fallback

Volkswagen ще инвестира 82.4 млрд. евро за 5 години

Парите ще отидат за разширяване на моделната гама, нов тип двигатели и създаването на хибриди

Най-големият автомобилен концерн в Германия – Volkswagen, не се притеснява от нестабилната финансова атмосфера и готви огромни инвестиции в своя автомобилен бизнес. Това обяви шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер пред Autocar.По думите му през следващите 5 години производителят ще инвестира 82.4 млрд. евро в автомобилното си подразделение (Automotive Division). Това ще позволи обновяване и разширяване на моделната гама, разработка на нови двигатели и хибридни технологии. В концерна вече работят върху ново поколение мотори, които се отличават с нисък разход на гориво и ниски нива на СО2.Част от сумата Volkswagen ще похарчи за създаването на евтината марка, която трябва да излезе на пазара през следващата година. Вече се знае, че първите 3 модела, която тя ще предлага са седан, комби и компактен ван. На по-късен етап ще се появят и хечбек с 3 врати, както и кросовър.Снимка: Reuters

Тагове: volkswagen
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Явно Голфа е толкова добър, че дори националистично настроените японци, които никога не са признавали друго освен тяхното не са могли да отрекът очевидното превъзходство на Фолксвагена. Знаем че азиатците трудно признават по-добрите и за да признаят някой той или трябва да е нокаутирал техния продукт при продуктите или състезател в спорта...
  • #14
    muhaha ( преди 10 години )
    И 100 милиарда да инвестират пак ще са зад Тойота. Сори шваби.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо бате ти си тотално изкуфял. Фолксваген бил държавна фирма!!! По-твоята логика и Тойота тогава е държавна компания. Фолксваген Дошо е акционерно дружество, както повечето големи компании. Това значи, че всеки който има акции е един вид собственик на някаква част от компанията. И ти утре ако си купиш акция на Тойота може да се изцепиш, че си собственик на Тойота. Някаква Полу-Дошова Тойота!. ФВ е частно предприятие, най-много акции в него имат наследниците на Порше, да Долна Саксония има акции, но и Катар притежава толкова акции колкото Долна Саксония. Всеки е свободен да инвестира парите си където иска. Ако утре Русия купи акции на ФВ ще напишеш че е руска компания ха ха. Поне при ФВ няма излагация като при Тойота. Всъщност името на марката е Тойода, но след няколко десетилетия е променили на Тойота, защото се срамували от името Тойода /оризище/. Няма да споменавам държавните японски банки, които са най-големите акционери в Тойота, следвани от САЩ. Правителството в Япония преди няколко години разбраха, че през Тойота се перат пари на якудза през банките управляващи Тойота се давали лоши кредити, на кланове на Якудза, като по-този начин се крадът пари от държавата, за режисьор на схемата бе посочен Тойота, шефа на Тойота. За разлика от калните *** на Тойота, Фолксваген не се е компрометирал.
  • #12
    Оги ( преди 10 години )
    За по-лесно ще ви го напиша: Японците за първи път в историята обявиха за най-лош автомобил чуждестранна марка: в конглокса, който от 1980 г., провеждан на автомобилното изложение в Токио, победи седмото поколение Volkswagen Golf.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е хубаво де, нали не са от вашите пари. Немецът да му мисли :)Хората се опитват да оцелееят в предстоящата доминация на Китай и Корея
  • #10
    Оги ( преди 10 години )
    Японците за първи път в историята обявиха за най-лош автомобил чуждестранна марка: в конглокса, който от 1980 г., провеждан на автомобилното изложение в Токио, победи седмото поколение Volkswagen Golf.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не става ясно колко млрд.са отделили за фалшива реклама,манипулации,подкупи и нагласени тестове.А тези пари са откраднати от немския народ.Нали знаете,че е полудържавна фирма ВАГ.Доста от акциите са държавна собственост.То и качеството им,като на държавно предприятие.
  • #8
    Оги ( преди 10 години )
    Японците за първи път в историята обявиха за най-лош автомобил чуждестранна марка: в конглокса, който от 1980 г., провеждан на автомобилното изложение в Токио, победи седмото поколение Volkswagen Golf.
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    VW e premium marka,a Lexus ne e premium marka
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    VW е най "ЩЕ" автомобилната компания... обаче в техния случай по-добре да се бяха кръстили не "ЩЕ" ами "а дано, ама надали"...
fallback
Последни