IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Challenger притесни шефовете на Chrysler

Купето може да стане най-мощната машина на американския концерн

Новият Challenger притесни шефовете на Chrysler
Спортното подразделение на Chrysler – компанията SRT, подготвя специален двигател за следващото поколение на купето Dodge Challenger. Според шефа на компанията Ралф Жил, цитиран от агенция Automotive News, мощността на агрегата може да задмине тази на суперколата Viper, която се счита за най-бързата и престижна машина на концерна.
Новият Challenger притесни шефовете на Chrysler
За разработката на мотора представители на Chrysler признаха още през миналата година. Тогава ръководството на SRT заяви, че неговите инженери работят върху 6.2-литров V8 с механичен компресор, който ще бъде поставен на следващото поколение на Dodge Challenger.

Мощността на агрегата обаче не бе разкрита. Сега става ясно, че тя може да надмине без никакви проблеми 700 к.с. Ако това стане, SRT ще има сериозен проблем – конкуренцията между новия Challenger и Viper, който разчита на 10-цилиндров мотор с мощност 640 к.с.

„Ще се окажем в положение, при което нашият флагман – Viper, няма да бъде най-мощният ни модел. Как ще можем да обясним това на клиентите си? Явно ще трябва да обмислим нещата, преди да вземем окончателно решение“, коментира ситуацията Ралф Жил.
 
Според Automotive News новият Dodge Challenger във версията SRT с двигател Hellcat все пак ще остане конкурент на най-мощните модификации на Ford Mustang и Chevrolet Camaro. Това означава, че неговата мощност ще бъде около 610 к.с. Което ще гарантира лидерската позиция на SRT Viper в гамата на компанията.

Снимка: SRT

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Аз кой друг ! ( преди 10 години )
    *** тоя Вайпър..... Пускайте звяра на свобода!
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Пък аз си мисля, че това е реклама. Ето виждате ли, готвим ви супер кола, вие само я поискайте :) Плитко, ама по американски. Видяха, че Вайпъра сериозно изостава от Corvet, та явно са решили да размътят водата малко.
  • #5
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Fenche ( преди 10 години )
    Е нямам думи, аз съм един от най-големите фенове на Чаленджър, и ако заради оня таралясник Вайпър не му сложат 700+ к.с. те ще бъдат най-тъпия производител... по-добре да дигнат мощноста на Вайпър на 800+ ? *** !!!! :@ :@ :@
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    FuckOffVW ( преди 10 години )
    Ето:https://***.youtube.com/watch?v=g8A2fHIksUs
  • #3
    12 rate up comment 1 rate down comment
    FuckOffVW ( преди 10 години )
    Страхотен из*од ще стане,но повече ме кефи новото Камаро Z28.Мощността му е по-малка от на ZL1,но пък е страхотно на пистата(не,че ако имах щях да го карам на там).В теста на Motor Trend би Нисан ГТР за време на обиколка.
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Rosskooo ( преди 10 години )
    Бъди сигурен,че пицаджийте не са го пипали.Кой може да сложи 6.2 V8 с механичен компресор?Тия янки са откачили!Това е сериозна мъжка машина,която вече ще е конглокентоспособна на 670-те кончета на Шелби ГТ500.
  • #1
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Представям си как някой си взима Чарджър с този двигател и вече знае, че без проблем го прави на 700 коня. Бута го на 750 до 800 коня и почва да се габарка с Вайпърите. Малко ще си вкарат автогол, но все пак аз не съм автопроизводител, не мога да преценя дали това е правилно или не!