fallback

Хибридно BMW X5 пристига във Франкфурт

Концепцията eDrive има среден разход от едва 3.8 л/100 км

Една от премиерите на германската марка BMW по време на автомобилното изложение във Франкфурт ще бъде на хибридна версия на модела X5. Автомобилът е концепт, носи името X5 eDrive и представлява плъгин хибрид. Задвижващата система на BMW X5 eDrive се състои от четирицилиндров TwinPower Turbo бензинов двигател, електромотор и литиево-йонни батерии. Електрическият мотор генерира 95 к.с., а за двигателят с вътрешно горене се предполага, че е този, който използва BMW 328i. Само на електричество моделът може да измине около 30 километра, като в този режим максималната скорост на движение е 120 км/час. Батериите са позиционирани под багажното отделение, като освен по време на движение, могат да бъдат заредени и от електропроводната мрежа. Хибридният автомобил е способен на спринт от място до 100 км/час за 7 секунди, а средното му потребление на гориво е едва 3.8 л/100 км. Вредните СО2 емисии са под 90 г/км, сочи информацията от BMW. Визуалните изменения спрямо стандартната версия на X5 от ново поколение включват различни релси на покрива, аеродинамични джанти с размер 21 инча, сини акценти по купето и допълнителни уреди в салона. Повече за BMW X5 eDrive очаквайте в средата на септември, когато автосалон Франкфурт 2013 отваря врати.Снимки: BMW

Тагове: BMW X5 bmw x5 edrive
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хибридите да а не паркетниците като този.Примерно Приус и Ярис.От какъв зор ще вземаш джип за да го караш из града.И за кой град говориш мишко? Ако е Каспичан може да правиш на ден средно статистически по 20 км ама за такова разстояние по-добре си вземи колело или скутер.Ако имаш бизнес дяма как да правишсамо 20 км.където и да си.
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина си груди. Хибридите се ползват главно на градско. Сметни разстоянието София-Варна или София-Бургас и ще разбереш защо са на по толкова километри подобни коли.
  • #6
    to ( преди 11 години )
    naprawihme edna obikolka s 5ta seriq aktiv hybrid i razhoda beshe 9.5-10 za 500km. nqkak si ne moga da powqrwam toz razhod. Dori i 5-6 mi se struwa malko.
  • #5
    груди ( преди 11 години )
    до АнонименТи май и идея си нямаш, колко карат на ден собствениците на такива джипове. Щото ако си прав, всички такива беемвета ще са на по максимум 50К километра за 5 години. Като ми намериш 5-годишно Х5 на под 200К ела ми се обади. Тва са хора с бизнес бе мишо, не е като да запалиш голфа да идеш на 3 км на работа и да седиш там цял ден. Кой е паляка сега?
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Последните две седмици само се пускат статии за японски и от време на време немски коли
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ***, знаеш ли колко километра на ден минава един средностатистически шофьор? Да не мислиш, че големите фирми ще се юрнат да правят хибриди с по 2000 километра автономен пробег? Сигурно ще струват по 200 000 евро и пак ще ги карат по 20 км/ден колкото е пробега на 80% от шофьорите. Няма значение немска или френска или японска е фирмата. Хората гледат статистиките и правят коли, които да удовлетворяват нуждите на клиентите им.
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още един пирон в ковчега на Лексус и смешното РХ450. БМВ-то хем върви повече хем харчи наполовина. От Тойота така и така купуват дизелови двигатели от БМВ да вземат да ги помолят да им продадът малко и хибридна технология.
  • #1
    груди ( преди 11 години )
    "3.8 л/100 км" Не, тея всичките немски фирми вече наистина ни взеха за супер-балъци, тотално неграмотни и мега-будали. А дори казват, че мотора ще е 2.8i в същата статия. колко нагъл трябва да си да лъжеш така с цифрите?!?! И то ****ти хибрида - можел да мине 30км на батерии с макс 120км/ч скорост. И след тея 30км си идваме на 15-16 литра на 100. Бива наглост ама... егати!
fallback
Последни