fallback

Volkswagen потвърди пускането на Taigun

Малкият кросоувър ще излезе в серийно производство през 2016 г.

Volkswagen официално подтвърди, че ще пусне в серийно производство малкия кросоувър Taigun, създаден на базата на градския Up!. Според сайта Carscoop, автомобилът ще бъде готов за производство през 2016 г. Изданието публикува нови снимки на модела, като уточни, че той ще се превърне в донор на един от двата кросоувъра на друга марка от концерна Volkswagen – испанската SEAT.За първи път Taigun бе показан по време на изложението в Сао Пауло през 2012 г. На размери той е по-голям от Up!, като в сравнение с него е увеличил дължината си с 81 мм, широчината – с 83 мм, и междуосието  - с 50 мм.Показаният прототип тежеше едва 985 кг, като се задвижва от 1.0-литров, трицилиндров бензинов турбо мотор с мощност 110 к.с. Това е достатъчно, за да може машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.2 секунди. Заради малките си размери и мощност, Taigun няма да бъде предлаган на пазара в САЩ.Що се касае до кросовърите на SEAT, шефът на испанската компания Юрген Стакман обяви, че те се приоритет за производителя. Той се надява кросоувърът на платформата MQB да бъде готов още догодина, като ще се бори за клиенти в сегмента на Volkswagen Tiguan и Nissan Qashqai. Две години по-късно ще излезе и другият джип на марката.Снимки: Carscoop

Тагове: volkswagen taigun up!
fallback
  • #18
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    .... бълват МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ, но сега вече ги ГЛОБЯВАТ САМИТЕ ПРЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички новини на *** са за вторичните суровини произведени от селската фирмичка ВАГ.Сайт за скрап и ***.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е, ако трябва да бъдем честни, дори Мерцедес взаимстват от Рено - направо си взимват двигатели, кво остава за ФВ да копират Дъстър. Колата е ефтина, готина на вид, проходима, харесвана. Пък и ФВ се славят със счучен дизейн, та сега е момента да вкарат малко свежа кръв.
  • #15
    Пантелей ( преди 11 години )
    RRE, ако успееш да напишеш само един коментар, в коя да е рубрика и след коя да е статия, в който да не преобладават минусите, ще те черпя една бира като намина към Швейцария.
  • #14
    Чичето ( преди 11 години )
    Да, немските коли излизат по-скъпо на производителите си въпреки че ползват по-стари технологии и са по-некачествено проектирани. Но това се дължи на производствената немощ на немските инженери, не на нещо друго. На Порше им трябваха консултанти от Тойота да ги научат как се произвждат коли без да си на загуба, че щяха да фалират през 93-та. Това са фактите драга ми вагонетко. Това което ти наричаш "факти" е всъщност въздух под налягане.
  • #13
    RRE ( преди 11 години )
    Srednata cena na edin VW e kolkoto srednata cena na dve toyotki.FACT.Srednata cena na edno Audi e kolkoto srednata cena na dva lekcuscusa.FACT.Cenata na edin Vyeron e kolkoto 3 lfa.FACT.Cenata na edno 911 e kolkoto 2 Gtr a.FACT.Da prodalzavam li?
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    На *** де! ))
  • #11
    Дошо ( преди 11 години )
    След шарана и тигана дойде ред и на тайгуна! Ха ха ха!
  • #10
    Чичето ( преди 11 години )
    Дачия / не-Дачия, това е положението. Вагонетките имат да изпълняват планове за световна доминация през 2018. А това няма как да стане ако не са по-нискобюджетна марка от Дачия.
  • #9
    до Дошо ( преди 11 години )
    ..що бе Доше,това, че Фолскдрънген започнаха да копират дори от Дачия си е повече от новина.Ужас.Представяте ли си колко са изчерпани Фолкскаските!!!Сега като се замисля добре ,че не си купих нещо свързано с тази марка.
fallback
Последни