fallback

В Реал се метнаха на нови Audi-та

Роналдо избра RS6 Avant, докато повечето заложиха на Q7

Футболните звезди обичат да се придвижват със скъпи автомобили. Но всъщност, нещата са малко обърнати. Автомобилните марки се закичват със скъпи футболисти. В сегашния случай това важи с пълна сила за Audi с играчите на Реал. Компанията от Инголщад е основен спонсор на клуба и сега, както всеки сезон, играчите си избраха новите служебни автомобили. Най-желаният от футболистите на Реал модел на Audi е Q7 3.0 TDI, който е поръчан от почти половината отбор. Треньорът Карло Анчелоти избра A8 4.2 TDI, а звездата Кристиано Роналдо подкара RS6 Avant. Изборът на Серхио Рамос е RS5, а ней-достъпната кола си взе Хесус Фернандес - A3 Sportback 2.0 TDI. Сред останалите пожелани модели на Audi са SQ5, S3, S7, Q5 и A7 Sportback. Ето и пълният списък:Икер Касиляс: Audi Q7 3.0 TDIКристиано Роналдо: Audi RS6 AvantГарет Бейл: Audi Q7 3.0 TDIСерхио Рамос: Audi RS5Карло Анчелоти: Audi A8 4.2 TDIПепе: Audi Q7 3.0 TDIМарсело: Audi Q7 3.0 TDIШаби Алонсо: Audi S7Иско: Audi Q7 3.0 TDIАлваро Арбелоа: Audi SQ5Карим Бензема: Audi SQ5Диего Лопес: Audi Q5 3.0 TDIАсиер Ияраменди: Audi Q7 3.0 TDIФабио Коентрао: Audi Q7 3.0 TDIСами Кедира: Audi Q7 3.0 TDIРафаел Варан: Audi S3 SportbackДаниел Карвахал: Audi Q5 3.0 TDIАлваро Мората: Audi SQ5Анхел Ди Мария: Audi Q7 3.0 TDIКаземиро: Audi A7 Sportback 3.0 TDIХесе Родригес: Audi Q7 3.0 TDIНачо Фернандес: Audi Q7 3.0 TDIЛука Модрич: Audi Q7 3.0 TDIХесус Фернандес: Audi A3 Sportback 2.0 TDI Източник: Worldcarfans. Снимки: Audi

Тагове:
fallback
  • #37
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    u4udva me kak nikoi ne e pojelal R8...dori i v REAL nema baluci!
  • #36
    Прав си Дошо ( преди 11 години )
    В кралския отбор се метнаха на кралски возила
  • #35
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ройтерс: Колите на Audi не предизвикват интерес дори сред журналистите
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    Audi изостава заради изтичането на мозъци и заради липсата на иновативен автомобил, твърди в свой анализ една от най-авторитетните световни агенции Reuters. Audi лека-полека губи позиции в надпреварата между трите германски премиум марки, подчертава Ройтерс. Като причини за изоставането на компанията Reuters посочва и отсъствието на иновативен автомобил, който да се рекламира активно. За сравнение BMW разхожда по цял свят своите електромобили i3 и i8, а Mercedes-Benz не спира да се хвали с новата S-Class.Проблемът е това, че докато конглокентите всячески рекламират своите нови модели, Audi не предлага нищо на пазара. Една след друга се появяват напомпани версии на познатите седани, в които обаче няма грам иновация. В същото време BMW изкарва на пазарите технологии, които другите производители нямат. И тези новости се рекламират в цял свят. A Audi показа седана A3, който не предизвика интерес дори сред журналистите. И защо да го прави заради новия багажник или мястото за пътниците отзад?, пита Ройтерс.Пазарите непрекъснато се обновяват, но Audi изостава от тази тенденция. Причината е ясна компанията не хаби усилия за създаване на принципно нови автомобили, а се опитва да продава своите премиум седани. А това е много тъжно, анализира Ройтерс.Непрекъснато си тръгват хора, заемащи високи постове в отделите за разработка и нови технологии. По-голямата част от тях отиват в концерна-майка Volkswagen. Отделът за изследвания и разработки на Audi има трети нов директор само за последните 16 месеца.Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1,31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW 1,35 млн.
  • #33
    Прав си Дошо ( преди 11 години )
    В кралския отбор се метнаха на кралски возила
  • #32
    данните са от... ( преди 11 години )
    Резултатите от проучването са цитирани в ноемврийския доклад на брюкселския екологичен център Transport & Environment (T&E).
  • #31
    "тракащи дизели ( преди 11 години )
    "Съвременните бензинови двигатели с директно впръскване на горивото изхвърлят 1000 пъти повече канцерогенни твърди частици от обикновените инжекциони и 10 пъти повече от дизеловите мотори от ново поколение, сочат данни от изследване на T
  • #30
    RRE ( преди 11 години )
    На Ауди, много ясно в тази криза. Иначе нямаше да искат да се снимат със селските аудита. Само мерджо и БМВ.
  • #29
    до Дошо ( преди 11 години )
    "Ти моя автомобил не го мисли, нито тропа, нито пуши и иска само смяна на масло и филтри"И нови лепенки от време на време,за да не пада от стената.
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стара Хонда, ама вечна от към двигател, само Тойота и Мерцедес ги приближават.Ауди е на дъното на класациите по надеждност на двигателите...
fallback
Последни