fallback

Майсторът си намери майстора

Range Rover Evoque и Porsche Macan в тест на Autocar (Видео)

Снимка: AutocarОще с появата си Range Rover Evoque се превърна в абсолютен пазарен хит, благодарение на което компанията-производител Land Rover счупи всичките си пазарни рекорди. Сега обаче на пазара се появи нов играч, който също иска парче от пая. И както изглежда, ще го получи. "Ако сте фен на Range Rover Evoque, вероятно този тест няма да ви се понрави. А ако сте сред онези, които вече са поръчали Porsche Macan, гледайте внимателно". Това е първият анонс в новия видео тестдрайв на британското издание Autocar. Тестът противопоставя добре познатия Range Rover Evoque SD4 и напълно новия Porsche Macan S Diesel. Двата модела имат сходни размери, сходни цени и сходно предназначение. Но са много различни. "Новият дизелов мотор на Macan S е наистина невероятен, твърди водещият на предаването. - Звукът му е както на бензинов агрегат, а тягата - отлична". Комплиментите към Macan обаче не спират до тук. Германският модел печели съревнованието във всички дисциплини. А това си постижение, особено като се има предвид, че в отсрещния ъгъл стои не кой да е, а Range Rover Evoque. Според Autocar компактната джипка на Porsche предлага по-добро управление, по-добра динамика, по-широка задна седалка, по-добро пътно поведение. Evoque има предимство с по-ниската си цена, но разликата в сумите е почти пренебрежима. Що се отнася до способностите извън пътя, този тест не се съсредоточава върху тях. Причината е, че според Autocar подобни автомобили рядко се използват за истински офруд. А поведението и на двете возила по черни или заснежени пътища е достатъчно добро. "Трябва да признаем, Macan победи Evoque. Той се справя по-добре в почти всеки аспект. Толкова добре, че отличният дизайн на британската кола остава на заден план", заключва водещият. А ние трябва да признаем, че рядко може да си види британски автомобилен журналист да сипе толкова комплименти за германски автомобил. Особено в сравнителен тест с модел на британски производител. Ето и характеристиките на автомобилите от теста: Porsche Macan S Diesel Цена: 43 300 лири Ускорение 0-60 мили в час: 6.3 сек. Максимална скорост: 230 км/час Двигател: V6 3.0 литра Мощност: 258 к.с. Среден разход на гориво: 6.1 л/100 км. Маса: 1880 кг. Range Rover Evoque SD4 Цена: 43 005 лири Ускорение 0-60 мили в час: 8.5 сек. Максимална скорост: 195 км/час Двигател: L4 2.2 литра Мощност: 190 к.с. Среден разход на гориво: 6.0 л/100 км. Маса: 1685 кг.

fallback
  • #25
    CutmasterCFS ( преди 10 години )
    и немците чат-пат вадят нещо качествено...
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поршето си е Порше ;) Желая ви хубав ден
  • #23
    Браво ( преди 10 години )
    ...до Дошо беше този коментар
  • #22
    Браво ( преди 10 години )
    Браво Шерлок! А случайно да си чувал, че Порше заедно с куп други марки са собственост на ВАГ (Фолксваген)
  • #21
    FenIX ( преди 10 години )
    70 коня разлика в полза на Поршето хич не е малко при положение, че е по-тежък само с 200 кг.
  • #20
    пора ( преди 10 години )
    Като дизайн - Роувъра! Като демараж, класа и престиж - Поршето!
  • #19
    До Дошо ( преди 10 години )
    Мда за това ли Лешкуц ЛФА е с двигател от трошльота?
  • #18
    Борис ( преди 10 години )
    Пак са платили немците. Не може мощността да е най-важното нещо за средностатистическия купувач. Дизелов двигател бил като бензинов ... офроуд качествата нямали никакво значение ... 2.2 L4 харчел повече от 3.0 V6 - може би е като онази хибридната Панамера, която харчела 2,3/100 уж.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз и без да бях гледал теста щях да предположа победа за Поршето. Не виждам какво толкова сте се закълвали. Порше бе хора, вижте Нюрбургринг, де каквото там да се сетите е далеч зад времената на Порше.
  • #16
    Sakis ( преди 10 години )
    Майсторът в този клас джипове е новия GL, който скоро няма да си намери майстора.
fallback
Последни