fallback

333 км/час с новото Porsche 911 Turbo S

Тестът на Sport Auto регистрира ускорение 0-100 км/час за 3 секунди (Видео)

Германското издание Sport Auto, чиито редактори са отговорни за едни от най-бързите обиколки на пистите Нюрбургринг и Хокенхайм, изпробваха динамичните възможности на новото Porsche 911 Turbo S. Тестът протича на писта, а колата е серийна версия, без никакви доработки. Германците са се спрели на три динамични изпитания - максимална скорост, ускорение от 0 до 100 км/час и ускорение от 0 до 200 км/час. Всичко е записано на видео. Любопитен факт е, че изданието регистрира време от едва 3 секунди за ускорението 0-100 км/час, което с 0.1 секунди по-добро постижение от официалните данни на модела. Спринтът от място до 100 км/час пък изисква само 10 секунди, а регистрираната максимална скорост при теста е 333 км/час. Според данните на Porsche тя е едва 318 км/час. Тези показатели са възможни благодарение на 3.8-литров турбо-двигател с шест цилиндъра, генериращ мощност от 560 к.с. Трансмисията е PDK - автоматична с два съединителя и седем скорости. Новото Porsche 911 Turbo S вече се предлага на пазара в Германия, като цените със съответните такси стартират от 195 256 евро.Видео: Sport Auto. Снимка: Porsche

fallback
  • #23
    speedart ( преди 11 години )
    Говорим за разпределение на агрегатите...за да няма неясноти...въпреки това Поршето успява да даде сходни времена или по-добри....пак казвам , формата не може да бъде променена...защото се губи духът на Порше
  • #22
    speedart ( преди 11 години )
    С всичко това искам да кажа че Порше са постигнали чудеса в техническо отношение ...защото когато двигателя е прибран за задният мост всички знаем за 6:57 на Нордшлайфе
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Интересно за кво му е 7-*** скорост при положение че и на 6 може да направи 350? Иначе е истинско порше набра 250 сякаш играеш NFS
  • #20
    Sheldon ( преди 11 години )
    Един от най-добрите автомобили на планетата! Поклон!
  • #19
    speedart ( преди 11 години )
    Искам да започна като кажа че съм върл фен на Порше от малък , Двигателя е зад задния мост и скоростите са веднага след него...при което се получава че по-голямата част от тежеста е на задницата , а пък предницата е много лека...при неравности предницата "отлепя" от земята , също така при бързи завои задницата започва да те изпреварва ( затова има вина и късото междуосие)..но Порше е зависимо от историята която има и формата била тя променена не се харесва от феновете на марката...
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    ае стига с тея ферарите - от преди 2 седмици излезна информация че са на Северната отсечка с лаФерари и опитват да бият рекорда на 918 ама ... досега ни дума ни вопъл ни стон.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    спеедарт, за какви небалансирани агрегати говориш?
  • #16
    speedart ( преди 11 години )
    Грешка 480 к.с. за GT-R
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    aaaaa Груди пак се появи. хахаха. е *** се от смях. абе груди нали тоя двигател е боксер - ти вече каза, че няма как да го вземат. променил си си мнението?
  • #14
    speedart ( преди 11 години )
    Груди , сигурно си пропуснал излизането на GT-R на сцената...беше доста след Порше и директно изкопираха параметрите на Поршето , за да се заядат с него точно...Порше-480 к.с. , 6-цилиндров боксер от 3600 куб. и 3800 куб...Нисан 6-цилиндров V-образен 3800 куб. и 380 к.с...
fallback
Последни