fallback

Lada Samara е вече история

След 30 години в производство ръбестият хечбек напусна окончателно поточните линии

Производството на руската Lada Samara, ръбестия хечбек с предно предаване, пуснат на пазара през 1984 година, най-накрая е спряно, съобщи руското електронно издание Газета, цитирано от БТА. Така изглежда най-новата версия на Samara. Снимка: Lada Общо 5 427 000 автомобила, кръстени на приток на река Волга, са напуснали поточната линия до края на декември 2013 година. През последната година Samara, която се произвежда в завода на Автоваз, притежаван от Renault, в Толиати, е била пожелана от едва 60 000 клиенти в Русия и бившите съветски републики. Именно слабото търсене е причината за спирането от производство. Запасите при дилърите са обаче достатъчни, за да се задоволи търсенето до края на годината, става ясно от информацията. Lada Samara вече има заместник - седанът Granta, който е на пазара от 2011 година и отговаря на съвременните мерки за безопасност. Samara бе базов автомобил, лишен от модерни технологии, включително въздушни възглавници и електронна стабилизираща система. Произвеждана е във варианти с три, четири и пет врати. Двигателите са разработени с помощта на спортната германска марка Porsche, но въпреки това не се отличават с нищо специално. Прекратяването на производството на Samara е част от стратегията на Автоваз за модернизиране на предлаганите автомобили и поетапно спиране всички стари модели.Още по темата: Lada 2104 вече е история

Тагове: Lada Samara
fallback
  • #10
    ARC ( преди 11 години )
    ДАААА! Най-накрая, довечера ще се пие :D
  • #9
    Karacho ( преди 11 години )
    Buchvario,karal li si tova nedurazumenie na tehnikata, a znaesh li kolko chesto se chupi,tova e pulen shit I niama kachestvata na 1500s ili 2107,taka che ako ne si se zanimaval tochno s tozi model ne se izkazvai,shtoto horata shte ti se smeiat(vse edno vidial Bugati)goliam smiah,ti 1985drugi koli ne beshe li vijdal:-)
  • #8
    бъчваря ( преди 11 години )
    А толкова я чакахме през 1984:( Навремето четях всичко за тая кола и изобщо за бъдещите автомобили на руската промишленост. Когато за първи път я видях през 1985 година, все едно видях Bugati на живо, ако мога да го сравня с нещо разбираемо. И изобщо не бе толкова слаба кола, колкото се опитвате да я изкарвате сега. Точно пък мотора бе много хвален от западната преса, който дори бе над нивото на тогавашните конглокенти от запада.
  • #7
    Петя ( преди 11 години )
    "Боже,колко мъка има на този свят боже!!!"
  • #6
    doktors ( преди 11 години )
    добре че ги спряха,че само хабят желязото за глупостиP.S.баща ми има Лада 111 от 2005година и мога да кажа само едно - сделяно!
  • #5
    RRE ( преди 11 години )
    Tova e nai hubavata kola,az I Dosho obichame tochno tozi model,shtoto sme nai golemite razbirachi tuka:-) Tova e kola,,ne niakakvi orizarki za malki kitaici i mirizlivi arabi:-)
  • #4
    Сашо ( преди 11 години )
    Жалко!
  • #3
    еднаква съдба! ( преди 11 години )
    С Алфа,Ланчия,СААБ.....
  • #2
    Лада ( преди 11 години )
    Шапки долу!Сбогом Самара!!!
  • #1
    Rosskooo ( преди 11 години )
    Евала!
fallback
Последни