fallback

Американският автомобилен пазар се събуди

Компании записаха най-добрите си месечни резултати от 2007 г. насам

Американският автомобилен пазар се сеща за една позабравена слава. Август беше може би най-натовареният месец за сектора от последните шест години насам. Това поне става ясно от публикуваните днес данни за продажбите на големите производители.
"Автомобилната индустрия продължава да бъде светъл лъч в икономическото възстановяване", каза заявява мениджърът на Toyota Бл Фей, цитиран от Ройтерс.  
Автомобилостроителите печелят от това, че много американци заменят застаряващите си коли с нови. Средностатистическият американец кара единдесетгодишна кола. В последно време обаче потребителите могат да се възползват и от преференциални условия, предлагани от компаниите, поясни мениджър продажби за САЩ на Ford Кен Чубай. В крайна сметка се оказва, че през миналия месец повечето производители са регистрирали рекордни продажби за последните шест години. Подобни нива в Щатите са били отбелязани за последен път през ноември 2007 г. 
Като най-голям губещ през август се очертава VW. Основната марка на най-големия автомобилен производител в Европа претърпя спад в продажбите от 1,6% . Дъщерните брандове Audi и Porsche обаче постигат контрастен значителен ръст. Продажбите на Audi нараснаха с 21,5%, а тези на Porsche – с 10%. Американският клон на Mercedes-Benz обяви увеличение от близо 16 на сто в продажбите си, а BMW се похвали с ръст от цели 35%. 
Лидер остава компанията-майка на Opel - General Motors, чиито клиенти са купили с 14,7% повече автомобили. Ford постига увеличение от 12,2% в продажбите си, но остава едва третият по големина играч на вътрешния пазар. Вторият по продажби производител е японската компания Toyota, която отбеляза ръст от 22,8%. Chrysler постига увеличение от 12%, а Nissan е продала с 22 на сто повече автомобили. 
Снимка: Reuters 
fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Достатъчни клиенти съдят и ФВ. При това за реални проблеми, а не за това че им "паднала" цената на старо, което всъщност дори не се е случило. Напиши в гугъл "volkswagen class action lawsuit" и се наслади на безкрайнив списък. А глобите на Тойота са защото са най-големия чужд производител, не защото имат кой знае какви проблеми. Шампионите по сервизни акции за всички времена в САЩ са Форд, ама тях нещо не ги глобяват така, защо ли?
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Та когато си плямпаш поредните фантасмагории, които всекидневно са оборени. ще ти лепвам фактите, за да ти опреснявам инфото в мозъка та въпреки деменцията да го запомниш най-накрая.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не повтарям ти фактите с които затапвам твоята мантра която по 100 пъти повтаряш. За падналите продажби на ФВ, как вече никой не ги купувал. Фактите обаче показват че ръста на ФВ е по-голям от този на Тойота и ФВ продължава да скъсява дистанцията. Говориш за клиенти на ФВ които си скубали косите. Обаче се вижда че не клиентите на ФВ съдят ФВ а клиентите на Тойота съдят Тойота. Говориш за дефектни ФВ които не оправяли, само че Тойота има 4 глоби за последните 2г. че укрива дефекти. А ФВ нямат.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха, на ВАГончето какво друго му остава освен да повтаря едни и същи мантри до побъркване? Чичко Гьобелс така го е учил - че ако повтори една и съща лъжа 1000 пъти може и да стане истина. Методът работи само при нискоинтелигентни неинформирани индивиди, но какво пък, и те не са малко на брой - я вижте цял Китай..
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГ "скъсяват" дистанцията заради пазари с необразовани клиенти като Китай. Когато клиентите в китай се научат на потребителска култура, а това ще е скоро, с ВАГ ще се случи това което им се случи в САЩ - срив в продажбите. И как точно продажбите на Тойота пада, при положение че имат ръст от 1.2%? ВАГончетата мразят да мислят, те само повтарят заучени пропагандни фрази, очевиднно грешни.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре че са САЩ, че в останалите части на света продажбите на Тойота падат. Ето статистиката за първото полугодие на 2013г. Тойота има 4,9 млн. продажби, отчита ръст 1,2%.Фолксваген с 4,7 милиона продадени автомобила, което е с 5,6% ръст. Тоест ФВ продължава да увеличава продажбите си и да скъсява дистанцията с Тойота. Тоест не фв а тойота гризе дървото.
  • #18
    Каква Тойота бе? ( преди 10 години )
    дошо не бъркай фв с тойота, само собствениците на тойота си скубят косите, не съм чул никоя друга марка освен тойота да бъде съдена от 5 милиона клиента за милиарди долари. не бъркай истинските марки с *** на тойота, които всяка седмица са в сервиза за поредната сервизна акция, в момента се водят и дела за смърт причинена заради фалшивата стока с която тойота залива клиентите си. Добре че рекламите още продават в сащ иначе досега да бяха паднали на трето място по проджби.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    В същото време ФВ ги разследват за причиняване на смъртта на Melissa Ryan чието ФВ е било блъснат от тир след внезапна загуба на мощност на магистрала в Австралия. Стотици клиенти на ФВ са докладвали подобни проблеми, но от ВАГ не са си мръднали пръста та отстраняват проблема. Така, този месец клиентите гласуват с портфейлите си и продажбите на ФВ в Австралия са с 20% надолу. Разбира се, БГ медии не биха публикували такива неприятни новини за едни от най-добрите си рекламодатели.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха, само скока на продажите на Тойота е по-голям от всичките продажбите на ФВ, наш ВАГончо тръгнал да ни убеждава как Тойота потъвали, понеже немската пропаганда така казвала. И ни го повтаря прилежно, все едно от това ще стане повече истина. Няма толкова кухо парче, ей!
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    дошо не бъркай фв с тойота, само собствениците на тойота си скубят косите, не съм чул никоя друга марка освен тойота да бъде съдена от 5 милиона клиента за милиарди долари. не бъркай истинските марки с *** на тойота, които всяка седмица са в сервиза за поредната сервизна акция, в момента се водят и дела за смърт причинена заради фалшивата стока с която тойота залива клиентите си. Добре че рекламите още продават в сащ иначе досега да бяха паднали на трето място по проджби.
fallback
Последни