fallback

BMW разкри новите M3 и M4

Двигателят е 3.0-литров с мощност 431 к.с.

Както се очакваше, германската марка BMW разкри новите M3 и M4 в интернет. Ясни са всички подробности около върховите спортни модификации на 3- и 4-Series, които ще се появят пред публика по време на автосалона в Детройт следващия месец. След като още вчера видяхме първите официални снимки на новите модели, днес BMW разкри и техническите им характеристики. Под предните капаци на M3 и M4 работи нов 3.0-литров TwinPower Turbo редови двигател с шест цилиндъра, който генерира 431 к.с. (между 5500 и 7300 об/мин) и 550 Нм, които са налични между 1 850 и 5 500 об/мин. Старият двигател - атмосферен V8, доставя 420 к.с. при 8 300 об/мин и 400 Нм при 3 900 об/мин. Увеличените мощност и въртящ момент позволяват на двата спортни модела да спринтират от място до 100 км/час за 4.1 сек. Това се отнася за версиите с автоматична 7-степенна M DCT трансмисия, която разполага с режим за бърз старт - launch control. Моделите с 6-степенна ръчна скоростна кутия правят това за 4.3 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час, а при поръчка на пакет M Driver тя достига 280 км/час. Значителна оптимизация е направена и по отношение на потреблението на гориво. При моделите с ръчна скоростна кутия то е в рамките на 8.3 л/100 км, а при тези с M DCT трансмисия - 8.8 л/100 км. Стойностите са с 25% по-добри от тези на старото М3, за което заслуга има и намаленото с 80 кг. общо тегло на новите модели. Карбоновият покрив редуцира масата с още 5 кг. И двата модела ще се произвеждат в Германия. Седанът BMW М3 ще сглобява в завода на компанията в Регенсбург, а купето M4 Coupe - в Мюнхен. Цените и датите на пазарните премиери на M3 и M4 ще бъдат обявени по време на премиерата в Детройт, която ще се състои на 13 януари 2014 г.Снимки: BMW

Тагове: BMW M3 bmw m4
fallback
  • #62
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако БМВ5 гори 5,6/100 със 160, значи БМВ1 дето е наполовина по-леко трябва да гори 2-3/100 мах със скорост 160 км/ч?!!?!? Айде стига глупости - за балъци ни вземате май!!!
  • #61
    sly ( преди 10 години )
    Разход 8л хахаха, тия се превъзбудиха. И заради това са направили тези уродливи огледала. Отврат!
  • #60
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо, стига си лъгал, няма такава статия!
  • #59
    to ( преди 10 години )
    Бавареца, поради липса на място и време спестих част от инфото. Така 525д 550/600 км на темпомат с 160, като поради големия трафик имаше чести ускорения от 100 на 160, да кажем 30/40км градско и на връщане темпомат на 120/130. Не съм споменал средна ли е скороста, защото не си я спомням но разхода по борд компютър беше 5,6. И на мен не ми се вярва на това купе и мотор, но това е...За даунсайзинга не съм експерт, но дава добри резултати..
  • #58
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тъй бмв *** кофти машината, за нищо не става! Аз затова си карам вече втори голф и съм мноу доволен!
  • #57
    бавареца ( преди 10 години )
    а при хибридите е друго - споменатия долу Инфинити - там мотора работи на по ниски обороти и с максимално отворена дроселова клапа. Приус например - по данни от тойота - работи 75% от времето с напълно отворен дросел. при нормалните коли това време е 2% !!!, освен за джигитите по селата. а trb е прав. няма как да убедя някой че НЕ е по-умен от БМВ инженерите.
  • #56
    бавареца ( преди 10 години )
    турбината ползва енергията на изгорелите газове за да намали pumping losses - прочети за това. предстваи си 1.4 турбо на частично натоварване- работи с малко налягане на турбината 7.е. гълта същото количество въздух и гориво както 2л атмосферен. атмосферката заради високата ст.сгъстяване оползотворява леко по добре енергията - т.е. на теория прави повече торк на коляновия вал. но предимството се загубва заради pumping losses при всмукването и компресията. просто е.
  • #55
    trb ( преди 10 години )
    И пак дежурните убитаци не успели смачкани от живота хейтъри ..сипят злобата си под статия за поредните немски шедьоври...колко са жалки само...
  • #54
    Чичето ( преди 10 години )
    баварец, турбините са много по-близо до цилиндрите от гърнетата. Колекторите така са изчислени, че гърнетата да не "връщат" налягане - никой не е луд да си товари ДВГ с излишни загуби. Същия подход за турбини не може да се приложи че турболага става ужасен. Не че принципно не си прав, но на практике ефекта е нищожен.
  • #53
    Wane ( преди 10 години )
    Пък ако ми кажеш и как точно разбра какво визирам точно, получаващ +
fallback
Последни