fallback

Напомпаха Volkswagen Polo до 339 к.с.

Тунерите ShifTech Engineering кръстиха модификацията си Polo 6R

След като Audi показа S1 с 230 к.с. и задвижване на четирите колела - quattro, на компанията Volkswagen не й остана нищо друго освен да пусне състезателно Polo R. За концерна това не е проблем, тъй като неговите 2.0-литрови TSI мотори практически нямат граница при тунинга.Ателието ShifTech Engineering, специализирано в чип-тунинга, качи Polo R на дори по-високо ниво, като успя да "напомпа" двигателя му до 339 к.с. Тази модификация е получила названието Polo 6R.Популярни ателиета като ABT и МТМ спряха да са занимават с модела още преди година. Техните последни проекти предлагаха съответно 290 и 300 к.с. През февруари тази година компанията BR-Performance успя да достигне 309 к.с. и това изглежда бе всичко.Сега обаче 2.0-литровият мотор на Polo R WRC развива 339 к.с. и 475 Нм, което го приближава до приличен V6 двигател. Това Polo вече има под капака си повече мощност от Audi S3 и стои на едно стъпало с модели Audi S4/S5. Сники: ShifTech Engineering

fallback
  • #14
    RRE ( преди 10 години )
    Smiatai shtom kariranite sedalki ot kymping stol4eta sa prepratka kym sportnata taburetka na folksvagen4e gti. Po-pensionerski i grozen he4bek niama dori v skladovete na Dacia i Lada. I te ne slagat karirani sedalki za pensionerite deto si kupuvat golf4e.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Яриса е супер не го набърквай с онова грозно тенеке Поло.
  • #12
    RRE ( преди 10 години )
    За концерна това не е проблем, тъй като неговите 2.0-литрови TSI мотори практически нямат граница при тунинга. Lele tova ne go biah pro4el,tia seriozno li go kazvat ili tova e ot niakoe humoristi4no spisanie muhahahahahaha Samo kato vidiah taia grozna germanska ko6nica i ne 4etoh teksta osven 4e i vyn6ni tuneri sa izkarali po -malko kone ot 2.0 na iaponeca ot Mitsubishi! No germaneca pravi bavnooboritni ko6ove za ***,a iaponeca izia6tni byrzooborotni krasivi sportni bega4ki.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чудя се, ако това е НАПОМПВАНЕ, то ЕВО-то от другата статия, дето е 100 коня отгоре какво е?
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Kolega kariranite sedialki sa prepratka kam nasledstvoto na GTI,no moiata ia pora4ah s palen kojen paket.Mazdata e strahotna ma6ina,no mi har4e6e 12 na 100,be6e ra4ka a i vsi4ko be6e plastmasovo.GTI ia be6e s DSG,koja i aluminii i har4e6e 6 ma 100
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако не си го гледал случайно. Смятай Гоуфа колко е зле, а Полото е много, много по-назад. Само забележи карираните седалчици на грозната *** и пенсионерската визия!
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ot Mazda 3 MPS sliazoh kolega.A sega vsi4ki znaiat kakvo karam.I pak 6te kaja Polo GTI e lux.60 bona broiah za tazi maniakalna ma6ina
  • #6
    карачо ( преди 10 години )
    RRE, ако за теб Поло е ЛУКС, МЕЧТА и МОЩ, то си представям от каква таратайка си слязъл. В света едва ли има нормален човек, които да ползва тези думи в изречение с Поло. То няма и как да стане, защото са несъвместими. Между другото, кога ще се научиш да пишеш на български. Човек незнаещ и неможещ да пише на родния си език да ти говори за коли е доста несериозно.
  • #5
    RRE ( преди 10 години )
    Kato edin ot parvite sobstvenici na novoto POLO GTI vi kazvam,4e tova be6e kola me4ta.Luks i Mo6t v malka opakovka.Koiato 40 hiliadi kilometra ne dade i nai-malkia defect,a ia karah kato lud lud lud samo v sport rejim
fallback
Последни