fallback

Lamborghini се сбогува с Gallardo

Най-успешният модел в историята на марката слезе от поточните линии

Lamborghini изпрати в историята своя най-успешен модел - Gallardo. След продължило 10 години производство, финалният екземпляр от модела слезе от производствените линии в Италия. Снимка: Lamborghini Последното произведено Lamborghini Gallardo е кабриолет от специална серия, като носи името Gallardo LP 570-4 Spyder Performante. Автомобилът има специален цвят Rosso Mars и вече пътува към своя собственик, колекционер. Gallardo се появи за първи път през 2003 година, като за жизнения си цикъл е реализирал общо 14 022 продажби. А това го превръща в най-продавания и най-успешен модела в цялата история на марката. Както съобщават от Lamborghini - "Преди Gallardo продавахме около 250 коли на година. А след премиерата му броят достига 2000". Нещо повече, на Gallardo се падат почти половината от продажбите на марката Lamborghini, която е създадена през 1963 г. Lamborghini се надява да повтори успеха на Gallardo с пускането на негов заместник. Вече се знае, че той ще се нарича Cabrera и ще използва V10 двигател с атмосферно пълнене и обем 5.2 литра. Премиерата на този модел трябва да се състои в най-скоро време.

Тагове: Lamborghini Gallardo
fallback
  • #20
    Италианеца ( преди 11 години )
    W12, на VW е два съединени VR6 двигателя.......големите инженери!
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Двигателя и трансмисиите на Авентадор са проектитрани в Германия ит инжинери на Ауди. Дизайнът е изцяло италиански. Това си го казаха самите те.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хондите не ги закачайте, особено на тема двигатели- там нямат равни. При мотоциклетите пък съвсем не се намесвайте - там са просто недостижими.В индикар е същата работа, при туристическите автомобили- агейн.Ще видите какво ще се случи в комбинацията - Хонда-Макларън- Ейдриън Нюи
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да, единствения проблем който може да имаш с Хондата е ако и се разлепи плаката и падне от стената, смехурко!
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо ти Ламборгини не ги мисли. Претопли си супата от събота и хапни да се успокоиш малко. ВАГ им показаха в Япония как се прави качествен автомобил, япончетата преклониха глава и признаха че Голф е номер 1 по всички параграфи и то с умопомрачителна разлика пред Хонда. Каквото и да напишеш от тук насетне, всички знаят, че доводите ти издишат. Историята вече е написана, драги ми смехурко.
  • #15
    reventon ( преди 11 години )
    aventador bil 6opar :D,awe izmislen ti vijdal li si go na jivo,uverqvam,4e NQMA podobno prevozno sredstvo kato nego,6te izgubi6 uma i duma i 6te ti trqbva dosta vreme da si zatvori6 ustata :D :D
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много са ми смешни вагенистите като вземат да се превъзнасят, че Гоуфу е най-продаваната кола. А всъщност и Корола и Фокус продават по много повече, ама те си му викат "Краля"... :)
  • #13
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 11 години )
    GOLF N1 v Iaponia
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    И кое му готиното..., на оня голям *** - Авентадор -така и не му дадоха времето на Северната дъга.Ходиха , тестваха, въртяха, сукаха и накрая си затраяха за времето му.Явно не е за показване. Та това е същата работа- дървен леген сглобен с части от Ауди, които пък са дериват на ФВ. Подобна е е и ситуацията с Бугати, никакво време не дават, техните постижения са само в права линия
  • #11
    reventon ( преди 11 години )
    da,nqma da e ferrari,to ne se nujdae ot tova,za6toto e mn po-gotino
fallback
Последни