fallback

Nissan изолира дизайнерите си от тези на Infiniti

Японците се надяват да попречат на копирането на идеи

Nissan ще отдели дизайнерите от тези на Infiniti, като част от плана си да акцентира върху идентичността на луксозната марка, съобщава Wall Street Journal. Това се случва за първи път в корпоративната история на компанията.В дизайнерския център на Nissan, разположен в тихо предградие в покрайнините на Токио, е издигната стена, за да се отдели екипа на Infiniti в отделно работно място, забранено за служители на Nissan. Скоро дизайнерите на луксозната марка ще имат и собствен вход, за да не могат да се смесват с останалите си колеги.Целта е да се поправи един от основните проблеми, свързани с имиджа на Infiniti - че марката не крещи "лукс". Всъщност много от моделите често приличат на стандартните автомобили на Nissan."Беше като един и същ език, но с различен акцент", обяснява Йохан де Нишен, коментирайки първото си впечатление за колите, след като оглави Infiniti миналия юли.Една от причините за това е, че дизайнерите са работели в „един свят на Nissan“. Всеки път, когато някой от тях отивал на обяд или за чаша кафе, той минавал покрай скици на Nissan. Някои от тези скици все още били в съзнанието му, когато се връщал да работи над модели на Infiniti. "Звучи тривиално", посочва Алфонсо Албайса, който неотдавна оглави дизайнерското поделение на Infiniti. "Но подсъзнателно това започва да влияе", допълва той.В предишната си роля на ръководител на проектите на Infiniti и Nissan, той често виждал скици на Infiniti, приличащи подозрително на подобни модели на Nissan, като например луксозния седан Maxima.Друг проблем бил, че дизайнерите работели едновременно по проекти за Infiniti и Nissan. В резултат на това те не били настроени изцяло на "луксозна" вълна. Сега Infiniti ще има свой собствен екип от дизайнери. Ще бъде обърнато внимание на дори и на пръв поглед незначителни детайли, които по-рано били пренебрегвани, като например бутоните в автомобила или боядисването на металната задна част на капака на резервоара.Още икономически новини четете в Investor.bgСнимка: Reuters

Тагове: infiniti q50 nissan maxima
fallback
  • #12
    baiuv ( преди 10 години )
    malko e! siguren sum 4e pravish 180 gradusov zavoi, s pone 200 km/h. liolio
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вчера си купих нов Нисан ГТР за 200 бончета.А онзи ден Инфинити М 3.5 литра V6 хибрид 364 к.с..Много съм доволен от колите,а лукса в тях е направо върховен.При потегляне колите се отлепят от замята първите 100 метра от ускорението,а после плавно зацепват асфалта.В 90-140 градуса завои както каза колегата влизам от 90 км/ч до към 120 км/ч.Изключително добри колички.
  • #10
    vel_co ( преди 10 години )
    Ако ще и в различни градове да са - пак тая. Вече много години дизайнът е най-слабата част и на Инфинити и на Нисан. Язък за добрата техника
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мойта пък завива със 100 под прав ъгъл. Сигурно щоту е по-дубра от Инфинититу.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Купих едно ново инфинити FX35 преди 6 месеца. Великолепен автомобил - нещо средно между SUV и спортена кола. Мощно 309 коня, стои на пътя като заковано, набира до 100 за 6.3 сек.. Завивам под прав ъгъл с 80 км/ч. Германските коли изглеждат като каруци пред него по лукс в кабината. По-скоро дизайнерите на Нисан започнаха отскоро да копират от дизайнерите на инфинити и взе да се губи разликата. Има 4 камери и като паркираш виждаш на екрана колата си от птичи поглед с всички препятствия наоколо.
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Специално това инфинити на снимката с нищо не хваща окото, стои някакси безлично.
  • #6
    speedart ( преди 10 години )
    Не се впрягай...цялото ми изречение по-надолу е с цел да дразня Дошо...
  • #5
    speedart ( преди 10 години )
    Сми-там нещо си...защо книга ли ще пишеш..
  • #4
    Смит ( преди 10 години )
    Speed-там нещо си...я сподели с ауто-диторията ти аджеба какво караш в момента и какви са автомобилите които си карал преди последния.Инак смели твърдения за марките .За лиген-а Дачия съм съгласен апропо.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като инфините е дачиа, мерцедесите с двигатели на рено какво са? Дачии? И защо мерцедес не купува от немските си всеразвити братя от ВАГ като са толкова напред, а взима от РЕНО? Щото и те знаят, че колегите им от ВАГЕНЩАЙН продават сам ***, както го научи по трудния начин това и Сузуки. Безсилни са немците пред всички други производители в момента. Само едната пропаганда и рушветня им остана. Ама и те рано или късно ще влезнат в черния списък на всякъде като SIEMENS, друга компания майка
fallback
Последни