fallback

Обновеният Mercedes E-Class тръгва на метан

Версията E 200 Natural Gas Drive вече се предлага в Германия

В днешно време дори премиум производителите се стремят да предлагат икономични и екологични коли. В този случай обаче не става дума за свръхикономична дизелова или бензинова модификация, нито пък за хибрид или електромобил, а за модел със заводска метанова система за задвижване. Той е базиран на обновената версия на Mercedes-Benz E-Class и носи името E 200 NGT - Natural Gas Drive. Моделът е базиран на представения преди фейслифта E 200 NGT BlueEfficiency, като вече се предлага на клиентите в Германия. Под капака му работи бензинов агрегат с четири цилиндъра и обем 2.0 литра, който генерира 156 к.с. и 270 Нм. Динамичните показатели са 10.4 секунди за ускорението от място до 100 км/час и 220 км/час максимална скорост на движение. E 200 NGT може да се движи както на бензин, така и метан. Допълните резервоари са три - единият е поставен зад задната седалка, а останалите два са под кората на багажника. Резервоарът за бензин е с редуцирани размери като сега има обем от 40 литра. Според информацията от Mercedes-Benz новата версия на E-Class изразходва средно 4.3 килограма метан на 100 километра пробег. Емисиите на СО2 са 116 г/км, което е с около 20% по-добро постижение от бензиновата версия на колата. При движение на бензин потреблението е 6.3 л/100 км. Ако всички резервоари на E 200 NGT са напълнени до горе, колата може да измине 1300 километра преди ново зареждане, уточняват германците. "Метанът в Германия е с 50% по-евтин от бензина, което означава, че за пробег от 20 000 километра собствениците на E 200 NGT могат да спестят повече от 1 000 евро" изчисляват от Mercedes-Benz. Цената на модела обаче въобще не е ниска - от 47 808 евро. Информация и снимки: Mercedes

fallback
  • #17
    TCH ( преди 11 години )
    Изобщо нямам намерение да се карам с теб ;) Данните, които изнесе като цифри са верни, НО пак повтарям 40к е цената за базовия дизел с 136коня, а цената, която аз съм посочил от 42к евро е за базовия бензин с 156 коня. И двата посочени модела не разполагам с трансмисията 7Г, която е 2500 отгоре. Така че надценката не е толкова солена за ТОЗИ клас автомобили, друг въпрос е че за БГ действителността 5к евро са МНОГО пари.
  • #16
    до: bmw e60 ( преди 11 години )
    Ама ти наистина си бил най-големият бах *** от чалгария.В Германия таксита на метан НЯМА,селянино и няма да има.Сега очакваме следващите бисери,които ще роди главицата ти.
  • #15
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Мерцедес не очакват бах Х*й от чалгария да си купи тази кола. Но със сигурност знаят такситата в Германия колко КМ навъртат на година и са си направили сметката тази кола да е подходяща за да им осигурят икономия. И не на последно място спестяването от бензин и дизел задържа парите вътре в германската икономия вместо да ги праща при арабите. Затова Германците живеят добре, защото някой мисли с преспектива.
  • #14
    знаещ ( преди 11 години )
    До: TCH.Виждам,че от населеното място в което живееш явно не си излизал.Не е зле,ако имаш възможност да пообиколиш света и да видиш как във всички по-големи градове такситата са все повече Приус.Защо ли?А да,правят се на зелени и на еко таксиджиите,нали!Или да за имидж ги купуват.Ако излезеш веднъж от село и се разходиш до голЕмото село питай някой шофер на зелено такси как е!Доволен ли е,разход и т.н.Ако пък се разходиш малко по света ще срещнеш и таксиджии с над 500к.км. на Приус.Имидж е-да!
  • #13
    знаещ ( преди 11 години )
    До: TCH.Написах източника си на информация,но ти продължаваш да упорстваш и да твърдиш,че лъжите ти са нещо вярно.Всеки може да влезе в сайта на Мерцедес и да провери.Освен всико се мъчиш да заблудиш,че уж съм говорил за ЦДИ.Ако имаше малко обща култура и се интересуваше от коли нямаше да се излагаш така.ЦДИ няма 184 к.с. и цената там е по-висока от тази на базовия бензинов вариант.Поредната смешка е да твърдиш,че разликата между Аурис и Аурис хибрид е 15к лева.Я погледни нивата на оборудване!
  • #12
    Triforce ( преди 11 години )
    TCH - съгласен съм с теб, но има хора, които имат пари за нова кола, пък искат икономия. Баща ми кара БМВ 730д на 2 години, но го взе с най-малкият мотор, защото той иска колата, не иска 400 коня под капака. Няма да се учудя този Мерцедес да има по-малко продажби, но в крайна сметка ще има хора, които ще го купуват!
  • #11
    TCH ( преди 11 години )
    разходите. А и дори в момента голяма част от тези "еко" коли се купувам с имиджова цел от фирми и богати хора, за да покажат колко са "зелени".Тези хора ако гледаха само цената почти нямаше да се продават хибриди. Справка разликата между Аурис и Аурис хибрид е 15к лева на БГ пазара и колкото и да е икономична на дали има избиване
  • #10
    TCH ( преди 11 години )
    Защо да лъжа? С поста си в този сайт ще накарам някой да изкара 45+к. евро за Мерцдес ли ?Иначе за нищо не лъжа ;) Сравнявам що-годе еквивалетни модели и затова давам базовата цена на Е200 БЕНЗИН, а ти ми даваш на Е200ЦДИ, която наистина е посочената! НО надценката само за трансмисията с 2 съединителя (за да бъда по-точен) е 2500 евро, така че с еквивалетно оборудване цената на бензиновия модел става 44 500 евро. Не казвам, че надценката е малка, но дори така след 80к километра ще си си избил
  • #9
    знаещ ( преди 11 години )
    Така, че сметките хич не са такива,каквито някой се опитват да ги представят.При такава цена на колата не виждам как ще се избие по-голямата стойност със 7400 евро.Да не забравяме и друго,че модела на метан е само 156 к.с.,а базовия модел E-Class е цели 184 к.с. и динамиката му е доста по-добра.Изобщо ако имах нужда от подобен автомобил,никога не бих избрал на метан с подобна висока цена.И другото нещо е че такситата в Германия никога не са на метан,а са дизели или са хибриди Приус.
  • #8
    знаещ ( преди 11 години )
    Що лъжеш?Къде видя базова версия за 42 000 евро?Базовата версия е точно 40.430,25 евро от сайта на Мерцедес в Германия.Я сега извади от 47 808 евро цената на базовата версия да видиш колко всъщност са те натоварили отгоре!Не е вярно,че версията на метан е с автоматик,а си е с чисти ръчни скорости.Също така и разхода не е верен.Немците дават на модела 6,5кг метан/100км.Погледнах и данъка.На този модел е с 48 евро по-нисък на година,но пък трябва да минаваш ТЮФ на уредбата за 100 евро.
fallback
Последни