BMW подхвана Audi в Twitter
Вие показвате концепти, ние правим серийно производство, гласи съобщението на BMW
10.01.2014
Час: 10:31
Прочитания: 4064
BMW и Audi отново се захапаха за това коя от двете компании е по-иновативна. Този път тема на сблъсъка са лазерните светлини. И по-скоро лазерните светлини на концепцията Sport quattro laserlight, която Audi представи преди дни на изложението на електронни технологии CES в Лас Вегас. Подобна технология се предлага за модела BMW i8, който излезе на пазара през миналата година. А това дава предимство на BMW пред Audi, от което базираната в Мюнхен компания се възползва. "Съжаляваме, че не показахме концептулани лазерни светлини на изложението CES. Заети сме да ги произвеждаме серийно", гласи съобщението на BMW в Twitter. Снимка: BMW / Twitter Към момента отговор от Audi няма, но ако съдим от предишните "спречквания" на автомобилните компании, такъв ще има. А дотогава непропускайте да си припомните предишните етапи от рекламната война:Jaguar обяви война на Mercedes-BenzAudi хвърли ръкавица на BMW и MercedesAudi отново хвърли ръкавица на BMWAudi разбива магията на конкурентитеAudi VS BMW - Войната продължаваЗабавна война. РекламнаОтново Audi срещу BMW, Mercedes и LexusТози път BMW предизвика Audi Рекламната война достигна и Русия GM се заяде с Ford по време на Super Bowl Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series Интересни автомобилни реклами