IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen се отказва от Eos

За миналата година се продадени едва 8000 бройки от кабриолета

Volkswagen се отказва от Eos

Компанията Volkswagen се отказва от разработката на следващото поколение на купе-кабриолета Eos и не обмисля вариант, при който обновеният модел да се върне на пазара под друго име. Това твърди изданието Spiegel, което се позовава на свои източници в германския концерн.
Volkswagen се отказва от Eos
Проектът Eos ще бъдe напълно закрит до края на 2014 г., като причината за това е ниската популярност на модела. През миналата година са били продадени едва 8000 бройки в цял свят, докато само от Golf в Германия са реализирани 245 000 продажби. Цените на Eos на местния пазар стартират от 29 450 евро.

„Някои пазарни ниши са толкова слаби, че даже не си заслужава да поглеждаме към тях“, коментира информацията шефът на концерна Volkswagen Мартин Винтеркорн.

През 2012 г. бе обявено, че марката ще се откаже само от версията на Eos с твърд покрив, като тя ще бъде заменена от по-голям кабриолет с мек покрив. Един от вариантите бе пускането на открита модификация на Passat. В момента в моделната гама на Volkswagen има версии кабрио на Golf и Beetle.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: volkswagen eos
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Klientite na TOYOTA Group sa ot sredna klasa nagore,a golfadjiite socialno slabi.Za6to li?
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мдаааа, скоро, ама много скоро ще станат първи по продажби в света! Муухххахахахахаааа!
  • #11
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    8 хиляци бройки в цял свят ле бре? Фв са за гинес направо.
  • #10
    23 rate up comment 3 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 11 години )
    И тези бройки са му много. Кво стана бе, нали печелеше сравнителните тестове на AutoBild, нали беше много най-...Смях. На развален испански.
  • #9
    4 rate up comment 14 rate down comment
    A3 ( преди 11 години )
    Horata predpo4itat Golf cabriolet pred Eos.Towa e edin ot malkoto modeli na grupata,koito ne se prodawat i normalno,kupuwa4ite ne sa balami.Vse pak SELQNI PROSTY,KOITO W SOFIQ STE GOSTI MAR6 NA SELO PRI QPONSKITE PRU4KI!!!
  • #8
    21 rate up comment 5 rate down comment
    нововнос ( преди 11 години )
    Никакъв шанс за недоразумението Еос. Всеки ментално здрав човек предпочита или кабриолетите на Пежо или култовата Мазда МХ-5, а по-богатите си взимат беемве или мерцедес.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 11 години )
    Ако пуснат голф еденичка кабрио (леко модернезиран), може и да им тръгне много, ама от де такова въображение.
  • #6
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Ако се вслушаме в коментарите на бедните мишки в *** излиза че всички немски фирми ще фалират а хората ще се возят само по евтинджоса и *** в автомобилостроенето като трошьота, клюндай, хонда и останалите изостанали марки...
  • #5
    27 rate up comment 7 rate down comment
    автора ( преди 11 години )
    Сега ще ви кажа защо VW Eos.Истината е, че въпреки различното име, това е един Гоуф. Само, че ако беше Гоуф можеше да има продажби, но така с това непопулярно име, малко балъци се лъжат. Другото нещо е че колата е извънредно грозна. По-грозна е дори и от Гоуф. Преди време мислех, че този вурстове по-грозно от Гоуф не могат да създадат, но ме оправдаха с VW Eos. И последното, но не маловажно нещо е високата цена. Хем грозно, хем трошливо, хем Гоуф, а с цена, като на премиум. Еми не става така...
  • #4
    17 rate up comment 8 rate down comment
    фсб ( преди 11 години )
    готино си е кабриолетчето, едиствено цената му е прекалено висока, според мен затова не вървеше...