови TSI и дизелови TDI двигатели с директно впръскване на горивото. Новият VW Golf VII През 2012 година на пазара излезе VW Golf VII. Той заложи на изцяло нова платформа, която му позволи да бъде едновременно по-голям, по-лек и по-икономичен от своя предшественик. Моделът получи и редица нови системи, които го направиха най-технологичното поколение в историята на колата. А това не остана незабелязано от автомобилния свят, който възнагради германския модел с редица награди, сред които и "Кола на годината в Европа 2013". Новото поколение на модела се появи и в напълно нови версии, сред които хибридна и напълно електрическа. Ежедневно от поточните линии на Volkswagen излизат по 2000 представителя на Golf.

Тагове: vw golf volkswagen golf
fallback
  • #30
    RRE ( преди 10 години )
    Toyota nai-haresvana kola v Germania.A klasyt v koito e golf4e e klasa na Corolla. Golf4e izkopirva iaponcite v toia klas s 10 godini zakysnenie muhahahahaVsi4ki se syrevnovavat sas svetovnia hegemon v tozi klas COROLLA. Golf4e taburetkata e po6la imitacia na originala Corolla.
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е КраЯт!!!DAS GNUSNO!!!
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голф, автомобил на годината в Япония. Японците, които са националисти и никога не признават нищо друго освен японското , но дори те бяха принудени да се преклонят и да признаят, че Голф е краля. Не напразно наричат класът на Голф, Голфов клас. Всички в този клас се съревновават с Голф. Сега Дошо че не признава никой не го интересува, още повече като знаем че дори не е карал Голф7 сигурно дори не е сядал в него. При излизане на всеки нов модел на Голф обира наградите по цял свят.
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно как в класът на Голф е Корола? Мислех че Аурис е в класа на Голф. Корола не е ли седан? Докато Голф е в класа на хечбеците.
  • #26
    Стефан ( преди 10 години )
    Сивия цвят и отива на тая барака
  • #25
    RRE ( преди 10 години )
    Toyota nai-haresvana kola v Germania. A klasyt v koito e golf4e e klasa na Corolla. Golf4e izkopirva iaponcite v toia klas s 10 godini zakysnenie muhahahaha Vsi4ki se syrevnovavat sas svetovnia hegemon v tozi klas COROLLA. Golf4e taburetkata e po6la imitacia na originala Corolla.
  • #24
    N1 ( преди 10 години )
    40 години безличие.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голф, автомобил на годината в Япония. Японците, които са националисти и никога не признават нищо друго освен японското , но дори те бяха принудени да се преклонят и да признаят, че Голф е краля. Не напразно наричат класът на Голф, Голфов клас. Всички в този клас се съревновават с Голф. Сега Дошо че не признава никой не го интересува, още повече като знаем че дори не е карал Голф7 сигурно дори не е сядал в него. При излизане на всеки нов модел на Голф обира наградите по цял свят.
  • #22
    бъчваря ( преди 10 години )
    Абе голфаджията, аз вече 8 години не съм проверявал на Фиестите маслото си. Ще ти кажа само едно. Новата кола омръзва след втората година. Поне при мен е така. Или по-точно не че омръзва, а тръпката намалява. Защото няма как да ти омръзне хубавото. Просто човек свиква. И когато свикне вижда, че вече има нов, по-добър модел от неговия. Затова моята препоръка - не се качвайте да карате новия модел, щото ще поискате да зарежете стария като мен. Ето там е проблема, а не че Голф 7 е добър или не.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    щото пък другите марки са цвете за мирисане ама аиде.....
fallback
Последни