fallback

ADAC фалшифицирал конкурса "Автомобил на годината"

Редакторите на списанието дали 10 пъти по-голям вот на VW Golf

Грандиозен скандал избухна в Германия, след като се разбра, че германският автомобилен клуб ADAC е фалшифицирал резултатите от гласуването в конкурса "Автомобил на годината", съобщава Deutsche Welle.За победител в конкурса бе обявен Volkswagen Golf, който според организаторите на събитието е получил 34 299 гласа от читателите на изданието на ADAC. Оказва се обаче, че за този модел са гласували едва 3409 души, а останалите са били "прибавени" от редакторите на списанието.ADAC сами са признали за фалшификацията, твърди Daily Mail, уточнявайки, че решението за фалшификацията е взето именно от редакторите на изданието. Те самостоятелно преценили, че "велик автомобил като Volkswagen Golf е получил твърде малко гласове" и затова решили да увеличат резултата му.Deutsche Welle от своя страна допълва, че след разкриването на машинацията шефът на отдела за връзки с обществеността на клуба и главен редактор на списанието ADAC Motorwelt Михаел Рамщетер е подал оставка от всичките си постове.Нещо повече - напълно възможно е да започне разследване и на резултатите на предишните конкурси "Автомобил на годината", организирани от ADAC. Напусналият главен редактор Михаел Рамщетер вече е признал, че са манипулирани резултати както през 2013, така и през 2012 г. Една от разкритите фалшификации през 2012 г. е наградата "Gelber Engel", връчена на Audi. Оказва се, че вместо обявените 330 000 гласа, кросовърът на Audi е получил едва 76 000.Според информациите съвсем скоро ще бъдат доказани и манипулации на конкурси за автомобили, организирани от други големи местни издания. Твърди се, че те са взимали подкупи от германските автомобилостроители, за да класират по-напред определени модели.Снимка: Volkswagen

Тагове: ADAC
fallback
  • #89
    Golf III PK1111PC ( преди 10 години )
    Ей тия шваби уе... Че то само от Пеуник щехме да събуеме 30 000 гуаса за новиут Гоуф. А за туойката още 100 000 гуаса!
  • #88
    V01D ( преди 10 години )
    @А3: ... да ти се счупи ръкохватката на вратата, а друго съединителя да ти е консуматив като маслото например, нали? :D
  • #87
    V01D ( преди 10 години )
    @А3: Абе не знам дали съм селянин при положение, че съм си роден в София и цял живот живея тук (пък и да не бях не считам да е срамно да си от село), но селяндурщината в тебе си личи от километри дори и само заради латинцата и речевия ти изказ. :D Ако беше прочел внимателно щеше да видиш, че никъде не съм казал, че Акцента ми е нов. Да, по-нов е с няколко години, но до там. И не си мисли, че не съм карал други коли и нямам база за сравнение. Азиатските коли си имат недостатъци, но едно е да...
  • #86
    V01D ( преди 10 години )
    @А3: Първо голтак ще викаш на тоя в огледалото.:D Второ, давам пример само нашия случай. Не си мисли, че в обкръжението ми няма достатъчно хора с други VW, които или са пропищяли от тях или упорито отказват да приемат фактите. Трето, няма да казвам през къде ми е дали има ГоУф 7 или 17 ако искаш, понеже като знам какви са потребителите в сайта, едва ли някой от тях може да даде адекватна информация за такава кола освен от нета, някое возене или най-много единичен тест-драйв. Така че... БАСТА!:D
  • #85
    пора ( преди 10 години )
    V01DНе съм фен на фолксваген но съм карал тяхна кола и двигателя и скоростите бяха доста здрави не мога да се оплача но си имаше други забележки, имал съм и японска кола и като изключа пластмасата и гадната музика беше ОК и също нямам забележки, за момента съм най доволен от Бенц ...
  • #84
    ха-така ( преди 10 години )
    Ха лъсна ли голата истина!От 5г. твърдя че т.н. тестове в Ауто Билд,в които винаги най-доброто задължително е продукт на ФВ груп,са очевадно нагласени.Там примерно отнемат точки на конглокентен автомобил един път возел меко друг път пък твърдо.Също така постоянно мерят и загубата на стойност-един доста имагинерен показател.В този автомобилен таблоид дори продуктите на Мерседес,БМВ и Опел са обевени за посредствени в сравнение с ФВ.
  • #83
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГ след като изобретиха революционното каишно спортно окачване и асвалтовия интериор се разочарваха, че хората не оцениха тези иновации и затова решиха да вземата нещата в свои ръце. По тая причина си направиха абонамент за кола на годината белким някой се подлъже да купи тези иновативни коли ;D
  • #82
    Анонимен ( преди 10 години )
    Germany, ти па намери Форд да хвалиш с вечните им пациенти дизеловите дюзи и вече спуканият балон на ECO-boosta 1.0 ... Принципно дори харесвам ФОРД, но не ми е ясно защо им е толкова ниско качеството. Единственото ми обяснение, е че както всички други немски марки няма как иначе да издържат на конКУренцията. И да изправаря драскачите - ФОРД в Европа са немски да... да не започнете да ми обяснявате какви са по народност.
  • #81
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сравни i40 с нов пасат? Ами виж само пластмасата по централната конзола на Пасат как хлопа и каква е направена от тоалетна и пак ми говори. Пълен *** е новият пасат, евтини пластмаси и елементи, чупещи се двигатели, скоростни кутий и всичко. ФАКТИ ФАКТИ ФАКТИ, ама болят нали ? За това изкарваш пяна през устата. I40 взима от продажбите на Мерцедес в Германия (официално се оплакаха отдавна), така че никой VW неможе да му стъпи и на малкият пръст, глупендър!
  • #80
    Germany ( преди 10 години )
    първо не съм мижетурка което съм доказал с желанието да водим разговора на живо-по хубаво е някак .и не карам голф а фокус.което е наи доброто в класа си -доказано от класациите за продажби.но киа е смешна.и тоиота.от как киа има НЕМСКИ дизаинер-е по хубава от всичка японско.а за грозил на века е избран лексус...излизам не се напъваи.
fallback
Последни