fallback

Dacia с най-много продажби у нас през 2013 г.

На второ и трето място остават Volkswagen и Toyota

През 2013 г. Dacia е реализирала 2 118* нови автомобила на българския пазар, което я прави най-продаваната автомобилна марка в България. За миналата година марката изпреварва традиционния първи Volkswagen, който вече заема второто място с 2068 продажби, а Toyota е трета с 1 951 автомобила.Често коментираните в последните седмици нови автомобили с прекратена регистрация нямат никакво влияние върху подредбата в челната тройка и това само утвърждава  лидерската позиция на Dacia (24 за Dacia, 68 – Volkswagen и 3 – Toyota).Въпреки трудната политическа и икономическа ситуация, Dacia успя да запази забележителния си темп на растеж и през 2013 г. Освен първото място по продажби за 2013 г., Dacia може да се похвали и с наградата „Ван и многофункционален автомобил на 2014 година“, присъдена на Dacia Dokker от Прес Авто Клуб  България. * Официални данни, предоставени от Главна дирекция „Национална полиция“ - МВР за броя на регистрираните и на тези с прекратена регистрация нови автомобили от 01.01.2013 до 31.12.2013 г.Снимка: Ройтерс

Тагове: Dacia Dokker
fallback
  • #19
    Бобара ( преди 10 години )
    Чакай сега, някъде да видя да съм написал, че карам самолет? Карам ***, но по-малък *** от тази Дачия и доста по-евтин. Но за толкова пари друго не може да се очаква разбира се. Получаваш това за което плащаш. Просто тази Дачия е по-голям *** от една немска кола на старо.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бобърчо, ФауВе са МакДоналдса на авто индустрията. Продават много, но все ***. и ТО ОТ ГОЛЯМ ПО-ГОЛЯМ.Дачия са Дюнерите. Не продават толкова много, но е доста по-вкусно и евтино от прехвалените и разчитащи само на името си мАКдОНАЛДС. Това, че ти избираш по-смотаната верига, не значи, че останалите трябва да се съобразяват с *** ти мнение. Карай си Гоуфарата и си мечтай, че си в самолет, а всъщност си в абсолютен ***.
  • #17
    Бобара ( преди 10 години )
    Извинявайте ама предпочитам да си карам голф 4ката 99та година, който струва 4000 лева да кажем, отколкото да дам 15000/16000/17000 лева или там колкото струва за този ***, който я изкара до 100.000км я не и не се знае кога ще те остави на пътя. А до това, че Дачив били конглокент на ФауВе-Груп това е най-голямата смешка която съм чел някъде. Те продават 10 милиона годишно, а Дачия продали 2000 коли в БГ и вече станаха конглокенти на ФауВе и Тойота.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бай *** е тежкар, не призава други марки освен Мерцедес, Ауди и БМВ.
  • #15
    до "г-н" Б ( преди 10 години )
    напомни ми къде се правят строшотите и колко сервизни акции имат че освен комплесарски имидж нямат друго покритие,и за колко сервизни акции на примерно Dacia или Renault си чул?МЕРСИ ЗА ИЗЧЕРПАТЕЛНИЯТ ОТГОВОР.
  • #14
    до "г-н" ( преди 10 години )
    напомни ми къде се правят строшотите и колко сервизни акции имат че освен комплесарски имидж нямат друго покритие,и за колко сервизни акции на примерно Dacia или Renault си чул?МЕРСИ ЗА ИЗЧЕРПАТЕЛНИЯТ ОТГОВОР.
  • #13
    Бай Ганьо е жив !!! ( преди 10 години )
    И къв е извода от толкова много "мозъци" тука ся?че вие сте по умни от западно европейците или от тези 2118 човека които са си купили Dacia ли? мноо се съмнявам че е така
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мамалигарска работа,какво можеш да очекваш от тази кола,да я караш 3-4години и после на ***,за това парите не бих си дал.
  • #11
    бъчваря ( преди 10 години )
    Все по на зле върви България.Един уважаващ себе си човек никога не би предпочел Дачия пред да кажем Тойота Ярис, Фолксваген Поло, Форд Фиеста, Рено Клио и т.н. (да не обидя някой фен). Но тук явно става въпрос за преобладаващият пазар на служебни автомобили. дайте да видим кой какво си е купил за у тях, пък тогава да коментираме. Лично аз никога не бих паднал толкова ниско, че да се спра на Дачия за личен автомобил.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фирмите ги купуват, карат ги 5 години и ги Фърлят. Логана е удобен за работа.
fallback
Последни