fallback

Skoda загатна за бъдещо купе с 5 врати

Засега VisionC е само концептуален модел, който ще видим в Женева

Компанията Skoda разкри първото изображение на концептуалния модел VisionC, който определи като „петврато купе”. Световната премиера на автомобила ще се състои на предстоящото изложение в Женева през март.По думите на представители на Skoda прототипът е създаден, за да покаже направлението, в което ще се развива дизайнерския стил на марката. И съответно ще направи нейните модели по-динамични и емоционални.Моделът е изграден на модулната платформа на Volkswagen – MQB, като разстоянието между двете оси е стандартното за нея – 2680 мм. Заради разликите в дизайна с лифтбека Octavia прототипът ще разполага с багажник с обем 1500 литра. При лифтбека неговият обем е 1558 литра.Засега няма сведения дали VisionC ще е само концепт или ще стигне и до серийно производство. Според експерти той ще се появи като масов модел, който ще представлява алтернатива на Volkswagen CC и Audi A5 Sportback. Изданието CAR дори твърди, че с този модел Skoda подготвя съперник на BMW 6-Series Gran Coupe, но на цената на BMW 2-Series – около 27 000 евро.Снимка: Skoda

Тагове: skoda visionc
fallback
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Долна лъжа е това за ММТ кутиите - имах Аурис точно с такава кутия, минал съм 62,000 км БЕЗ НИТО една забележка, да не говорим за проблем! Продадох я и доколкото знам, новият собственик също няма никакви забележки. Сега карам със CVT :)
  • #26
    Expo ( преди 10 години )
    И други пише в Aутобилд, за резултатите от продължителните тестове 100 000 км. На път е било да има модел без абсолютно никакви забележки в историята на тестовете, но в точно на финала единия говорител на аудио системата е спрял. Става дума за Hyundai i40. Винтеркорн пак ще се чеше по бялата глава.
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като чета какво пишат немците за шкодите, някак нелепо изглежда някакъв БГ-селянин да обяснява как видиш ли всъщност били качествени и вади от девет кладенеца вода. Сори, гайдо, ама това е действителността.
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    От шкода никой не дава повече за толкова пари! Има големи шкоди за 40 хиляди! Колкото е класата.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ухаа като прочета че Тойота нямали проблем с двигател и скоростна кутия направо падам от смях. Достатъчно е да напишеш в Гугъл "проблеми с ММТ на Тойота" и ще видиш че навсякъде са оревали нета с оплаквания за чисто новите Тойоти , които на всеки 5000км. скоростната им кутия се скапва. А за двигатели напиши "проблем с Двигателя на Тойота" и гледай колко сервизни акции има или "Тойота маслояд" и пак купища оплаквания от клиентите. Тойота е мега скапана марка, която по надеждност е в дъното.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прав си, но смеха не е че нямат толкова продукция а смеха е че това е цялата продукция на тойота за последните 4 години. Тоест всяка произведена Тойота е върната обратно в сервиза. Това е недостижим рекорд. Никоя марка не е успяла да извади стопроцентова дафактна продукция от заводите си.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма как да чуеш за 30 милиона шкоди защото те в цялата си история не са произвели толкова...:)))) смяяяяях!
  • #20
    Rosskooo ( преди 10 години )
    K O N K U R E N T ! ! !
  • #19
    Rosskooo ( преди 10 години )
    Dumata KONKURENT ne moje li da se napi6e be?!
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе не съм чул за 30милиона Шкоди в Сервиза за 3 години, това значи цялата продукция на Тойота за последните 3-4 години да е задръстила сервизите. Така, че мисля че надеждноста на Тойота е най-ниската в света. За теб ако надеждност е колата сама да си ускорява и да отказва да спира, мерси. Може да отидеш и успокоиш милионите "доволни"собственици на Тойота които съдиха Тойота за милиарди долари. Явно само който не е карал Тойота я смята за надеждна.
fallback
Последни