fallback

Новият Mercedes S63 AMG

Луксозната спортна лимузина се предлага в къса и дълга база, както и със система за задвижване на четирите колела

Mercedes-Benz представи официално топ версията на шестото поколение S-Class. Моделът носи името S63 AMG, разполага с мощност 585 к.с., като може да бъде оборудван със система за задвижване към четирите колела. Предлагат се и две разновидности на купето - къса и дълга база. Под капака на Mercedes-Benz S63 AMG е поставен 5.5-литров V8 двигател, който генерира 585 к.с. и 900 Нм. Той разполага с технология за директно впръскване на горивото и би-турбо система, като е най-мощната модификация на двигателя M157. Ускорението от място до 100 км/час при стандартния S63 AMG (дълга и къса база) отнема 4.4 секунди, а максималната скорост на движение e ограничена по електронен път на 250 км/час. Версията със система 4MATIC, която е налична при дългата база, прави упражнението 0-100 км/час за само 4.0 секунди, което с 0.5 сек. по-добро постижение от това на стария модел. Максималната скорост на движение тук достига 300 км/час. Системата за задвижване към четирите колела, която добавя около 70 килограма към масата на колата, разпределя въртящия момент между предния и задния мост в съотношение 33 / 67. Трансмисията е автоматична със 7 степени, като предлага три режима на работа - икономичен, ръчен и спортен. Освен по-бърз, новият S63 AMG е и по-лек от своя предшественик, при това с почти 100 кг. Заслуга за това имат използваните нови материали, като алуминий и въглеродни нишки. Акумулаторът е литиево-йонен. А това се отразява положително на потреблението на гориво. Според официалните данни моделите със задно задвижване ще изискват средно по 10 л/100 км, а версията с 4MATIC - средно 10.3 л/100 км. Премиерата на Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC пред публика ще се състои през месец септември на автомобилното изложение във Франкфурт. Продажбите стартират непосредствено след това.Снимки и информация: Mercedes-Benz

fallback
  • #23
    rosskooo ( преди 11 години )
    Толкова грозен интериор скоро не е имало!Само БМВ 7-*** серия може да му направи конглокенция по грознота отвътре!!!
  • #22
    Anonymous ( преди 11 години )
    S 65е по-добре!
  • #21
    До JDM+Mercedes ( преди 11 години )
    Това за което говориш е история, просто МБ е със половин век по стар от всички други премиум марки и съответно това някак си му гарантира благородно потекло, макар и чисто технологично да е леко изостанал спрямо тях. Факт е че VW и BMW хвърлиха милярди да купят стари полуфалирали британски марки с единствената цел да изградят имидж и "да си купят историята"
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Истината е че ако търсиш имидж си вземаш МБ.Ако търсиш надеждност вземаш Лексус.Всичко извън тези 2 марки е компромис!
  • #19
    Аман от олигофрени ( преди 11 години )
    До разните утрепаняци,*** и най-миризливи селски завистници!Това е най-добрата кола,еталонът!Хората са го казали простичко:Най-доброто или нищо!!!
  • #18
    Rosskooo ( преди 11 години )
    Лично аз предпочитам едно Мазерати куатропорте!
  • #17
    Rosskooo ( преди 11 години )
    Гнусно ми е вече да ги гледам!7-***,С класи и А8-*** преработени в спортни коли.И кво сега?Бат Бойко ще стига с 3 минути по-бързо народното събрание с тази С-ка?Защо по-добре не си вземе спортна кола?!
  • #16
    15 ( преди 11 години )
    Това е статия за Mercedes-Benz, специалистите пак си лаят "Лексус, Лексус!"... На кой му пука за Лексус, това е S class - СВЕТОВНИЯТ ЛИДЕР В КЛАСА СИ!
  • #15
    JDM+Mercedes ( преди 11 години )
    Въпрос на вкус! И аз харесвам много Лексус-а но за мен S-klass си е еталон в класа. Впрочем като изключим Мерцедеса и аз съм на мнение, че LS е най-добрата машина в луксозния клас.А иначе ми е малко кофти, че започват да "пенсионират" V12 двигателите....Не, че имам възможността да си купя Benz с V12 но все пак. :D
  • #14
    jok ( преди 11 години )
    Ако някой знае значението на думата еталон,то сега може и да я визуализира. Завинаги най-добрият автомобил.
fallback
Последни