fallback

Renault Latitude премина през фейслифт

Флагманът на марката може да получи 1.6-литров двигател със 180 или 200 к.с.

Преди около три години изпитахме за първи път Renault Latitude, а сега флагманът на френската марка премина през своя първи фейслифт. Обновеният вариант ще бъде разкрит пред публика по време на автосалона във Франкфурт. Благодарение на официалните снимки, който се появиха в интернет, можем още сега да видим какви ще са промените. Основните разлики се откриват в предната част, която сега е по-изразителна и масивна. Там място са намерили нови фарове с LED светлини и различни решетка на радиатора и броня. Отзад промените се изчерпват с новите LED стопове, които имат различен дизайн, но запазват познатата си форма. Обновена е и гамата от цветове и джанти. Снимки на салона липсват, но сериозни промени там не се очакват. Спекулациите сочат, че ще бъдат предложени нови тапицерии, нови декоративни елементи и нови опции. Под капака на Renault Latitude ще продължат да се предлагат познатите дизелови двигатели - 2.0-литров dCi с мощност 150 или 175 к.с. и 3.0-литров dCi V6 с 240 к.с. Очаква се да бъде въведен и 1.6-литров бензинов двигател, доставящ 180 или 200 к.с. Той вече се предлага при Clio RS, както и при корейската версия на колата, носеща името Renault-Samsung SM5.Снимки и информация: Renault

Тагове: renault latitude
fallback
  • #12
    Enzo БЕЗРАБОТНИЯ.. ( преди 11 години )
    ..от рено.бг: Ако пък имахте още малко ум щяхте отведнъж да познаете, че съм Енчо Безработния от рено.бг! И да пиша тия щуротии за F1 ми платиха ЦЕЛИ 20лв!! Ама това е ПОСЛЕДНАТА, АМА НАЙ-ПОСЛЕДНАТА НАДНИЦА, че никой вече се не лъже тия рено-*** да купува...ТРАГЕДИЯ БРАТ!!
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Samsung SM5 е оригиналният модел.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нали същата тази фирма официално призна, че причина за катастрофално слабите продажби на актуалната Laguna била в "противоречивия дизайн". Противоречив, друг път. Думата е "пълна трагедия". Та като гледам това дръвче тук, явно още не са си намерили дизайнер. Няма толкова изпаднали специалисти, че да работят за Рено, супер ниска летва.
  • #9
    Enzo ( преди 11 години )
    Подиграваш им се ти... Както и още куп български автомобилни "разбирачи", които разбират от коли, колкото магаре от кладенчова вода!!! Ако имахте малко повече акъл по главите, а не толкова, колкото да пазите равновесие, щяхте да погледнете историята на F1 и да видите, че всъщност там откъдето Renault се връщат, ВСИЧКИ останали, вкл. Ferrari, чиито фен всъщност съм, НИКОГА НЯМА ДА СТИГНАТ!!! И че тогава, когато Renault вземат титлата, някой друг я взима само след като те излязат от шампионата!
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако това е флагмана им ,ясно защо Рено са редовно подигравани.
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Флагманът на марката може да получи 1.6-литров двигател със 180 или 200 к.с." uaaaaaaaaau
  • #6
    корекция ( преди 11 години )
    Не Самсунга е корейска версия на Рено Латиду а точно обратното.Този чисто корейски автомобил произведен и проектиран в Корея дори на външен вид няма нищо общо с настощата моделна линия на Рено.Такива корейски коли още са Рено Колеос,Опелите Мерива и Антара както и всички Шевролети.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Mi te stopovete i predi feisa si bqha takiva ot 2010 , ta po skoro qponskite bokluci kopirat reno!
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно това Рено господа си е чисто корейска глупост. Създадено за да се продава в корея под марката "Самсунг" и след това на някой гении в Франция му хрумнало ,че може да го продава в Европа за да запълни празната ниша от голям луксозен модел на Рено. Въпреки ,че аз харесвам Рено точно този модел с нищо не ме привлича точно поради причината ,че ми прилича на корейско японски глокник. :)
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    Корола или по скоро Оптимаhttp://stwot.motortrend.com/files/2012/06/2012-Kia-Optima-rear-three-quarter.jpg
fallback
Последни