fallback

Kia не иска да прилича на Hyundai

До 2-3 години двете корейски марки трябва да бъдат максимално отдалечени една от друга

В съвсем близко бъдеще марките Hyundai и Kia съществено ще се различават една от друга в областта на дизайна. Това обяви пред Autoblog главният дизайнер и на двата бранда Петер Шрайер.Германският специалист бе категоричен, че новите стилистични направления при двете марки ще станат факт най-късно до 2-3 години. Според Шрайер двата партньорски бранда трябва да бъдат разделени "стилистично", като това да доведе до увеличаване на моделната гама и при двата корейски производителя. Дизайнерът дава за пример концерна Volkswagen и неговото отношение към дъщерната марка Audi."Volkswagen Golf и Audi A3 са изградени на една платформа и голяма част от компонентите им са еднакви, но въпреки това те са насочени към различни групи клиенти - обяснява Шрайер. - Ние трябва да се опитаме да сторим същото - Kia и Hyundai да се различават като функционалност и допълнително оборудване."Според топ-дизайнера приоритет от двете марки трябва да има Kia, която ще продължи по настоящия си път. Докато при Hyundai промяната ще бъде доста сериозна, като компанията ще трябва да преосмисли цялата целева аудитория."В момента Hyundai следва свой собствен стил, само че той засяга единствено повърхностните характеристики на автомобила, а не негови пропорции. Именно това трябва да бъде променено и марката да отдели най-доброто, с което разполага. Така тя ще се превърне в лесно разпознаваема и уникална за хората, каквато е Kia в момента", категоричен е Шрайер. И посочва, че първата промяна ще засегне шестоъгълната решетка на радиатора на автомобилите от марката Hyundai.Снимка: Kia / Hyundai

Тагове:
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, едното е малко по-сплескано и разтеглено от другото. Колкото до фарчетата, да знаем че Ауди са ненадминати дизайнери там...То май и с това им се изчерпва диазайнерската идейност за последните десетина години.
  • #12
    до zoom-zoom ( преди 10 години )
    И какъв е впечатляващия резултат - получава се ТТ, което бегло прилича на R8. Трябва да си най-големия профан, че да сбъркаш двата модела - различни фарове и стопове, различна странична линия и купе...
  • #11
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    neslu4aino vsi4ki tuning kompanii predlagat opti4en paket za tt...TT--->R8... 6toto mnooo malko im trqbva i rezultata e vpe4atlqva6t!
  • #10
    Fenix ( преди 10 години )
    Хубаво е че Хюндай се сетиха да направят Шраер шеф дизайнер не само на Киа а и на компанията мака. И добре че ще променят тази 6-тоъгълна решетка, защото никаква идентичност не създава - Форд имат досущ същата форма в доста модели а и мисля Хонда също имаха модел с подобна форма на решетката. Решетката на Киа е настина оригинална - дори само контурите и да се нарисуват ще се сетиш за коя марка става въпрос за разлика от 6-тоъгълника на Хюндаите. Това си е мое мнение разбира се.
  • #9
    Да по-долния ( преди 10 години )
    А и Бате, аз не изкам нищо от живота, нито чакам някой да ми го даде ами сам си го вземам! :)
  • #8
    До долния ( преди 10 години )
    Бате не ти трябва много въображение, да вземеш едно ТТ и с малко 3Д поразтегляне от тук и там и някой друг дизайнерски трик за да получиш Р8. Сега, не са като 2 капки вода, ама като ги сложиш едно до друго, не трябва да си Айнщайн, че да кажеш кое е било първо и кое е проилязло от него...
  • #7
    До долния ( преди 10 години )
    R8 по дизайн прилича на ТТ? Бате, ти въобще искаш ли нещо от тоя живот?
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре, че беше Щраер да им направи на Ауди ТТ-то от 95-та, че инъче и досега може би щяха да са си фирмичка с невзрачен дизайн. Дори и прословутото им хай-тек Р8 по дизайн прилича на ТТ. Определено напускането му се отразява на Вагенщайн, за последните десетина години моделите им само по светлинките и размерите можеш да ги различиш!
  • #5
    Nev ( преди 10 години )
    Анонимен, Петер Щраер има е президент в КИА, което му дава доста повече свобода, от тази във Ваген, за заплатата със сигурност е по-добра. Колкото до 30 години при германците... ами чакал човека да го забележи някой, те накрая му писнало! При всички положения, решението му да премине в КИА очевидно е било по-доброто, защото всички виждаме техния забележителен напредък и тъпченето на едно място на ВАГ групата в дизайнерско отношение от 10-тина години насам!
  • #4
    Италианеца ( преди 10 години )
    Във VW, BMW, AUDI и MB се следва линия която не дава свобода на Дизайнерите, и точно за това се махна и Шрайер, дори и в момента Валтер де Силва, е безсилен с наложените от управата ограничения!!!!!!
fallback
Последни