fallback

Skoda загатна за бъдещо купе с 5 врати

Засега VisionC е само концептуален модел, който ще видим в Женева

Компанията Skoda разкри първото изображение на концептуалния модел VisionC, който определи като „петврато купе”. Световната премиера на автомобила ще се състои на предстоящото изложение в Женева през март.По думите на представители на Skoda прототипът е създаден, за да покаже направлението, в което ще се развива дизайнерския стил на марката. И съответно ще направи нейните модели по-динамични и емоционални.Моделът е изграден на модулната платформа на Volkswagen – MQB, като разстоянието между двете оси е стандартното за нея – 2680 мм. Заради разликите в дизайна с лифтбека Octavia прототипът ще разполага с багажник с обем 1500 литра. При лифтбека неговият обем е 1558 литра.Засега няма сведения дали VisionC ще е само концепт или ще стигне и до серийно производство. Според експерти той ще се появи като масов модел, който ще представлява алтернатива на Volkswagen CC и Audi A5 Sportback. Изданието CAR дори твърди, че с този модел Skoda подготвя съперник на BMW 6-Series Gran Coupe, но на цената на BMW 2-Series – около 27 000 евро.Снимка: Skoda

Тагове: skoda visionc
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе може да са ненадеждни, но на село ни харесват, щото сме гъзари. Все пак Шкода не могат да стигнат и 1% от качеството на Тойотите задръстили сервизите на Чехия през последните няколко години. Така, че Шкода остават 1000 пъти по-тъпо предложение от Тойота. Фалшивите уплътнения на стъклата, евтини пластмаси в купето, неработещи спирачки, падащи вериги, замръзнали двигатели са нещо нормално при шкодите и ФВ.Ментета.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота никога не са имали акция за проблем по основен агрегат (двигател, ск. кутия,..) А при Фолксваген случая е точно такъв. При тях "техниката" по отношение на надеждност е много зле. Не случайно VW ги слагат за 2013 непосредствено след френските фирми и Фиат. Ами там им е мястото, на дъното.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе може да са ненадеждни, но са 1000 пъти по-надеждни от Тойота. Все пак Шкода не могат да стигнат и 1% бройката на Тойотите задръстили сервизите на Тойота през последните няколко години. Така, че Шкода остават 1000 пъти по-добро предложение от скапана Тойота маслояд с дефектна скоростна кутия, фалшиви уплътнения на стъклата, евтини пластмаси в купето, неработещи спирачки и самоускоряващи *** на газта.
  • #14
    toto ( преди 10 години )
    Всеки знае себе си. Аз за продукт на VW никога няма да дам пари. Наиграх се с един Голф 4 и от тогава, не благодаря. Много поздрави на немската преса! Пет пари не давам за фалшификациите им. Май на скоро шефа на ADAC призна за манипулации в полза на германските фирми. Всички го виждаха, но си мълчаха.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    350000 в акция е нищо на фона на 30милиона Тойоти в сервиза за неработещи *** на газта и самоускоряващи *** на газта. Ако трябва да избирам от трите злини едно. Предпочитам да ми се развали DSG, пред това да ми откажат спирачките или колата ми сама да ускори до 180км.ч. и да спре да ускорява, чак когато и свърши бензина. А и гаранцията на DSG е 10г. така, че ще ми я оправят безплатно.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз задръстени дервизи на Тойота не съм виждал. Виж акция за 350 000 фолксвагена за DSG в Китай си беше нещо съвсем реално. VW и Skoda са в каменната ера по отношение на качеството в дългосрочен план. Истината е, че те и на корейците (Hyundai) не могат да се опънат, да не говорим за японците. Посредствено качество, да си го кажем.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе може да са ненадеждни, но са 1000 пъти по-надеждни от Тойота. Все пак Шкода не могат да стигнат и 1% бройката на Тойотите задръстили сервизите на Тойота през последните няколко години. Така, че Шкода остават 1000 пъти по-добро предложение от скапана Тойота маслояд с дефектна скоростна кутия, фалшиви уплътнения на стъклата, евтини пластмаси в купето, неработещи спирачки и самоускоряващи *** на газта.
  • #10
    deo ( преди 10 години )
    Няма смисъл да си правим вятър на зъбите. Купете си AutoBild от миналия четвъртък и четете. И това е положението в Германия. Смятайййй....
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    "маслояд с дефектна скоростна кутия, фалшиви уплътнения на стъклата, слаби спирачки" това доста точно описа продукцията на VW Group.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това вагиналите са си мамата е..ли- ти му говориш, а то ти приказва. Навсякъде ги дават, че са едни от най-ненадеждните, ама те си викат, че не е така.
fallback
Последни