IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическата кола на Daimler и BYD

Моделът Denza EV се появи без камуфлаж

Електрическата кола на Daimler и BYD

Първите снимки без камуфлаж на електрическия автомобил Denza EV, който е резултат от партньорството между Daimler и BYD, се появиха в интернет. Моделът ще бъде представен официално по време автомобилното изложение в Пекин през април.
Електрическата кола на Daimler и BYD
Германският концерн Daimler и партньорите му в Китай - BYD, вече заявиха, че Denza EV ще бъде най-сигурният и най-надежден електрически автомобил, проектиран и създаден в Китай, специално за местния пазар.

Информация за техническите и динамични характеристики на Denza EV все още не е разпространена, но спекулациите сочат, че моделът се задвижва от електрически мотор с мощност 117 к.с., а батериите доставят автономен пробег от около 250 км. Повече от 200 инженери от Daimler и BYD са работили по автомобила, като китайците са отговаряли за електрическото задвижване и акумулаторите, докато германците - за архитектурата на машината и нейния дизайн.
Електрическата кола на Daimler и BYD
Що се отнася до дизайна на колата, то той може да бъде определен за противоречив. Все пак трябва да се има предвид, че Denza EV е създаден по вкуса на китайците, тъй като ще се предлага единствено на този пазар. Иначе, автомобилът е много близък с концпецията Denza NEV (New Energy Vehicle), която двете компании представиха преди година в Пекин.
Електрическата кола на Daimler и BYD
Изданията Autohome и Сarnewschina, които публикуваха снимките на колата, твърдят, че първият шоурум на Denza ще бъде открит през лятото в Пекин. Следващите представителства на новата марка ще бъдат позиционирани в Шанхай и Шенжен.

Официалната премиера на модела ще се състои през април в Пекин.
Електрическата кола на Daimler и BYD
Електрическата кола на Daimler и BYD
Снимки: Autohome и Сarnewschina

Тагове: daimler byd denza ev
0 от 500
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 5 години )
    А ресурсите за изгубената кауза дизелов двигател е използват за усъвършенстване на хибридните технолгии, горивни клетки, и.т.н., където е бъдещето! Това дори и от ВАГен го разбраха, и взеха да се опитват да направчт нещо, макар и с доста закъснение, само на закостенелите мозъци на много екземпляри от навата родина, понеже нафтата се харяи по-малко от Гоуфу, си мислят, че това в бъдещето!
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 5 години )
    Тойота се е съюзила с БМВ заради дизеловите двигатели. Ако от Тойота искат, имат потенциал и могат да направят дизелов двигател за моделите си. Обаче от гледна точка на ресурси, време и най-вече заради технология, която от Тойота не искат да разработват вече, защото е остаряла за времто и няма бъдеще, им е по изгодно да вземат двигател от баварците, които са си добри.
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Освен това след 7-8 години експолатация на дизеловия двигател на Ауди с българската нафта ще имаш толкова разходи, че ще ти се иска да си дал по-скоро около 5К лв за нова батерия. Бензиновия двигател на Приус например, работи по цикъл на Адкинсън, което значително повишава КПД на цялата установка, двигателя е много по-разтоварен механично и термично сравнен с кой да е дизелов такъв, така че е и по-надежден! Хората, които си купуват Приус например, или хибрид, не се вълнуват толкова от еластичнос
  • #17
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    До Анонимния отдолу: Моето момче въобще не са ти ясни нещата! Първо батерията не се разваля, при правилна експолатация тя си губи само част от капацитета. По надежден двигател от електромотора на практика до ден днешен НЯМА! Освен това КПД-то на асинхронен двигател стига до 98%, докато един тракащ дизел, по който ти се прехласваш е в най-добрия случай около 47%. Батерията на Приус се сменя след окло 7-8 години експолатация в НАЙ-ЛОШИЯ случай.
  • #16
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    А едно АУДИ А2 има среден разход на гориво 4 на 100 дизел и няма нужда от смяна на батериите по леко е а от там по малка амортизация и по голяма сигурност.Едно БМВ има ненадминати по своята еластичност дано да ме разбираш двигатели в нета има инфо виж и сравни дори сега Тойота се кооперираха със тях заради дизеловите двигатели.Един Мерцедес е еталон за престиж независимо къде се намираш по света а защо смятам можеш и сам да си отг.да не съм многословен.Мога да пипа много още наистина на тази тем
  • #15
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хенри Форд има залуга до толковая до колкото прави достъпен до тогава недостъпния за средния човек автомобил като слага производството на конвеир и разделя производителноста на работниците.Но за иновации деректно във автомобилите немците са ненадминати и аз ти споменах по доло но мога да продължа и то със примери по марки.Например един японски хибрид няма да споменавам марки да не правя реклама има разход 4 на 100 бензин и нужда от смяна на батериите след 8 години които са си пари дори и рецикли
  • #14
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 5 години )
    Имената на Карл Бенц и Готлиб Даймлер не просто слагат началото на една индустрия, те дават на човечеството възможност да се движи. Не отричам постиженията на германците, но като стане за начало и силно развитие на автомобилната индустрия, там приятелю има само едно име и то е на Хенри Форд! Неговите похвати и иновативност в индустриализацията и до ден днешен се дават за пример и изучават в учебниците по икономика!
  • #13
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Мога да продължавам. ( преди 5 години )
    Първо и най-вече – немците са в автомобилния бизнес от доста време. Нещо повече – те не просто създават автомобила. Те го създават и като бизнес. Имената на Карл Бенц и Готлиб Даймлер не просто слагат началото на една индустрия, те дават на човечеството възможност да се движи. С различна скорост и срещу различни суми, но в основата е индивидуалното движение. А мобилността е свобода. Второ автомобилите им са най иновативвни,например първите серионо произведени ABS, Head-Up Display,навигация,колан
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това е кола за наркоман.
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До Със БМВ 7 Ф 1 ( преди 5 години )
    А кой си ти за да даваш подобни квалификации, че немските автомобили са най-добрите в света? Както сам казваш, това се е до определения човек какво ще харесва, а изведнъж се мъчиш да натрапиш своето мнение, от който никой не се интересува!