fallback

Автомобил за индивидуалисти

Новото Peugeot 308 ще ви накара да се влюбите в него, но не от пръв поглед

Тагове: Peugeot 308
fallback
  • #16
    Triforce ( преди 10 години )
    И според мен са много, но всеки си знае. Едно време като взехме 307 SW беше към 36 000 лева, с 2.0 ХДИ, ръчка, стъклен покрив, ел. стъкла и автоматичен климатик. Явно тук има есктри за 14 000 лева. Чудя се какви ли ще са? Да не би да има проветряване на седалките, преден парктроник и подгряване на волана, баси?
  • #15
    соло ( преди 10 години )
    1.Скорростните кутии за които писах не вдигат разхода, а DSG дори дава по нисък от ръчната!2.Оскъпяването е с около 3 бона, но всяка екстра си струва парите.3.CVT слагат масово и в по ниският клас-Микра, Джаз,новият Колт и др.И накрая, явно има много пълни лаици в този форум, за да *** толкава минуси на предишният ми пост,който е неспорим факт!!!
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    50 хиляди лева наистина е скандално висока цена за такова Пежо, дори и да е с всички екстри. Един Megane RS или Focus ST струва толкова, като при тях подобни "екстри" са стандартно оборудване, а пърформанса и визията са несравними.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не съм гледал цените на японските и корейските, но приятел останал възмутен от цената на това Пежо. Предлагали му го в магазина за 48000лв. Някакъв слаб дизелов двигател, автоматик и кожа и нищо повече. Цвета бил ужасно червено а те му казали че бил специален цвят най-скъпия 2000 евро. 50 xиляди за такова Пежо е ненормално висока цена.
  • #12
    petar ( преди 10 години )
    А ха, Пежо били по цена като японските и корейските коли. Да оставим Тойота, те са много напред. Да вземем Hyundai-KIA, цените им дори са по-високи от Пежо, но за 2013 са 5-ти производител в света, а PSA са 11-ти. Дайте да си говорим реални неща, а не измислици-премислици, колко велико било поредното пежо, което само след 2-години ще струва на половина. Не случайно PSA нямат продажби- противоречив дизайн, който на първата години втръсва, и палачорско качество. Същите са като Фиат, трагедия.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    ami Пежо бе брато. второкласна фирма със съответното качество. те бяха пред фалит, китайци щяха да ги купуват. Да не чакаш чудо от такава фирма?
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ne moga da si predstavia,4e ima hora koito biha izbrali corola ili civic pred tova Pejo.Aide razbiram,4e Golf e skap i ne e na vseki po djoba,no tova e na cenata na iaponskata ili ujno koreiska konkurenci
  • #9
    Germany ( преди 10 години )
    Странно. Уж е по-лека и съответно по-икономична, а разхода на 1.6 ТНР е точно колко на Hyundai i30 1.6 GDi, който е по-дълъг и е в продажба от 2011, и съответно вече поостарял модел. И при дизелите картинката е подобна. Май това пежо не е толкова технологично все пак.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    соло: да да, и тогава колата ще струва 10 бона повече. Идеята на този тип коли е да са евтини за купуване и поддръжка, противно на смешното заглавие "автомобил за индивидуалисти" :-) Дори и да имаше автоматик на по-маломощните версии, не вярвам, че би имало някакво търсене защото първата мисъл на хората които купуват такива коли е "колко гори".
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вместо да се състезават с Гоуфа в един и същ ценови сегмент Пежо трябва да слязат за известно време в по долния на Форд,Опел,Сеат,Рено.Като се наложат с повече продажби,следващия модел може пак да го позиционират в ценовия сегмент на Гоуф.Не съм фен на Гоуф,но в сравнение с Пежото, в този ценови сегмен,като качество на материалите и интериор Гоуф 7 го бие новото Пежо отвсякъде,въпреки че е скучна кола.
fallback
Последни