fallback

Германците обявиха Logan за най-ненадеждния автомобил

В първата тройка по неизправности са още Fiat Panda и Citroen C4

Германското издание Autobild и агенцията за техническа инспекция в Германия (TUV) проведоха свое изследване, в рамките на което бяха обявени най-ненадеждните автомобили втора ръка. Моделите са разделени на три възрастови групи, като във всяка от тях в Топ 3 по количество повреди попада Dacia Logan.Logan от 2009 г. Снимка: Dacia Резултатите са основани на почти 8 милиона технически експертизи на автомобили, проведени от юли 2012 до юни 2013 г. Специалистите са обърнали внимание на 18 най-съществени повреди, като сред тях са неизправности в окачването и спирачките, в кормилния механизъм, светлините, а също така и изтичане на масло. Общо са били изследвани 217 различни модели и техните модификации.Най-ненадеждните автомобили на 2-3 годиниМодел                    Процент повреди    Среден пробег (км)1. Dacia Logan    19,4%                           46 0002. Fiat Panda        17,1%                           31 0003. Citroen C4        16,6%                           41 000Подобно е положението и при автомобилите до 4-5 години. В първа тройка отново са попаднали Dacia Logan и Citroen C4. Там е и представител на Fiat, но този път не е Panda, а товарният фургон Doblo.Най-ненадеждните автомобили на 4-5 годиниМодел                   Процент повреди    Среден пробег (км)1. Dacia Logan    28,9%                          79 0002. Citroen C4        25,5%                          70 0003. Fiat Doblo         25,3%                          79 000Dacia Logan е в тройката и при най-ненадеждните автомобили модели на възраст на 6-7 години. Тук обаче той е отстъпил "лидерската" си позиция на американския Chrysler PT Cruiser, който е показал резултат от 37,7 процента.Най-ненадеждните автомобили на 6-7 годиниМодел                               Процент повреди    Среден пробег (км)1. Chrysler PT Cruiser    37,7%                          83 0002. Fiat Doblo                     33,9%                          103 0003. Dacia Logan                33,8%                           83 000Meriva от 2011 г. Снимка: Opel На базата на същото изследване германците излъчват и най-надеждните автомобили, отново подредени в същите категории.Най-добър модел на възраст 2-3 години е Opel Meriva - само 4,2 процента от представителите на компактния ван са показали сериозни дефекти. След него са са два компактни модела - японските Mazda2 и Toyota iQ.Най-надеждните модели на 2-3 годиниМодел                 Процент повреди    Среден пробег (км)1. Opel Meriva    4,2%                            29 0002. Mazda2           4,6%                            32 0003. Toyota iQ        4,8%                             30 000Сред автомобилите на възраст от 4-5 години най-надеждна се оказва японската Toyota Prius, а също така и кросовърите Ford Kuga и Porsche Cayenne.Най-надеждните автомобили на 4-5 годиниМодел                             Процент повреди    Среден пробег (км)1. Toyota Prius               7,3%                            36 0002. Ford Kuga                   7,8%                            68 0003. Porsche Cayenne     8,1%                            78 000Във възрастовата категория "6-7 години" победител отново е Toyota Prius. При среден пробег от 89 000 км сериозни повреди при този модел са показали по-малко от 10 процента от неготите представители.Най-надеждните автомобили на 6-7 годиниМодел                  Процент повреди    Среден пробег (км)1. Toyota Prius    9,9%                            89 0002. Porsche 911    11,1%                         58 0003. Mazda2             8,1%                           78 000От изследването става ясно още, че средния процент на проявените дефекти се е повишил със 4,9 процента и достига 24,9 процента. Според експерти това се дължи и на факта, че през тази година TUV сериозно е повишила изискванията си към надеждността на автомобилите. Сред неизправностите, например, вече са включени и неправилно регулираните фарове.В началото на 2013 г. аналогично изследване проведе и друга германска организация - Dekra. Тя обяви, че най-малко проблеми имат автомобилите от семейството Audi A4. След това се наредиха Mercedes-Benz C-Class и Volvo S80/V70.

