fallback

Honda също подготви автомобил на водород

Концептуалният модел ще бъде показан след седмица в Лос Анджелис

Компанията Honda разкри първото изображение на водородния си концептуален модел FCEV. Дебютът на машината ще се състои на 20 ноември на изложението в Лос Анджелис. Засега японците не съобщават никакви подробности за силовия агрегат на модела. Te разкриха единствено, че серийната версия на автомобила ще бъде представена през 2015 г. Тогава моделът ще излезе на пазарите в САЩ и Япония, а година по-късно ще се появи и в Европа.Honda е един от пионерите в областта на водородните автомобили и в компанията са на мнение, че именно огромният опит, натрупан през годините, ще помогне за налагането на пазара на модел с нулеви вредни емисии. FCX ClarityПроизводителят от Страната на изгряващото слънце има един водороден модел в гамата си - седанът FCX Clarity. Той се задвижва от електромотори, чиято енергия се добива в резултат на химическа реакция между водород и кислород. Мощността на агрегата е 134 к.с.Моделът FCEV също така се явява отговор на големия съперник на Honda - Toyota, която на изложението във Франкфурт през септември тази година разкри водородния си концепт FCV-R. Той също трябва да се появи на пазара през 2015 г.Снимки: Honda

Тагове: honda fcev
fallback
  • #12
    VANKO ( преди 10 години )
    За какво е този спор?дефакто никои от никаде не е пуснал нещто в сериино производство,а когато това стане тогава щте видим кои са по добри
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пръдливите прости некадърни Германци ще ги показват само на картинка.На тях само пропагандата е силната им страна.Простите *** и чалгари само им вярват.
  • #10
    до Nev ( преди 10 години )
    Респектирайки се от явното ти самочувствие за висока интелигентност и познания,бих искал да ти обясня,че в момента формата на изгаряне/отдаване на енергията/ на водорода е най-малкият проблем пред автоиндустрията.Доколкото това гориво е практи1ески неизчерпаемо за нас, проблемът е преди всичко в неговото евтино добиване,складиране,дистрибуция и безпосна експлоатация на водородните станции и вече не толкова в самите автомобили. За твое сведение съм дтн и то от времето на задълж. за хабилитация.
  • #9
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    ами тогава защо си написал "Водородни автомобили показаха немците от BMW и Mercedes преди повече от 10 години. " - тея коли са горели водорода, а не са били с водородна клетка - или важното е пропаганда да става???
  • #8
    Nev до до Дошо ( преди 10 години )
    В първия случай, конвенционален ДВГ вместо бензин или газ изгаря водород, и всичко останало се случва като в обикновенна кола. Във втория случай, при изгарянето на водорода в горивната клетка се получава електрическа енергия, която се натрупва в батерия, захранваща електромоторите, които задвижват автомобила. Капиш?
  • #7
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    до долния: ти ако можеше да направиш разлика между горене на водород и производство на ток от водород нямаше да си смотано германско фенче
  • #6
    пак до Дошо ( преди 10 години )
    Виж какво са правили хората през 1925 год:"Нюрбургринг е проектирана от Густав Айхлер, който започва работа по трасето през 1925. Идеята е да се създаде съоръжение специално за моторни спортове, които до този момент са се провеждали на обществената пътна мрежа."По това време какви ли автомобили са се произвеждали в твоите любими дестинации -Япония и Юж.Кореа?
  • #5
    Nev до до Дошо ( преди 10 години )
    Понеже явно коефициента ти на интелигентност, съдейки по изказването ти не е много висок, сигурно в часовете по физика едва си вързвал тройка на релси, то прави моля те разлика, между обикновен ДВГ горящ водород, каквито са разработките на БМВ и Мерц от преди 10 години, и много по-високо технологичната водородна горивна клетка, каквито са съвремемнните технологии на Хонда и Тойота!
  • #4
    до Дошо ( преди 10 години )
    Водородни автомобили показаха немците от BMW и Mercedes преди повече от 10 години. Ако понякога излизаш от форума и прочетеш и нещо друго, освен да "остроумничиш" по 24 часа нон стоп тук, може би ще научиш,че всички открития в автомобилите - бензиновия,дизеловия,роторния,електрическич,ракетния,водородния и т.н. не са открити и конструирани в Япония или Южна Корея.А че японците работят и достигат нови върхове е факт,за разлика от теб,който не върдаш и милиметър от отчайващо ниското си ниво.Факт!
  • #3
    VANKO ( преди 10 години )
    ВОДОРОД-добре но на какви ценивсе пак никои няма да си вземе кола мислеики само за екология
fallback
Последни