fallback

ADAC фалшифицирал конкурса "Автомобил на годината"

Редакторите на списанието дали 10 пъти по-голям вот на VW Golf

Грандиозен скандал избухна в Германия, след като се разбра, че германският автомобилен клуб ADAC е фалшифицирал резултатите от гласуването в конкурса "Автомобил на годината", съобщава Deutsche Welle.За победител в конкурса бе обявен Volkswagen Golf, който според организаторите на събитието е получил 34 299 гласа от читателите на изданието на ADAC. Оказва се обаче, че за този модел са гласували едва 3409 души, а останалите са били "прибавени" от редакторите на списанието.ADAC сами са признали за фалшификацията, твърди Daily Mail, уточнявайки, че решението за фалшификацията е взето именно от редакторите на изданието. Те самостоятелно преценили, че "велик автомобил като Volkswagen Golf е получил твърде малко гласове" и затова решили да увеличат резултата му.Deutsche Welle от своя страна допълва, че след разкриването на машинацията шефът на отдела за връзки с обществеността на клуба и главен редактор на списанието ADAC Motorwelt Михаел Рамщетер е подал оставка от всичките си постове.Нещо повече - напълно възможно е да започне разследване и на резултатите на предишните конкурси "Автомобил на годината", организирани от ADAC. Напусналият главен редактор Михаел Рамщетер вече е признал, че са манипулирани резултати както през 2013, така и през 2012 г. Една от разкритите фалшификации през 2012 г. е наградата "Gelber Engel", връчена на Audi. Оказва се, че вместо обявените 330 000 гласа, кросовърът на Audi е получил едва 76 000.Според информациите съвсем скоро ще бъдат доказани и манипулации на конкурси за автомобили, организирани от други големи местни издания. Твърди се, че те са взимали подкупи от германските автомобилостроители, за да класират по-напред определени модели.Снимка: Volkswagen

Тагове: ADAC
fallback
  • #109
    IT ( преди 10 години )
    ААа добър ден ! :))) И друг път съм споделял мнение че всички тези конглокси са пълна глупост платени реклами кампании...Хубаво е обаче че има разследване подадени оставки...но това е Германия това е Европа а не *** !:)))
  • #108
    робърт лъдлъм ( преди 10 години )
    е сега кво праим с великото Немско автомобилостроене????????????????
  • #107
    Объркан тотално ( преди 10 години )
    А аз като имам Мерцедес и Митсубиши и съм доволен и от двете коя теза да подкрепям? Иначе сте много забавни, кефите ме!
  • #106
    franch car ( преди 10 години )
    То е ясно , че са фалшифицирани резултатите ....къде се е чуло и видяло немска "кола" да спечели престижна награда почтено!!! НИГДЕ :D
  • #105
    Стаматев ( преди 10 години )
    Относно статията бих казал, че нещата са ясни от много години. Немските медии са манипулирани от всякъде. Побутват си яко продукцията най-нагло. Лъжат и в данните в тестовете. Това за ускорение, разход и обем на багажника винаги се различават от данните на произвофдителя в полза на техните бракми, които винаги печелят. Когато нещата опрат до инженерите и реални тестове на пътя, които не могат да ги манипулират резултатите са други. Просто смешна, жалка и елементарна работа
  • #104
    до: бъчваря ( преди 10 години )
    И трите Форда са дизели не виждаш ли, че съм написал! Как съм ги купил ли и защо ли! В тази немотия всеки търси евтиното и което е по на сметка. Е сметките с Форд излязоха криви. Та за тази марка не ща и да чуя. Бензиновите им мотори може да са добри но дизелите им не струват. Всъщност чист дизел на Форд май няма. Все са някаква кооперация с някой европеец и накрая ***. Бензиновите били уж добри а в тестовете за надеждност все опашкари. Абе Форд...
  • #103
    бъчваря ( преди 10 години )
    Как пък само ти имаш проблеми и то с цекли три Форда? В моите разговори със собственици на Фокус, нито един не е изказвал разочарование, дори от много старите Фокус 1. Напротив. Навивал съм хора да купят Фокус и те не са ми вярвали. Обаче след това години наред хвалят тая машина и то дизел като уж твоя. Наистина пишеш колкото да не заспиш.Или си голям карък, или пък си голям некадърник като шофьор. Извинявай за определението, но само към това ме навяват постовете ти.
  • #102
    бъчваря ( преди 10 години )
    А стига писа глупости. Пишеш без име, за да не те знаем кой си. Знаеш, че наистина пишеш глупости и затова си без име. Спокойно и аз понякога като реша да напиша глупост, я пиша като анонимен. Обаче пиша ли сериозно, си слагам един ник - бъчваря. карал бил 3 Форда. Че ти нормален ли си? След като първия ти е създавал толкова проблеми, защо си купил втори, че и трети? Специално пък за тия мотори аз съм чувал добри отзиви от собсатвеници. Да не си ти оня от форума на Форд, дето си бе взел Фокус за 3000 и му досвидя да отиде в сервиз на МП, та затова кварталния майстор му стопил главата? И накрая търси помощ, как да си върне хилядарките от кварталния, а ония в МП му искат още хилядарки. Ако си като него, си ми ясен. Запомни нещо от мен. Фокус за 3000 лева няма.А за дизелите на Форд и за които да било други е известно, че е добре да се стои далече, ако няма гаранция. Дизел на старо никога. Ако ще говорим за дизели, преставам да пиша. За мен дизела е най-големият ***, създаван някога. След него следва АГУ-то и електромобила. Само бензин, по възможност веосмак.
  • #101
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само като чуя че колата е немска и бягам надалеч. Няма по-големи бракми от тях. Доказано с поредната статия. То не бяха подкупи, задкулисни игри и манипулации. Колко пъти ги ловиха ФВ и все тази. Излизат сухи понеже баба Меркел ги подкрепя. Нали компанията е полудържавна и смучат държавни пари и после делят. Кво им дреме за качество и клиенти. Нали си правят парите пък балъците да купуват скъпо, а после още по-скъпо да си оправят ремонтите за своя сметка.
  • #100
    до: бъчваря ( преди 10 години )
    Форд наистина имат проблем с дюзите. Имал съм Фокус 1,8 тдци. Е няма такава бракма човече.Просто няма.Да бяха дюзите само как да е.Няколко пъти на ултра звук съм ги чистил и все тая.Ами ГНП?Там какви приключения е имало и какви плащания просто не е истина.Как да е отървах се.Кой обаче ме би в главата да си взема Транзит за стоката на магазина.Той беше 2.0 Д от френските на Пежо.И там големи приключения.После си взех пак 2.0 д ама бил на Форд по-убав уж.Голям *** и той.От тогава Форд НЕ.
fallback
Последни