fallback

BMW-то сред автомобилите с предно задвижване

Германската компания представи модела 2-Series Active Tourer

BMW разкри снимки и информация за своя първи модел с предно предаване. Това е 2-Series Active Tourer, чиято премиера пред публика ще се състои в началото на март по време на автосалона в Женева. Новото BMW 2-Series Active Tourer, което беше загатнато с концепцията Active Tourer, не е подлагано на сериозни промени, като се отличава с всички типични за моделите на марката черти - бъбрековидна решетка, предни светлини с двойни рингове, ориентиран към водача салон, къси надвеси и т.н. Има обаче една основна разлика - 2-Series Active Tourer разполага със задвижване към предния мост, което го отличава от всяко друго BMW. Новият модел е сравнително компактен - дължината му е 4 342 мм, широчина 1 800 мм, височина 1 555 мм, а междуосието - 2 670 мм, но обещава значителна функционалност. Предната седалка до водача, например, може да бъде сгъвана, а в интериора са разположени множество ниши за съхранение на малки предмети. Позицията на седене е сравнително висока, като целта е по-добър обзор при движение в градски условия. Багажникът на новото BMW предлага вместимост от 468 до 1 510 л., като разполага със сгъваема в съотношение 40:20:40 облегалка на задната седалка. Освен това, задната седалка може да се регулира надлъжно, като в зависимост от нуждите може да се повиши мястото за коленете или вместимостта на багажника. Задната врата може да бъде поръчана с автоматично отваряне/затваряне или може да се управлява с жестове с помощта на Smart Opener. При въвеждането на пазара на новото BMW 2-Series Active Tourer то ще се предлага с избор от 3- и 4-цилиндрови двигатели. Те са монтирани напречно, оборудвани са с технология BMW TwinPower Turbo и отговарят на нормата за вредни емисии EU6. Версията BMW 218i Active Tourer разполага с 1.5-литров двигател с мощност 136 к.с., който се появява за първи път на пазара. Разходът на гориво в града е 6.1 л/100 км., а в комбиниран цикъл - 4.9 л/100 км. Вредните емисии CO2 са 115 г/км. Ускорението от място до 100 км/час отнема 9.3 сек., а максималната скорост на движение достига 200 км/час. Върховият модел при въвеждането на пазара ще бъде BMW 225i Active Tourer (разход на гориво градски/ извънградски/ комбиниран: 7,6/ 5,0/  6,0 л/ 100 км; CO2 емисии: 139 г/ км). Той предлага 231 к.с., ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.8 сек. и развива максимални 235 км/ч. Дизеловото предложение - BMW 218d Active Tourer (разход на гориво градски/извънградски/среден: 5,0/ 3,6/ 4,1 л/ 100 км; CO2 емисии: 109 г/ км), се задвижва от четирицилиндров двигател с мощност 150 к.с. и 330 Нм. Той ускорява от 0 до 100 км/час за 8,9 сек. и има максималната скорост от 205 км/ч. Новият модел ще може да се поръчва с типичния за марката спортен М пакет. Налични са и две допълнителни линии на оборудване - Sport и Luxury. Асистиращите системи и информационните и развлекателни функции на BMW ConnectedDrive също присъстват при BMW 2-Series Active Tourer. Предлага се дори Head-Up дисплей.Снимки: BMW

fallback
  • #20
    Бай Пешо ( преди 10 години )
    Съвсем прилично(хай)ванче.
  • #19
    IT ( преди 10 години )
    Автомобилът е просто супер !! :)
  • #18
    бъчваря ( преди 10 години )
    Айде сега. Че какво му е на предното ако е направено добре? Аз пък не бих карал ван със задно.
  • #17
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Естествено че има значение дали колата е предно или задно. Не толкова кои гуми се въртят във завой а заради цялостност разпределение на тежестта на автомобила в завой. Този ван бих го взел да ме вожи жената както и сега го прави с кола с предно но никога няма да карам ми е кеф да карам такава кола.
  • #16
    бъчваря ( преди 10 години )
    Робувате на стари схващания, как колите с предно недозавивали. Нито Мини, нито Fiesta ST, нито Focus ST/RS имат тая склонност. Задницата по същия ефективен начин се мята в завоите, а предното предаване помага въртящият момент в завой да не се изпари във вид на дим от гумите. А и сега има толкова умна електроника, че никой не го интересува вече дали колата е с предно или задно предаване. може би само дрифтърите като мен, но в ежедневието това не е важно.
  • #15
    бъчваря ( преди 10 години )
    не прочетох мнения, дали ви харесва тая кола или не. Само бистрите политиката, която всъщност не е ваша работа. На мен колата ми харесва и дори бих си я купил. А предно или задно...Фиеста и ТГ доказаха, че това е най-добрата комбинация тая година.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Феновете на Алди всичките са толкова умни, защо се учудваш.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв велик *** се изказа по-долу. На алудито предницата му тежала и затова било по устойчиво в завой. *** - защо на съзтезателните автомобили не им тежат предниците та да завиват по-добре ***. По твоята логика колкото повече тежи двигателя толкова по-добре ще завива автомобила тоест 8 цилинтров дизел ще завива най-добре. Тегли си ножа защото си толкова ***,че дори и за гласоподавател на БСП+ДПС неставаш.
  • #12
    П. ( преди 10 години )
    Знам че не съм прав..просто не мога да приема..как всичко е промиване на мозъци от страна на производителите...с цел печалба, продажби..то самото ни общество се изродясва..нормално и колите да се променят..!Както й да е...днес пожелавам да не се напиете много! "Гадно ви е че нямате приятелка на Св.Валентин ама не се интересувате че сте неграмотни на 24.05. ! :D
  • #11
    Пластик ( преди 10 години )
    Те в момента създават коли за удоволствие и се надявам за в бъдеще да продължат..просто глобално не само БМВ, всичко върви в една посока..печалба, минимизиране на разходите..един мотор го слагат на все повече модели, новата М3 и М4 с какъв двигател е? Познатия ни в последно време 3.0 Twin Power Turbo.. Аз ще си купя 335...тъй като всичко е електроника вече..отивам и ми го правят веднага 450 кс. Аз това не го приемам(лично мое мнение,не знам дали съм прав) !
fallback
Последни