fallback

Американският автомобилен пазар се събуди

Компании записаха най-добрите си месечни резултати от 2007 г. насам

Американският автомобилен пазар се сеща за една позабравена слава. Август беше може би най-натовареният месец за сектора от последните шест години насам. Това поне става ясно от публикуваните днес данни за продажбите на големите производители.
"Автомобилната индустрия продължава да бъде светъл лъч в икономическото възстановяване", каза заявява мениджърът на Toyota Бл Фей, цитиран от Ройтерс.  
Автомобилостроителите печелят от това, че много американци заменят застаряващите си коли с нови. Средностатистическият американец кара единдесетгодишна кола. В последно време обаче потребителите могат да се възползват и от преференциални условия, предлагани от компаниите, поясни мениджър продажби за САЩ на Ford Кен Чубай. В крайна сметка се оказва, че през миналия месец повечето производители са регистрирали рекордни продажби за последните шест години. Подобни нива в Щатите са били отбелязани за последен път през ноември 2007 г. 
Като най-голям губещ през август се очертава VW. Основната марка на най-големия автомобилен производител в Европа претърпя спад в продажбите от 1,6% . Дъщерните брандове Audi и Porsche обаче постигат контрастен значителен ръст. Продажбите на Audi нараснаха с 21,5%, а тези на Porsche – с 10%. Американският клон на Mercedes-Benz обяви увеличение от близо 16 на сто в продажбите си, а BMW се похвали с ръст от цели 35%. 
Лидер остава компанията-майка на Opel - General Motors, чиито клиенти са купили с 14,7% повече автомобили. Ford постига увеличение от 12,2% в продажбите си, но остава едва третият по големина играч на вътрешния пазар. Вторият по продажби производител е японската компания Toyota, която отбеляза ръст от 22,8%. Chrysler постига увеличение от 12%, а Nissan е продала с 22 на сто повече автомобили. 
Снимка: Reuters 
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    ха сервизните акции предизвиквали в това ха ха, за това ли милионите клиенти на тойота съдят японците, май само ти виждаш в сервизните акции реклама ха ха. Между другото, Тойота не прави сервизни акции за реклама а след като и спрът продажбите на моделите или след солидна глоба. не съм чул друга марка да е глобявана за това че крие и не отстранява дефектие по колите си. за последните 2 години само в сащ са наложени 4 такива глоби. след като ги осъдят за молиони, тойота започва нова серв.акция.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГиналийте са хитри,като лисици.На всеки продаден автомобил печелят 3 пъти повече пари от ремонти,поддръжка и резервни части.Не случайно ВАГ са фирмата с едни от най-големите печалби в света.Продават ти скъп *** и после те цакат с всичко.Дори гаранцията им е смешна-2 г.То поне да можеха да е изкарат колите им без сериозни проблеми щеше да е добре.Важното е обаче да има балъци,които да ги копуват немските каски и да се кефят,че са много напред с матряла.
  • #12
    Чичето ( преди 10 години )
    Ама ВАГончо, брътвежите ти не се връзват с фактите. А те са: Тойота +28%, ВФ -1.6% при растящ пазар. Като освен това по обем продажбите на Тойота са 5-6 пъти по-големи от на ФВ. Дори с десетките сервизни акции, Тойотите много по-рядко ходят в сервиз от ФВ и затова няма нищо чудно че резултатите са такива. Пък ти си фантазирай на воля, илюзиите са безплатни.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    не бе дошо не бъркай фв с тойота, само собствениците на тойота си скубят косите, не съм чул никоя друга марка освен тойота да бъде съдена от 5 милиона клиента. не бъркай истинските марки с *** на тойота, които всяка седмица са в сервиза за поредната сервизна акция, в момента се водят и дела за смърт причинена заради фалшивата стока с която тойота залива клиентите си. Добре че рекламите още продават в сащ иначе досега да бяха паднали на трето място по проджби.
  • #10
    Чичето ( преди 10 години )
    Мда, ВАГ за пореден път ще отнесат шута в Америка. При тях нещата са циклични - зарибяват с рекламни кампании, набират продажби, 3 години по-късно хората си скубят косите от безкрайните проблеми с колите и продажбите падат. ВАГ могат да продават само в Китай, защото там потребителите нямат изградена потребителска култура и просто не знаят какво е надежден автомобил.
  • #9
    до дошо ( преди 10 години )
    Продажбите на Audi нараснаха с 21,5%, а тези на Porsche с 10%За първото полугодие на 2013г. Тойота има 4,9 млн. продажби, отчита ръст 1,2%.Фолксваген с 4,7 милиона продадени автомобила, което е с 5,6% ръст. Тоест ФВ продължава да увеличава продажбите си и да скъсява дистанцията с Тойота. Тоест не фв а тойота гризе дървото.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдааа, Ауди пак са гризнали дървото.
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Продажбите на ауди за месеца -14005, а на лексус - 29792.....мерцедес- 24523, а бмв - 24761
  • #6
    Дошо до До Дошо ( преди 10 години )
    И на колко са скочили продажбите на Алуди бе оптимист?Ха ха ха
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    За първото полугодие на 2013г. Тойота има 4,9 млн. продажби, отчита ръст 1,2%. Фолксваген с 4,7 милиона продадени автомобила, което е с 5,6% ръст. Тоест ФВ продължава да увеличава продажбите си и да скъсява дистанцията с Тойота. Тоест Дошо пак нищо не знае, еххх мъка,мъка..
fallback
Последни