fallback

Майсторът си намери майстора

Range Rover Evoque и Porsche Macan в тест на Autocar (Видео)

Снимка: AutocarОще с появата си Range Rover Evoque се превърна в абсолютен пазарен хит, благодарение на което компанията-производител Land Rover счупи всичките си пазарни рекорди. Сега обаче на пазара се появи нов играч, който също иска парче от пая. И както изглежда, ще го получи. "Ако сте фен на Range Rover Evoque, вероятно този тест няма да ви се понрави. А ако сте сред онези, които вече са поръчали Porsche Macan, гледайте внимателно". Това е първият анонс в новия видео тестдрайв на британското издание Autocar. Тестът противопоставя добре познатия Range Rover Evoque SD4 и напълно новия Porsche Macan S Diesel. Двата модела имат сходни размери, сходни цени и сходно предназначение. Но са много различни. "Новият дизелов мотор на Macan S е наистина невероятен, твърди водещият на предаването. - Звукът му е както на бензинов агрегат, а тягата - отлична". Комплиментите към Macan обаче не спират до тук. Германският модел печели съревнованието във всички дисциплини. А това си постижение, особено като се има предвид, че в отсрещния ъгъл стои не кой да е, а Range Rover Evoque. Според Autocar компактната джипка на Porsche предлага по-добро управление, по-добра динамика, по-широка задна седалка, по-добро пътно поведение. Evoque има предимство с по-ниската си цена, но разликата в сумите е почти пренебрежима. Що се отнася до способностите извън пътя, този тест не се съсредоточава върху тях. Причината е, че според Autocar подобни автомобили рядко се използват за истински офруд. А поведението и на двете возила по черни или заснежени пътища е достатъчно добро. "Трябва да признаем, Macan победи Evoque. Той се справя по-добре в почти всеки аспект. Толкова добре, че отличният дизайн на британската кола остава на заден план", заключва водещият. А ние трябва да признаем, че рядко може да си види британски автомобилен журналист да сипе толкова комплименти за германски автомобил. Особено в сравнителен тест с модел на британски производител. Ето и характеристиките на автомобилите от теста: Porsche Macan S Diesel Цена: 43 300 лири Ускорение 0-60 мили в час: 6.3 сек. Максимална скорост: 230 км/час Двигател: V6 3.0 литра Мощност: 258 к.с. Среден разход на гориво: 6.1 л/100 км. Маса: 1880 кг. Range Rover Evoque SD4 Цена: 43 005 лири Ускорение 0-60 мили в час: 8.5 сек. Максимална скорост: 195 км/час Двигател: L4 2.2 литра Мощност: 190 к.с. Среден разход на гориво: 6.0 л/100 км. Маса: 1685 кг.

fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    Koe e po gazarsko da ima6 Porsche ili Range Rover
  • #34
    Зачуден ( преди 10 години )
    Не мога да разбера, защо поршето има същия разход при положение, че : 1) по-голям двигател, 2)повече мощност ; 3)по-тежък ?
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ми се струва вагините да са платили за таз реклама на порше:-) .то тва си е туарег с друга визия. И двете са срам за офроуда. И там японците са първи.
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това са коли за хубави жени с богати мъже. Купува се с единствената цел - имидж. Да се изфукаш че на хубавата си жена си купил най-желаната женска кола. И двете са достатъчно добри за целта. Поршето е по-ново като модел и за момента е по-подходящо сппред мен. Техническите данни на колата :) нямат значение.
  • #31
    бъчваря ( преди 10 години )
    Поршето по ме грабна. Evoque го оглеждах на живо и е доста приятен, но гледайки тоя клип, Порше ми се струва с по-добър интериор. А за динамиката какво да си говорим. Щях да се учудя, ако Порше пускат слаб джип, който да губи от някакъв показен автoмобил като Evoque. Щях да се учидя и ако Порше не звучи добре. Открай време Порше моделират звука на автомобилите си, включително и при по-спортните модели.А срещу въздушно окачване няма какво да се направи - и на асфалт ще върви и извън пътя.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Магнит за кифли, ха-ха, как звучи само. ТО да ти кажа всяка лъсаява тенекия от 100 хилки нагоре е магнит за кифли и фрикадели.
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Споровете са излишни,Rover винаги са правели най добрите джипове не се съмнявам че и сега е така.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    10 pati ot 10 izbiram Evoque.Tozi djip e magnit za kifli.Niama po-lesen na4in ot tozi da im vzeze6 pod polata
  • #27
    Това съм аз ( преди 10 години )
    Значи .. денят в който си купя Порше-джип вместо Range Rover, ще замоля някой да дойде и да ме гръмне... официално!!!
  • #26
    Георги ( преди 10 години )
    Значи компания специализирана в производството на спортни автомобили, е извадила по-добър паркетник, от компания специализирана в "офроудъри" - странно
fallback
Последни