fallback

Германците обявиха Logan за най-ненадеждния автомобил

В първата тройка по неизправности са още Fiat Panda и Citroen C4

Германското издание Autobild и агенцията за техническа инспекция в Германия (TUV) проведоха свое изследване, в рамките на което бяха обявени най-ненадеждните автомобили втора ръка. Моделите са разделени на три възрастови групи, като във всяка от тях в Топ 3 по количество повреди попада Dacia Logan.Logan от 2009 г. Снимка: Dacia Резултатите са основани на почти 8 милиона технически експертизи на автомобили, проведени от юли 2012 до юни 2013 г. Специалистите са обърнали внимание на 18 най-съществени повреди, като сред тях са неизправности в окачването и спирачките, в кормилния механизъм, светлините, а също така и изтичане на масло. Общо са били изследвани 217 различни модели и техните модификации.Най-ненадеждните автомобили на 2-3 годиниМодел                    Процент повреди    Среден пробег (км)1. Dacia Logan    19,4%                           46 0002. Fiat Panda        17,1%                           31 0003. Citroen C4        16,6%                           41 000Подобно е положението и при автомобилите до 4-5 години. В първа тройка отново са попаднали Dacia Logan и Citroen C4. Там е и представител на Fiat, но този път не е Panda, а товарният фургон Doblo.Най-ненадеждните автомобили на 4-5 годиниМодел                   Процент повреди    Среден пробег (км)1. Dacia Logan    28,9%                          79 0002. Citroen C4        25,5%                          70 0003. Fiat Doblo         25,3%                          79 000Dacia Logan е в тройката и при най-ненадеждните автомобили модели на възраст на 6-7 години. Тук обаче той е отстъпил "лидерската" си позиция на американския Chrysler PT Cruiser, който е показал резултат от 37,7 процента.Най-ненадеждните автомобили на 6-7 годиниМодел                               Процент повреди    Среден пробег (км)1. Chrysler PT Cruiser    37,7%                          83 0002. Fiat Doblo                     33,9%                          103 0003. Dacia Logan                33,8%                           83 000Meriva от 2011 г. Снимка: Opel На базата на същото изследване германците излъчват и най-надеждните автомобили, отново подредени в същите категории.Най-добър модел на възраст 2-3 години е Opel Meriva - само 4,2 процента от представителите на компактния ван са показали сериозни дефекти. След него са са два компактни модела - японските Mazda2 и Toyota iQ.Най-надеждните модели на 2-3 годиниМодел                 Процент повреди    Среден пробег (км)1. Opel Meriva    4,2%                            29 0002. Mazda2           4,6%                            32 0003. Toyota iQ        4,8%                             30 000Сред автомобилите на възраст от 4-5 години най-надеждна се оказва японската Toyota Prius, а също така и кросовърите Ford Kuga и Porsche Cayenne.Най-надеждните автомобили на 4-5 годиниМодел                             Процент повреди    Среден пробег (км)1. Toyota Prius               7,3%                            36 0002. Ford Kuga                   7,8%                            68 0003. Porsche Cayenne     8,1%                            78 000Във възрастовата категория "6-7 години" победител отново е Toyota Prius. При среден пробег от 89 000 км сериозни повреди при този модел са показали по-малко от 10 процента от неготите представители.Най-надеждните автомобили на 6-7 годиниМодел                  Процент повреди    Среден пробег (км)1. Toyota Prius    9,9%                            89 0002. Porsche 911    11,1%                         58 0003. Mazda2             8,1%                           78 000От изследването става ясно още, че средния процент на проявените дефекти се е повишил със 4,9 процента и достига 24,9 процента. Според експерти това се дължи и на факта, че през тази година TUV сериозно е повишила изискванията си към надеждността на автомобилите. Сред неизправностите, например, вече са включени и неправилно регулираните фарове.В началото на 2013 г. аналогично изследване проведе и друга германска организация - Dekra. Тя обяви, че най-малко проблеми имат автомобилите от семейството Audi A4. След това се наредиха Mercedes-Benz C-Class и Volvo S80/V70.

Тагове: tüv Dacia Logan tuv
fallback
  • #68
    Йозеф Гьобелс ( преди 10 години )
    "Колкото по-голяма е една лъжа толкова тя е по-невероятна и следователно е по-лесно да се приеме като истина. С други думи, хората вярват на големите лъжи, тъй като не могат да повярват, че може да се лъже толкова нагло и толкова на едро." Много актуално и до днес!!!
  • #67
    Анонимен ( преди 10 години )
    В АБ ДЛ е на 16-то място,а тук искат да ни накарат да вярваме на други приказки.Явно доста им е загряло под дупетата на швабетата и смятат с Гьобелсовите методи да си разчистят пътя за скапаната продукция на ненормално вискоки цени спрямо качеството.Не казвам,че Дачия е перфектен автомобил,но спрямо немските коптори,всяка стотинка си струва.За служебен или градски автомобил си е перфектна оферта. http://***.autobild.de/artikel/dauertest-dacia-logan-mcv-1032262.html
  • #66
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези класации са пълна заблуда!! И както винаги германското е супер, хипер, трипер "надеждно", "качествено" и каквото се сетите там. А в тези "ненадеждни" автомобили точно германските и японски части използвани за направата им се чупят безспирно..
  • #65
    Анонимен ( преди 10 години )
    Autobild пробутват поредните лъжи, как иначе, нали веуиката марка vw губи позиции от дачиа, които не стига, че са много евтини, ами и не правят проблеми. Долна постъпка!
  • #64
    Gog ( преди 10 години )
    Дачия освен, че се продава добре на местния немски пазар, има все по-сериозни продажби и на големи развиващи се пазари - Русия, Индия и Бразилия.Това несъмнено е трън в очите на немците, а тази класация могат да си я заврат в аспусите. Не бих си купил Дачия за личен автомобил, защото мога да си позволя по-модерен, бърз и удобен такъв. Но Дачията е перфектна за служебин автомобил - проверено с вече шести Логан.
  • #63
    Анонимен ( преди 10 години )
    Da4ia e po-dobria nisan,tai kato Reno pritejava jalturite
  • #62
    Анонимен ( преди 10 години )
    То врътката е ясна, в момента социално слабите немци си купуват само Дачия, а от следващата година фолксваген и пуска китайска шкода за конглокент. И трябва по някакъв начин този контингент да се обеди да предпочете китайската шкода пред румънското рено
  • #61
    Нее ( преди 10 години )
    не съм специалист ама поршето гт дето оня се разби направо си е ЖИВ КОВЧЕГ има още много смъртни случай щото нямало никва управляемост по завойт абе те си мълчат германците ама дават оценка на другите..........
  • #60
    IT ( преди 10 години )
    Щом инициатор е немското списание АвтоБилд винаги ми замирисва на долнопробна нацистка пропаганда :)))) Тооолкова са измислени тези безмислени класации :) Не че ми харесва Дачия ама швабите се пукато от яд по шевовете за успехът на тази марка Заради него Ваген създава нов бранд какво да кажа много ясно че със зъби и нокти ще се опитат да очернят дачия и фиат за да прокарат път за новите си евтини немски каски :))Определено швабската авто индустрия от край време играе с удари под кръста
  • #59
    Анонимен ( преди 10 години )
    трудно е да разбиеш кола за 200-300 000 евро в стена
fallback
Последни