fallback

Електрическият Golf вече в продажба

Цените в Германия започват от 34 900 евро

fallback
  • #14
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    А стария РАВ4ЕВ беше ограничен на 126 км/ч, 0-100 км/ч правеше за 18 секунди и имаше проблег 130-190 км. Съвсем като на тоя смешен Голф от 18 години по-късно. Да не говорим колко е по-голям и комфортен. За времето си беше най-масовия електромобил и го спряха защото патента за големите никел-метал-хидридни батерии стана притежание на Шеврон. Въпреки това, повечето бройки вървят и до днес и имат сериозна маса фанатични последователи, разработили дори портативен генератор монтиран в ремарке.
  • #13
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    Хех, ВАГончо, какви ги бръщолевиш? Тойота помолили Тесла? Ха-ха-ха, казва се сътрудничество - Тесла в замяна получи завода на Тойота заедно с главният инженер за да произвежда Модел еС. Пробега на новия РАВ4ЕВ е 182 км но по далеч по-реалистичния американски стандарт по който смехотворното клонирано от Лийф голфче дали ще изкара и 100 км..
  • #12
    пора ( преди 10 години )
    Браво!! Голф удари конглокенцията в земята с тази кола!! Тойотаджиите не могат да си намеря място от злоба!!
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя РАВ за който си писал е поръчка за някаква община в САЩ. Бил толкова скапан, че Тойота се отказали от него и помолилил Тесла да им направи модела и в момента Тесла им го прави. Данните между другото за пробега и с помоща на тесла на най-новия електрически РАВ е по-малък от този на Голфа тук. А оня скапан модел на РАВ от преди 15г. където ти се привижда че бил с показатели като на този Голф е мнооого далеч от ел.колите. Тука пише ускорение от 0-100км. а оня РАВ е имал топ спийд 100км.ч.
  • #10
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    Хех, Тойота пикаели газ? Тойота дето през 97-*** пуснаха сериен РАВ4ЕВ с подобни показатели като на тоя е-Голф от 17 години по-късно ли? Ха-ха! Добър преимер за това колко точно са назад ВАГ от Тойота - 17 години. При това Тойота си разработиха батериите съвместно с Панасоник, докато сега ФВ ползват клетки наготово. Най-вероятно пак от Панасоник.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моделът iQ беше пуснат още през 2009 година, това, което може би визираш е FT-EV, което винаги е било само прототип. Сред ел-колите няма НИТО един, който да е по-жалък от това, показано на снимката недоразумение!
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    4udesna novina,nai-posle premium alternativa na Tesla za 3 pati po-malko pari.Bravo VW
  • #7
    Чичето ( преди 10 години )
    Нисан Лийф има идентични показатели, а излезе преди 3 години. Това показва технологично колко време е нужно на ВАГ да изкопират една технология. А Тойота не я мислете - те имаха сериен електромобил още през 97-***, но тогава, както и сега се оказа че пазарът за електромобили е нищожен и не си струва инвестицията в разрабването на чисто електрически модел. Иначе Тойота си развиват технологиите - абсолютни лидери са при пълните хибриди, суперкондензаторите, водородните горивни клетки и т.н.
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    От Тойота газ пикаят като са видели този Голф. Техния смехотвнорен модел Toyota iQ който от 5 години все ще пускат и незнам дали още са го пуснали. В която няма място дори за дамска чанта и жалък пробег ог 100км. с ускорение 14сек. до 100км. Сред ел. колите има само един модел, по-добър от този Голф. И това е Тесла, но тя струва със много много повече пари. естествено е и много по-добра електрическа кола. Всичко останало е някаква пародия.
  • #5
    razgradski pop ( преди 10 години )
    Top Gear направи за смях eл.колите..накратко: много е рано за ел. коли..тази технология не отговаря на съществуващите потребности и елементарни изисквания при употреба на леки коли..след 20-30 години може би..може би..
fallback
Последни