IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: Новата Skoda Fabia идва наесен

Чешката компания отчете 522 млн. евро печалба през миналата година

Официално: Новата Skoda Fabia идва наесен

Третото поколение на Skoda Fabia ще се появи през есента, съобщиха официално от чешката компания. Моделът ще бъде построен на съкратена версия на модулна платформа за автомобили с предно предаване MQB и ще бъде обзаведен с нови 3- и 4-цилиндрови бензинови и турбодизелови мотори - същите, на които разчита обновеното Volkswagen Polo.
Официално: Новата Skoda Fabia идва наесен
Така трябва да изглежда следващата Skoda Fabia според английското издание Auto Express


От производителя не разкриха други подробности за модела, но се знае, че принципно новата Fabia няма да се различава от сегашната. Тя ще е с предно предаване, с окачване McPherson отпред и полу-независимо отзад. От гамата ще отсъства "напомпана" версия RS (vRS), но като цяло новото поколение ще е по-широко и по-ниско, което ще подобри управляемостта му. Скоростните кутии ще са механична и DSG.

Именно новата Fabia ще трябва да помогне на Skoda да увеличи продажбите си. През миналата година от модела бяха продадени 202 000 бройки, но като цяло чешкият производител е записал спад с 2 % на продажбите при всички автомобили - от 939 200 през 2012 г. на 920 800 през 2013 г. Въпреки това приходите на Skoda са преминали 10 млрд. евро, като операционната печалба е 522 млн. евро. Инвестициите обаче са по-големи от нея - 741 млн. евро.

Тагове: Skoda Fabia
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ами то красива шкода нема шир потреба коли саси
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    koko ( преди 11 години )
    много гаден дизайин
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не им е такова окачването. Полото, Фабията и базовия Голф не са с независимо задно окачване. Имаше статия в АтоБилд по повод новия Голф и там пишеше точно за това. Тестваха базовия Голф с евтиното окачване и бяха учудени колко гадно се държи. И извода им беше, че не си струва да се спестят 300 евро. При Голф има алтернатива, но при Поло и Фабия няма. Какво очаквате, евтини коли за простолюдието.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе разбирачи, подобни окачвания имат и Голф и 508 на Пежо и много други малки автомобили. Аз недостатъци не виждам, ако всичко е настроено добре. И в завоите държи и неравностите понася. Ама нали трябва да се изкажем, без нас накъде. Вие какво окачване искате във Фабия за 20 000 лева? Многораменно? Че такива рядко се срещат и при доста по-скъпи модели.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Скучно и безлично, дори за автомобил нисък клас. А трицилинровите дизели са отврат чупливи.
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е вие кво искате бе, някакъв шедьовър на автомобилизма ли? Това е добър икономичен автомобил, с немска техника на приемлива цена и с ненатрапчив дизайн, без да се изпада в крайности. Много хора търсят точно това, не е задължително и и ве да си го купувате.
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Йордан ( преди 11 години )
    Абсолютно скучено и безлично автомобилче.Перфектаната служебна кола или такси за Източна Европа и до там! Нищо повече!
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Йордан ( преди 11 години )
    Тоз най-долу с немското име нещо много се вживява ми се вижда. Що за автоимпотент трябва да си за да кажеш на една фотошоп картинка, че това е с потенциал спрямо досегашния модел, при който дори се отказаха от RS версията при положение, че имат рали отбор и е парадоксално да нямаш хотхеч на чиято база правят и ралиджийката.Това е *** Рапид с без багажник ... аднотипен автомобил от VW Group, който вози като каруца.
  • #3
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "полу-независимо отзад..." да, значи пак евтиното окачване от предната Фабия. Трагедия!
  • #2
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като ти е скучна не си взимай Фабиа, вземи си ново 8-цилиндрово BMW кабрио с мощно радио. Голям купон ти ка'ам!