fallback

Great Wall сваля от производство Voleex C10

Китайците ще се фокусират върху развитието на SUV сегмента

Great Wall преустанови производството на най-малкия си модел – Voleex C10, съобщиха от централата на компанията. Независимо от добрите резултати, на които най-компактният член в семейството на Great Wall се радва в България и в цяла Европа, той няма да се произвежда вече и в завода на Литекс Моторс в Ловеч.По-рано през годината Great Wall Motors отдели като самостоятелен сегмент SUV моделите си. Компанията се фокусира основно върху пълната гама автомобили в този сегмент. Това е главната причина да се вземе решението за спирането на производството на компактния Great Wall Voleex С10.Промяната в производствения фокус на Great Wall Motors по никакъв начин няма да повлияе върху политиката на гаранционно и следпродажбено обслужване на всички клиенти, собственици на Voleex С10.Great Wall Motors (GWM) е най-големият частен производител на автомобили в Китай и износител от азиатската страна. GWM е марката с най-популярните и най-продаваните SUV автомобили в Китай за последните 5 поредни години, както и с най-продавани пикапи за последните 14 поредни години. Компанията реализира автомобилите си Great Wall в над 130 страни по целия свят, вкл. държави от Европейския съюз. GWM са първата и все още единствената независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС.Снимки: Литекс Моторс

 

Тагове: Great Wall voleex c10 litex
fallback
  • #17
    IT ( преди 11 години )
    Хм странно...доста хора се излъгаха и си купиха от въпросните волекси :) Но дори и този обем на продажби ми се струва нерентабилен за цял завод...а да спрат най-продаваният продукт си е направо харакири :))) Това само може да загатне що за завод и производство има там :) Ако питате мене поредната булгристанска далаверка :) Ноо дори и да фалира което като гледам със сигурност ще стане :) Поне има шанс вече изградената база да привлече вниманието на реномиран производител който наистна да направи сериозна инвестиция и от завода да потече истиснка продукция,аа покрай нея да се ангажират и други фрими като подизпалнители за детаили и компоненти....тогава вече можем с гордост да възкликнем най-сетне България е автомобилна нация :)))
  • #16
    Георги ( преди 11 години )
    Голяма Стена Мотори произвеждат най-грозните и скапани автомобили.Цената им в България е по висока отколкото в Европа .Защото българина се води по-глупав и ще плати повече .
  • #15
    даа ( преди 11 години )
    Простата сметка е, че производството се крепи от Hover, който е най-скъпия модел.
  • #14
    бъчваря ( преди 11 години )
    Според best selling cars GW са продали цели 235 Hover и 41 Steed в Европа за миналата година. А според АБ, GW имат малко над 672 продажби в България от всички модели. А сега направете простата сметка какво се произвежда до Ловеч, какво се продава в Европата и какво остава в България и на балканите.
  • #13
    бъчваря ( преди 11 години )
    Абе не знам кой какво заменя и къде продава, но автомобилите от България се продават главно в България. каква Западна Европа, какви 5 лева?
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    To pa edni koli,mani,mani,tova triabva chavka da mi e izpila uma za da si go kupia-kitaiska kola-da be,da-tova e pulen shit.Ednodnevki za 1-2godini I za skrap:-)
  • #11
    Гришата ( преди 11 години )
    Нали заменят C 10 със C20R.
  • #10
    Stam ( преди 11 години )
    Off topic: Ako snimkata e pravena ot prof. fotograf, to toi da ide da se grymne nqkade :)
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Май нещата не вървят според плановете.С тия високи цени пробив не се прави.
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма да пробият с H6, при цената на която го продават. На съците пари са Yeti, Sportige, Qashqai, а Duster е дори и по-евтин. Единственото което е в повече е обема, прi доста по-спорно качество, ако е на нивото на C10 или C30.
fallback
Последни