Тагове: tüv Dacia Logan tuv
fallback
  • #48
    Кост0ff ( преди 10 години )
    "По-добре е да се инвестира в недвижими имоти от колкото в коли."Кризата свърши и още по-добрия вариант е фондовата борса (но не българската, там всичко е собственост на една корпорация). Ако си си купил акции на която и да е от големите американски, японски и европейски компании в началото на годината, определено ще си на печалба. Каквато и инвестиция да си направил 2007-а, дори и преди кризата, сега тя се е възвърнала и само носи печалба. Нещо което не мога да кажа да къщите.
  • #47
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 10 години )
    Porsche i Opel nai- nadejni marki v Germania
  • #46
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гледам в един френски форум за коли карат клиота на по 10 и кусур години, но живеят в хубави къщички в китни градчета. Форумът е forum-***.com Там не е срамно да кажеш, че имаш Клио, Корса, Пежо. Има и такива с BMW и Мерцедес, но не си длъжен да караш премиум за да те смятат за човек както в България.
  • #45
    Някой ( преди 10 години )
    Хаххахахаха. това тъпо списание отдавна не го купувам. голф-а е най-добрата кола ако ги питаш тези пед*ли. А Дачия постоянно си увеличава продажбите за сметка на голф и компания, затова е и цялата патардия. Колкото до TUV мислех си, че са безпристрастни, но явно не е вярно вече. Все пак родната им икономика е важна за тях.
  • #44
    Авто-Р ( преди 10 години )
    "А парите ти ли ще ми ги дадеш?" Като за начало аз, кой друг. На 18 години ако има пари да си купи кола, сериозно бих се притеснил какво прави през свободното си време. Ако са достатъчно умни да си подберат добра професия, а не да станат поредните филсофи с мениджърска магистратура, може и сами да си позволят автомобил на 23-4 години... А ако няма пари - градски за хората от "4те града", колелото за по-малките.
  • #43
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бакшишите им навъртяха по половин милион километра на тия дачийки на метан или с българска нафта и то в България и продължават да си ги карат и да си свиркат.Немска класация за надеждност е достоверна колкото вестник "ШОК" .Само си задайте въпроса дали не става дума за интереси "TUV" е държавна институция за прегледи на автомобили а държавата налива пари в VW и OPEL за да ги спаси от фалити. Дачия сериозно заема позиции в Германия като става предпочитан автомобил от Поло и Корса. Дали не става дума отново за пари а не за обективност.
  • #42
    Анонимен ( преди 10 години )
    По-добре е да се инвестира в недвижими имоти от колкото в коли. Гледам в един френски форум за коли карат клиота на по 10 и кусур години, но живеят в хубави къщички в китни градчета. Само у нас го има това да спре бентли пред панелка. По-добре да построиш умалено копие на замъкът в Равадиново, от колкото да пръснеш пари за купчина желязо.
  • #41
    Анонимен ( преди 10 години )
    А парите ти ли ще ми ги дадеш?
  • #40
    Авто-Р ( преди 10 години )
    "Ако си *** от един от четирите големи града на България, може би." - Какво общо има това ?Нима не би искал синът/дъщеряти да карат безопасен автомобил,защото аз компромис там не бих направил ? Карам внимателно и отговорно, знам че не мога да направя почти нищо ако някой пиян се изсили отгоре ми с 200 км/ч, но не бих искал да се забия в някое дърво, защото ми е отказал волана на дъртата кола. Безопасността е НАЙ-ВАЖНОТО в един автомобил. По-добре нов Приус, отколкото 15 годишно Бентли.
  • #39
    бъчваря ( преди 10 години )
    ...пък посл;е разбира се ще мина на Порше :P
fallback
Последни