fallback

Mitsubishi представи Lancer Evolution X FQ-440 MR

Специалният модел отбелязва 40-годишнината на марката във Великобритания

Японската компания Mitsubishi отбеляза 40-тата година от стъпването си на пазара във Великобритания със специален модел. Това е Lancer Evolution X FQ-440 MR, който ще бъде достъпен единствено за клиентите на Острова. Снимка: Mitsubishi Доработеният Lancer Evolution X е наличен единствено в бял цвят - Frost White, като разполага с би-ксенон фарове и ковани джанти BBS с размер 18 инча. За интериора пък са подбрани екстри като спортни седалки Recaro, спортен волан, GPS навигация, аудиосистема Rockford Fosgate и др. Под капака на Lancer Evolution X FQ-440 MR работи познатия 2.0-литров мотор с четири цилиндъра. В този случай обаче двигателят е оборудван с турбини HKS, нови горивни инжектори, специална изпускателна система и препрограмирано ECU. Резултатът е мощност от 440 к.с. и 560 Нм въртящ момент. Динамичните характеристики на тази версия не се съобщават, но става ясно, че Lancer Evolution X FQ-440 MR е наличен единствено във версия с автоматична скоростна кутия. При версията FQ-400, която разполага с 400 к.с., ускорението от място до 100 км/час отнема 3.8 сек. Юбилейният модел разполага също така със спирачна система Alcon, койловъри Eibach и система, с която могат да се измерват времена на обиколки или да се записват подробности за стила на шофиране, производителността на двигателя, състоянието на системите и др. Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR ще бъде произведен в къса серия от само 40 бройки. Цените стартират от 50 000 британски лири (приблизително 60 000 евро).

fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първо Евото и Сти стокова са далеч далеч от ралиджийките които бягат единственото общо е визията. Нищо друго не остава от сток. автомобила. Ако става на въпрос има доста повече френски и немски бегачки подготвени за рали макар и с предно. И вече има R5 автомобили подговени за рали 4х4, както ида е. Това с твърденията сково ево или импреза готови за рали единствено го говорят ново взелите книжка кефещи се на тези коли. Запознати те хора знаят че нещата та стоят до доста по друг начин
  • #33
    6a13tt ( преди 11 години )
    Единствения минус на тази кола е че няма опция за ръчни скорости. Някои хора пропускат че това е заводски тунинг и не, не е само за UK - можете да си го проъчате при всеки дилър - единствено няма да го има в US.
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    И кво викате Поршето щяло да взема по-бързо завоите от това ЕВО. Ехх момченца малки, гледащи много реклами и характеристики на хартия. Относно комфорта, тая кола не е за комфорт, а за спортни изживявания, на които много марки са мноооого далеч. Другата сериина кола която влиза в тоя сегмент е Субару ВРХ СТИ. Тя също е икона за хората, които знаят за какво иде реч.
  • #31
    haha ( преди 11 години )
    subarist кефиш ме еи от такива хора да виждам коментари браво
  • #30
    subarist ( преди 11 години )
    ЕВО е рали версия 4 по 4 и няма 2.0 немска,френска или друга там талига дето да върви толкова в реални пътни условия.Японските спортисти не предлагат комфорт,но са далеч по здрави и два пъти по евтини.Купувачите им не ги купуват за да ходят до МОЛа,а да се карат на заварка,където може разбира се.В този ценови клас са и СТИ други няма.Разбира се има Ферари,Ламбо,но те струват,колкото 5 мицита.
  • #29
    Ъ ( преди 11 години )
    Всякакви голобради момченца дават нелепо *** мнения в този сайт :)Бил насилен двигателя :)
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е какви са гумите на Реното? Bridgestone Potenza RE05. Продават се навсякъде едната гума струва 247лв.
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е пускано и вероятно няма да го пуснат, защото едва ли ще изкара 20км. на пълна газ с толкова напилен двигател. Иначе всеки автопроизводител в света без изключение иска да се окичи с добро време на нюрбургринг, защото няма по-голям атестат за качествата на една спорта кола. Все пак нюрбургринг е състезателна писта. Какво значение има вятъра? Та колите не правят по един опит и само в един ден? Всички спортни коли обикалят там и преминават всекидневни тестове маскирани още преди да влязат в производство. Просто ако времената са лоши не ги обявяват, ако са добри ги доказват и се хвалят.
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Виж Мегана с какви гуми се продава и погледни с какви е карано на Нюрбургринг пък тогава ела да си говорим
  • #25
    123 ( преди 11 години )
    haha, какви са фактите да ни ги кажеш! Това ЕВО пускано ли е на ринга? А какъв критерии е ринга да те питам? Там факторите са много и няколко десети, каквато е разликата могат да се появят от вятър, температура на въздуха, влажност, гуми, пилот и т.н. Трябва ли да ти го обяснявам, като на малко дете! По-реално ще е ако един и същи пилот в един ден ги тества двете или пък 2-*** различни пилоти и си ги разменят после. Та кажи сега за фактите какво имаше предвид!
fallback
Последни