fallback

Автомобил за индивидуалисти

Новото Peugeot 308 ще ви накара да се влюбите в него, но не от пръв поглед

Тагове: Peugeot 308
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    И това ако е тест двайв за оборотомера ако бяха тествали астан мартина какво щяха да кажат щото на астина от 20 години е по този начин. За таблото още от 3008 е по тоя начин за какви 50 000 лв говорите не знам като най високия клас е 42 000 и е космус. Пежака е много добър визия и всичко
  • #25
    ?????? ( преди 10 години )
    В момента в който видях оборотомера на това Пежо...който се движи обратно на часовниковата стрелка..просто ме загуби що за идиотия е това, като на Ситроена (C4) волана....страхотни иновации!!!
  • #24
    бъчваря ( преди 10 години )
    Глупости. Това Пежо не ми харесва на снимките, но миналата седмица се вгледах в него на живо и тогава ми хареса от пръв поглед. Айде не обобщавайте за всички и за всичко.
  • #23
    XXOO ( преди 10 години )
    Поддържам едно 308, 2008 година, 1.6 HDi и се оказа доста сполучлив модел.Икономичен и пали през зимата без проблем. Пластмасите в купето са отлични. Поддръжката му е евтина и при официалния представител - между 230 и 300 лева за всички филтри и масло. За 100.000 километра му е сменен демпферен маховик. Другото са накладки и масло. Окачването е сполучливо откъм здравина, но друса при преминаване през релси и подобни.Не е свръх кола, но върши работа на добра цена, по-добра от тази на Голф.
  • #22
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 10 години )
    Централната конзола на предишното 308 беше наи-добре изглеждащата в този клас. Не знам защо им трябваше да е сменят с тази грозотия??!!! А относно цените, щом Киа Рио 1.6 с автоматични скорости и ел, стъкла струва $18600, нищо вече не може да ме учуди....
  • #21
    razgradski pop ( преди 10 години )
    французите на инат не искат да разберат най-простото правило в авто индустрията: радикалният дизайн не продава..това което продава е сигурност, ергономика, инженеринг..качих се в това Пежо..интериора е претъпкан с оригинални решения които се надпреварват по непрактичност..в ежедневния живот нормалните копчета поставени на нормални места вършат много по-добра работа..
  • #20
    Пора ( преди 10 години )
    Преди известно време ми се наложи да карам за един ден едно пежо, 206,дизел 2001 - няма такава талига просто - при условие че колата беше пазена, тресеше като трактор, скоростите едвам влизат, радиото си работи когато иска, половината бутони строшени, интериора ужасно изхабен, пълен ужас! И това кола само на 12 години! Определено не са за много километри тези автомобили....
  • #19
    миро ( преди 10 години )
    Какво са казали сърбите ;Не ми требе мачка пичка и елхичка;френски коли са пълен ***,предпочитам един форд от тоя клас отколкото това нещо.
  • #18
    Profesora/Италианеца ( преди 10 години )
    Не зная, дали съм прав.......помня времена в които 205GTI, 309GTI,306GTI, бяха блян за всеки младеж.....сега, сега е друго, всеки гледа да продава.....къде са традиции, къде са филмите от 70/80 год., тогава всеки даваше от себе си , всичко, само и сама да спечели един клиент в повече.....! п.п. Само, съм се возил в 205GTI, и то 1,6 120к.с. черно, червен мокет....не мога да го разкажа, с думи....
  • #17
    Кико ( преди 10 години )
    До Triforce: Ами сега автомобила е по-сигурен и набъкан с разни системи. Като се вземе предвид и по-технологичен двигател + по-качествени материали и сглобка може би нещата си идват на мястото. Именно детайлите или някои я наричат фината шлифовка повишава цената. Както и да си го гледаме всички нови автомобили създават впечатление за повишено качество и според мен са по-добри отпреди. За дълготрайност не бих говорил, но да се направят гореспоменатите неща е СКЪПО.39949
fallback
Последни