fallback

BMW разкри новите M3 и M4

Двигателят е 3.0-литров с мощност 431 к.с.

Както се очакваше, германската марка BMW разкри новите M3 и M4 в интернет. Ясни са всички подробности около върховите спортни модификации на 3- и 4-Series, които ще се появят пред публика по време на автосалона в Детройт следващия месец. След като още вчера видяхме първите официални снимки на новите модели, днес BMW разкри и техническите им характеристики. Под предните капаци на M3 и M4 работи нов 3.0-литров TwinPower Turbo редови двигател с шест цилиндъра, който генерира 431 к.с. (между 5500 и 7300 об/мин) и 550 Нм, които са налични между 1 850 и 5 500 об/мин. Старият двигател - атмосферен V8, доставя 420 к.с. при 8 300 об/мин и 400 Нм при 3 900 об/мин. Увеличените мощност и въртящ момент позволяват на двата спортни модела да спринтират от място до 100 км/час за 4.1 сек. Това се отнася за версиите с автоматична 7-степенна M DCT трансмисия, която разполага с режим за бърз старт - launch control. Моделите с 6-степенна ръчна скоростна кутия правят това за 4.3 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час, а при поръчка на пакет M Driver тя достига 280 км/час. Значителна оптимизация е направена и по отношение на потреблението на гориво. При моделите с ръчна скоростна кутия то е в рамките на 8.3 л/100 км, а при тези с M DCT трансмисия - 8.8 л/100 км. Стойностите са с 25% по-добри от тези на старото М3, за което заслуга има и намаленото с 80 кг. общо тегло на новите модели. Карбоновият покрив редуцира масата с още 5 кг. И двата модела ще се произвеждат в Германия. Седанът BMW М3 ще сглобява в завода на компанията в Регенсбург, а купето M4 Coupe - в Мюнхен. Цените и датите на пазарните премиери на M3 и M4 ще бъдат обявени по време на премиерата в Детройт, която ще се състои на 13 януари 2014 г.Снимки: BMW

Тагове: BMW M3 bmw m4
fallback
  • #32
    zzz ( преди 10 години )
    Абе кво си кривите душите бе?? На черното бяло ли казвате ?*** клоуните , слагайте червения нос и си карайте бангиите.Колита са уникални! Само може да си мечтаем да се докоснем и караме... но нищо вие се джафкайте тука онлайн ,коя била по бърза коя по-здрава и други смехории.....!.
  • #31
    Ролс Ройс ( преди 10 години )
    До v-1Браво бе, само четири граматически и пет-шест стилистични грешки! Ти си си образован направо!
  • #30
    v-1 ( преди 10 години )
    до Ролс Ройс:Ти сигурно искаш някой да те напсува, че така да ти стане хубаво на душата, или какво!?!? Или не си раъбрал 90% от нещата, които са написали хората и ти е тъпо, та си решил да се правиш на интересен...Вместо да седнесш да прочетеш некой учебник. Мъкааа, мъка
  • #29
    Wane ( преди 10 години )
    @Ролс РойсСъжалявам, че разговора ни, който не беше на ниво "ъъъъ баси ***", "ууу каква яка бегачка" и др. в тоя дух, които може би одобряваш, предизвкахме дискомфорт в изтънчената ти душа.
  • #28
    ХАХХХААААААА ДО ККК ( преди 10 години )
    ПРАВА СИ ,*** ОТСЯКЪДЕ .. GTR e СРАВНИМО САМО С ВЕЙРОН ...НЕЗАБЕЛЯЗВАШ ЛИ КОЛКО РЕКЛАМА НА ГЕРМАНСКИТЕ *** ПРАВЯТ И САМО ВОЙНАТА ХЕНОЛОГИЧНАТА НА ЯПОНИЯ С КИТАЙ ДЪРПА ЯПОНИЯ ОТ ЗАКОННОТО ПЪРВО МЯСТО...
  • #27
    KKK ( преди 10 години )
    Мисля, че доста добре са се справили :) Що се отнася до сравнението на М5 с годзила, мога да кажа, че ***.autocar.co.uk са царе на *** и безмислени сравнения. Предишното М3 беше много солидна кола и за това свидетелстват няколко теста до 100000км... Да не говорим за материали, изработка и лукс, които са нива над тези на ГТР
  • #26
    Ролс Ройс ( преди 10 години )
    До wane и другия до него - господа, упълномощен съм да Ви предложа договор за вицепрезиденти по техническата част в компанията, която представлявам. Уверявам Ви, че условията, които ще предложим, ще Ви удовлетворят напълно! Моля, свържете се с мен възможно най-бързо! Поздрави и поклон пред иненерния Ви гений! Или гении???
  • #25
    Някой ( преди 10 години )
    Истината е, че ако искаш да караш мощна кола със задно и ръчка BMW все още си е най-доброто. Мерцедес отдавна се изпед*растиха, американците имат тук там нещо (мустанги, камарота, корвети... и т.н.), но не са като БМВ, а лексус вече нямат и модели с ръчка. За тези от вас, за които горепосочените условия не са фактор, няма значение какво ще карате. Повечето нови коли са хубави и надеждни. А за истинските фенове на задното БМВ си е номер 1. Това е!
  • #24
    to ( преди 10 години )
    и аз харесвам ГТР, невероятна кола, за жалост не съм имал възможноста да му се кача, но от не малко хора чувам, не е за всеки ден, главата ти става балон от шума, окачването е твърдо, нормално! т.е. не искаш да тръгнеш на дълъг път, докато с М3,М4 може да бъде както послушна така и да ти даде нужния адреналин. Друг е въпроса колко от вас, могат да се възползват от тази мощ или ще се вика пак попа да опява. Ай стига сте си ги мерили, дайте по градивни коментари вече!
  • #23
    to ( преди 10 години )
    относно коментара на груди. България не е света и ако в БГ феновете и карачите на бмв са селски пръчки и мафиоти, не така стои въпроса на запад. Може и да си обикновен, сдухан работник и пак да си караш бмв,без да е Мка.Направил съм не малко км в доста от най-мощните бмв/та. 550и, АктивеХибрид, 650i, M1, и няколко дизела, с карането което беше и неспирното желание да усетиш от 20-30 до 200км/h бензиновите 10/11 разход, 6цата май даде към 12. 525 диезел с 160км/h automatic за 1200км 5,6 разход.
fallback
Последни