fallback

BMW подхвана Audi в Twitter

Вие показвате концепти, ние правим серийно производство, гласи съобщението на BMW

BMW и Audi отново се захапаха за това коя от двете компании е по-иновативна. Този път тема на сблъсъка са лазерните светлини. И по-скоро лазерните светлини на концепцията Sport quattro laserlight, която Audi представи преди дни на изложението на електронни технологии CES в Лас Вегас. Подобна технология се предлага за модела BMW i8, който излезе на пазара през миналата година. А това дава предимство на BMW пред Audi, от което базираната в Мюнхен компания се възползва. "Съжаляваме, че не показахме концептулани лазерни светлини на изложението CES. Заети сме да ги произвеждаме серийно", гласи съобщението на BMW в Twitter. Снимка: BMW / Twitter Към момента отговор от Audi няма, но ако съдим от предишните "спречквания" на автомобилните компании, такъв ще има. А дотогава непропускайте да си припомните предишните етапи от рекламната война:Jaguar обяви война на Mercedes-BenzAudi хвърли ръкавица на BMW и MercedesAudi отново хвърли ръкавица на BMWAudi разбива магията на конкурентитеAudi VS BMW - Войната продължаваЗабавна война. РекламнаОтново Audi срещу BMW, Mercedes и LexusТози път BMW предизвика Audi Рекламната война достигна и Русия GM се заяде с Ford по време на Super Bowl Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series Интересни автомобилни реклами

Тагове: Twitter
fallback
  • #36
    До Дошо ( преди 10 години )
    АУДИ R8?! Ти нещо май нямаш връзка с главния мозък?!
  • #35
    Дошо ( преди 10 години )
    Да не забравяме кой е геймобил на геймобилите - Алди R8
  • #34
    Луда работа! ( преди 10 години )
    Фльорцата щял да купи нов автомобил, но се чудел какъв, а пък шефа му го било страх да купи хибрида! Айде сега *** разбери кой от двамата ще купи колата!
  • #33
    До фльорцата ( преди 10 години )
    Вземи си Алексис, всички обратни умират за гейшомобил!
  • #32
    Triforce ( преди 10 години )
    Метлата, казваш...Обещавам да направя тест драйв 1 седмица, след като купя колата. Още се чудя дали да е Лексус или БМВ! Има много неизвестни при Лексус и шефа го е страх да купи хибрида. Иначе като му видя ниската цена ис е нави. После да не ми заекваш, като яхна "метла"-та?
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трифльорцата най-много да яхне на баба си метлата!
  • #30
    смех в залата ( преди 10 години )
    VW пък е токова надеждна, че ти дават гаранция колкото на миксер и ако колата има някакъв дефект да си се оправяш сам, тех ни ги е грижа, да си мислил преди покупката!!! премиум ли, хахахаха
  • #29
    Triforce ( преди 10 години )
    фолк с ваген - още не съм, чак Април месец. За сега е само одобрен. Ако нещо не се получи с него, ще яхна BMW 530DX. Колата трябва да е 4х4! Тия предни, задни... не ме кефят нещо! Както животните на 4 крака си ходят с четирите, същото трябва да е и при автомобилите. Интересно, че всички казват, че БМВ имат най-доброто 4х4 и явно не е шега работа!
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    тойота е толкова надеждна, колкото дошо е шеф на пентагона. 30 милиона сервизни акции за 3г. само за последните 2г. 3,2 милиона клиенти на тойота заведоха дела срещу японската компания, освен това за 2г. беше глобена 4 пъти за това че укривала фабричните си дефекти и не ги отсранявала. единстената марка, която изплати над 3 милиарда долара на клиентите си в извънсъдебни споразумения, за да прекратят делата си срещу тойота, и плати маса милиони на инжинери от които крала патенти.Надежност?!?!
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гаранцията на тойота не е от любов към клиентите а единственото нещо с което да предизвика продажби, защото няма с какво дтуго да изпъкне. За Това тойота се купува само за държавни администрации и като фирмена кола. Хората като личен автомобил си купуват други марки, шефовете на фирми, лекари, бизнесмени... успелите си купуват Аудита, БМВ-та и Мерцедеси. Тези коли привличат хората а Тойота отблъсква. Много се смях когато Тойота се радваха,че вече 10% от продукцията се купували за личен автомобил
fallback
Последни