IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Сочат Ford Focus за лидер за 2013 г.

Според данните на Polk моделът е с най-добри продажби за периода януари - септември

Сочат Ford Focus за лидер за 2013 г.

Сочат Ford Focus за лидер през 2013 г.
Снимка: Ford

Ford Focus продължава да е най-продаваният модел в света, твърдят от компанията производител, като се позоват на данните на агенция Polk за периода януари - септември 2013 година.

Според разпространените късно снощи резултати продажбите на Ford Focus за първите 9 месеца на миналата година са се увеличили с 16.1% на годишна база. Моделът е записал 856 587 регистрации в световен мащаб, като според Polk води пред втория в класирането с повече от 75 000 продажби.

Най-голям принос за увеличените продажби на Ford Focus има пазарът на Китай. Там моделът е реализирал 303 481 продажби, представляващи 85% ръст на годишна база. Focus е най-продаваният автомобил в Китай за периода, отново според данните на Polk.

Компанията притежава още един модел с титла "най-продаван" за периода януари - септември 2013 година. Това е Fiesta, която продължава води класацията по продажби при компактните модели в Европа.

Припомняме, че през 2012 година се разрази спор за званието "Най-добре продаван автомобил в света". Компанията Ford, базирайки се на данните на Polk, заяви, че това е Focus. От Toyota обаче не бяха съгласни и обявиха за лидер своята Corolla. 

Още по темата:
Ford: Focus е най-продаваният модел лек автомобил през 2012 г.

Toyota: Не Focus, а Corolla е най-продаваният автомобил за 2012 година

 

Тагове: Ford Focus polk
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Любопитен ( преди 11 години )
    Бшчваря, много подвеждащо представяш информацията :) Прав си, но е подвеждащо.За последния Фокус още няма данни за 50-100К км. С други думи и данните за 50К все още не са достатъчно много, за да са релевантни - правка теорията за големите числа.Пусни си справката за предното поколение :)
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    И между другото, Фокус и C-MAX водят в категориите си за най-надеждни автомобили. Колкото и всичко да е относително в тая класация, не може просто така един автомобил да оглавява класации и то не от вчера или днес.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Много е относително да се каже това. например според DEKRA, първите 50 000 Фокус има точно 0.0% дефекти по окачване и управление. Толкова проблеми има и със спирачките. Аурис във всички категории е по-назад от Фокус в тая дисциплина. И не бъркай DEKRA с конглокс на ADAC, защото при DEKRA всичко е черно на бяло въз основа на близо 10 милиона проверени автомобили за година в Германия. Дори да не е точно така, в никакъв случай Фокус не изостава от Аурис като нов автомобил.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Королата е по-добрия автомобил за нашите пътища и не само.По-добра е и по-надеждна.Кола легенда.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    ...Знаеш ли колко пъти ми е идвало да кажа на някой да слезе от колата, за да я изкарам? Тотално неграмотни на тема шофиране през зимата са българските шофьори. Поне при нас, макар зимите тук да са едни от най-тежките, а пътното да си върши работата доста зле напоследък. То за да кара зимата човек, трябва да има не само познания, а и усет.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Е, затова казах, че ефектът е почти гарантиран. Сигурно зависи от много неща, но при мен работи. Може би зависи и какви точно са стелките ти, дали правилно подаваш газ ако нямаш TC и кой знае какво още. А за коли със задно и зима не ми говори. Просто не можах да повярвам, как и Мерцедес и БМВ не могат да мръднат при съвсем малко лед. Същото видях и с едно Ауди 80, карано от ***,след което снегът остана черен. Зимата не е за всеки, та ако ще и с 4х4 да е, че съм виждал и закъсали ML. Знаеш ли
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 11 години )
    бъчваря - тоя номер със стелките съм го пробвал на кола със задно и така летяха като дадеш газ, че после едвам съм ги събирал :)
  • #18
    4 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Evtini sa Audi, skypi sa Lexus. Taka e speedart4o. Audi za golfadjii,Lexus za biznesmeni i kralski osobi. Golfadjiite i te iskat da karat premium i triabva da im se prodava evtin mente-premium ot germancite razbira.
  • #17
    19 rate up comment 4 rate down comment
    бъчвата ( преди 11 години )
    Абе тук съм вече, след борба с преспите. Естествено, Фиеста победи :P Съгласен съм, че Форд са може би най-добрите автомобили за нашите условия поради няколко причини. Първо, имат издръжливи окачвания. Второ, новите модели имат и комфортна возия за нашите дупки. Трето, няма да те разорят. И четвърто, трудно се чупят. Чак пък много други по-добри автомобили да има, не съм съгласен. Аз пък познавам хора, дето от Фолксваген и БМВ минаха на Фокус. Явно не са с предразсъдъци като много хора тук. Аз пък мисля да минавам на БМВ, но по съвсем други причини. Ако пък ми попаднат повечко парички, непременно бих си купил и Toyota GT86. Това обаче не означава, че ще зарежа Форд. Още повече, че пускат и Мустанг по нашите пътища. Та това са моите планове, не знам за вашите. Обикновено сметките излизат криви и най-вероятно следващият ми автомобил ще е 4х4 пак на Форд. Не мисля че има някакво значение кой е най-продаваният автомобил. Важно е тоя автомобил да се харесва на купувачите. А за Фиеста и преспите ще кажа, че ако колата не легне по дъно, трудно се спира. Някои мразят тракшън контрола зимата, но пък на мен ми помага много. Когато взех тая кола се чудех, защо аджаба тракшъна действа толкова късно. Е, доста скоро разбрах защо. Даваш газ и дори на първа колата си драпа с 1500 оборота нагоре по баирите. Вчера пък на път за работа ме забави една Тойота Ярис, чийто собственик бе застанал напреки на пътя и се опитваше в 5 часа сутринта да слага вериги. Едва го убедих да се разкара от пътя ми, за да мина с Фиестата. Човека ме помоли, ако аз изкача баира, да помогна и на него. Е, проправих му път и Тойотата след мен. И тук дори не говоря за кола 4х4, а за обикновен, нисък градски Форд с предно предаване. И един съвет от мен, как да излезете от пряспа, ако наистина се окопаете и закъсате, а отдолу има лед. Махате двете стелки на предните седалки и ги слагате под гумите. Ефектът е почти гарантиран. А сега черпете по едно за хубавите неща, дето ви споделих :P
  • #16
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Безспорно е че Форд има много по-голям принос към съвременния автомобил отколкото цялата немска хвалипръцковска авто-индустрия.